با دانشگاه بسته کلمبیا و سرعت دانش آموزان سو برای بازپرداخت

بزرگنمایی این تصویر یک مرد پیاده گذشته پایین کتابخانه در دانشگاه کلمبیا دانشگاه در شهر نیویورک در ما

توسط MINERALNEWS در 5 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مرد پیاده گذشته پایین کتابخانه در دانشگاه کلمبیا دانشگاه در شهر نیویورک در مارس 9. علامت Lennihan/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Lennihan/AP

روز پنج شنبه در دانشگاه کلمبیا و سرعت دانشگاه پیوست و تعداد فزاینده ای از دانشکده ها از جمله دانشگاه میامی و دانشگاه و دانشگاه آریزونا رو شکایات حقوقی با هدف پاسخ به coronavirus بیماری همه گیر.

پنجشنبه مناسب واصل شد در دادگاه فدرال از طرف Xaviera Marbury یک دانش آموز در سرعت و ناشناس دانشجو در دانشگاه کلمبیا. هر دو شکایت می گویند دانشجویان بدهکار بازپرداخت به عنوان به خوبی به عنوان خسارت برای خدمات است که دیگر در دسترس نیست در حال حاضر که دانشگاه ها تعطیل هستند. در هر دو مورد این خدمات عبارتند از:

I. چهره به چهره تعامل با اساتید و مربیان و همسالان;
ii. دسترسی به امکاناتی از قبیل آزمایشگاه های کامپیوتر, اتاق مطالعه, آزمایشگاه و کتابخانه ها و غیره.;
iii. دانشجو حکومت و اتحادیه;
iv. فوق برنامه فعالیت های گروه intramurals ،
v. دانشجویی هنر, فرهنگ و فعالیت های دیگر;
vi. توسعه اجتماعی و استقلال;
vii. دست در یادگیری و آزمایش و
viii. شبکه و فرصت های آموزشی.

Marbury شکایت می گوید خوابگاه اجاره هزینه $9,380 برای ترم; او از دست رفته دسترسی به خوابگاه خود را برای حدود نیم ترم شکایت می گوید اما سرعت تنها ارائه به بازپرداخت $2,000. به طور مشابه, کلمبیا شکایت می گوید که دانش آموز بود مسترد فقط 11 درصد از هزینه های اجباری برای این ترم. شکایات نیز ادعا می کنند که هر چند کلاس و ادامه تحصیلات خود را در نهایت خواهد شد به ارزش کمتر در بازار کار.

ماری Boster سخنگوی سرعت دانشگاه با اشاره به این که این دانشکده هنوز هم ارائه خدمات مانند تدریس خصوصی و مشاوره همراه با کلاس های از راه دور. "دانشکده کارکنان و رهبران سرعت به ادامه کار خستگی ناپذیر برای حمایت از دانش آموزان ما در طول این زمان به چالش کشیدن" او می گوید. دانشگاه کلمبیا تا به حال هیچ اظهار نظر در مورد کت و شلوار.

این شکایت ثبت شده توسط یک شخصی آسیب شرکت حقوقی در کارولینای جنوبی به دنبال کلاس عمل وضعیت به نمایندگی از کلمبیا و سرعت دانش آموزان است. که همان شرکت Anastopoulo قانون شرکت همچنین در پشت مناسب در برابر دانشگاه میامی و دنور.

"دانشگاه ها هستند نه ارائه آن دسته از خدمات که دانش آموزان و خانواده های آنها برای پرداخت" Anastopoulo وکیل Roy T. Willey IV می گوید NPR. "این منصفانه نیست برای دانشگاه ها با چند میلیون دلار اوقاف به نگه داشتن همه از پول است که دانش آموزان و خانواده های آنها پرداخت می شود."

اگر مناسب به دست آوردن کشش در نتیجه خسارت خواهد بود بیشتر به کالج ها در حال حاضر در وضعیتی وخیم مالی و اثرات coronavirus. به عنوان NPR الیسا Nadworny به گزارش کالج اوقاف باید آمار گرفته, برخی از مدارس شروع به اعلام استخدام انجماد و دیگران به دنبال ادغام و یا بسته شدن درهای خود را.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب