اداره آمار گسترش در اوایل درب ضربه زدن به صورت تعداد به 6 بیشتر کشورهای

بزرگنمایی این تصویر شروع جولای 23, اداره آمار می گوید درب سینه را در فرد بازدیدکننده داشته است به خا

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

شروع جولای 23, اداره آمار می گوید درب سینه را در فرد بازدیدکننده داشته است به خانواده هایی که هنوز پر 2020 سرشماری فرم در قطعات کانکتیکات, ایندیانا, کانزاس, پنسیلوانیا, ویرجینیا و واشنگتن است. اندرو Harrer/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو Harrer/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

لیستی از مکان های که در آن یک نقاب کارگر از اداره آمار ممکن است ضربه زدن در درب جلو در اواخر این ماه است دیگر.

روز چهارشنبه دفتر اعلام کرد که در مرحله بعدی سرشماری درب ضربه توسط است برای شروع در جولای 23 برای خانواده هایی که هنوز پر 2020 سرشماری فرم از جمله در بخش شرقی کانکتیکات جنوب ایندیانا بسیاری از کانزاس پنسیلوانیا مرکزی و شمال ویرجینیا در اطراف شهر کریستال و همچنین در تاکوما بشویید. و مناطق اطراف آن.

تاخیر coronavirus گیر این اداره در تلاش است برای تکمیل قانون اساسی موظف سر تعداد از هر ایالات متحده اقامت تا پایان ماه اکتبر در حال رشد در میان شیوع بیماری در سراسر کشور است.

بسیاری از کشور نمی بینم سرشماری کارگران در محله خود تا زمانی که در سراسر کشور اجرای درب ضربه زدن بر روی Aug. 11.

شروع هفته آینده این اداره است همچنین استقرار کارگران به دست آگهی و سعی کنید به جمع آوری مردم در سرشماری پاسخ با استفاده از کامپیوتر قرص در خارج از فروشگاه های مواد غذایی, داروخانه ها و کتابخانه ها در مناطق با سطح پایین سرشماری مشارکت.

در مورد چهار از 10 خانوار در ایالات متحده هنوز در حال شرکت در یک بار در یک دهه تعداد استفاده شده است که برای تعیین هر سهم دولت از کنگره صندلی, کالج انتخاباتی رای و حدود 1.5 تریلیون دلار در سال در مالیات فدرال دلار برای مدیکر پزشکی و مدارس و سایر خدمات عمومی در دهه آینده.

بسیاری از uncounted خانواده ها به احتمال زیاد برای پاسخ به سرشماری آنلاین از طریق تلفن و یا از طریق پست الکترونیکی. در گذشته برای شمارش اداره متکی است درب-به-درب کمک به جمع آوری اطلاعات دقیق در مورد طول تاریخ undercounted گروه از جمله مردم رنگ و مهاجران است.

"این یک زمان بسیار چالش برانگیز به عنوان ویروس اببس و جریان را افزایش می دهد و در مناطق خاصی از کشور" آلبرت Fontenot های اداره آمار بالا رسمی برای سال 2020 تعداد گفت: روز شنبه در یک نشست خبری با تلفن.

سعی کنید به منظور محدود کردن گسترش COVID-19 اداره است که نیاز به کارگران به ماندن در خارج از خانه یک شخص در هنگام انجام اجتماعی-فاصله مصاحبه.

"کسی که مثبت است یا presumptive, مثبت, ما اجازه نمی دهد آنها کار می کنند تا زمانی که وجود دارد حداقل 14 روز پنجره را قبل از آنها می توانید از بازگشت به کار" تیم اولسون, دفتر سر رشته عملیات برای شمارش گفت: در جلسه.

اداره نیست اجرای یک coronavirus تست برنامه برای کارگران آن است.

سرشماری طرفداران در کنفرانس رهبری مدنی و حقوق بشر آمریکایی های آسیایی تبار پیشبرد عدالت - fernando espuelas ملی شهری لیگ و ملی انجمن لاتین انتخاب و منصوب مقامات آموزشی صندوق در تماس هستند برای این اداره در نظر گرفتن کارکنان تست و نصب فیلترهای هوا در سرشماری دفاتر و همچنین به عنوان انجام یک ممیزی ایمنی از عملیات خود را.

هفته گذشته این اداره اعلام کرد که بی خانه در آیداهو, مین, و, غرب ویرجینیا و همچنین بخش هایی از جنوب شرقی لوئیزیانا شمالی میسوری و شمال غربی اوکلاهما خواهد بود در میان اولین برای دریافت در فرد بازدید از آغاز ژوئیه 16.

از 12 مناطق انتخاب شده تا کنون برای اوایل درب ضربه زدن این ماه هشت هستند به رنگ قرمز در آمده است که رفت و برای رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری 2016. اما Fontenot با تاکید بر این دفتر انتخاب این مکانها اساس شاخص های سلامت و تدارکات از جمله در دسترس بودن ماسک صورت ضد عفونی کننده دست و دستکش برای درب سینه.

نگرانی در مورد حزبی دخالت در شمارش, اما, اند, حلق آویز بیش از دولت فدرال بزرگترین آماری سازمان پس از اعلام اخیر دو سیاسی جدید قرار ملاقات با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

در روز سه شنبه پگی Gustafson بازرس کل وزارت بازرگانی که نظارت این اداره ارسال یک درخواست به اداره برای جزئیات بیشتر در مورد مسئولیت ها و صلاحیت ناتانیل Cogley اداره جدید معاون مدیر سیاست و آدم Korzeniewski, Cogley ارشد مشاور.

پرسید: در این جلسه اگر جدید منصوب شد که در هر گونه بحث و یا تصمیم گیری در مورد این اداره در درب ضربه زدن به عملیات Fontenot گفت: "بدون آنها نمی شد."

این انتصاب را نیز درگیر شده است در بحث ها و یا تصمیم گیری در مورد تبلیغات برای سرشماری مایکل کوک, دفتر, رئیس, سخنگوی تایید کرد.

در یک پست جدید در وبلاگ اداره آمار کارگردانی استیون Dillingham به نظر می رسد برای پاسخ به نگرانی در مورد سیاسی قرار ملاقات مطرح شده توسط تعداد فزاینده ای از گروه ها از جمله آمریکا آماری انجمن اقتصادی آمریکا, انجمن, انجمن جمعیت آمریکا و شورای انجمن های حرفه ای در آمار فدرال.

"اجازه دهید وجود داشته باشد هیچ اشتباه 2020 سرشماری است حزبی در آن عملیات و پشتیبانی" Dillingham نوشت: بعد از آن اشاره به "رهبری برجسته و حرفه ای مدیران با آنها من هستم مفتخر به خدمت می کنند."

آن است که هنوز معلوم نیست اما زمانی که اداره خواهد شد انتشار نتایج سرشماری سال 2020.

در ماه آوریل این اداره خواست کنگره را به عقب براند توسط چهار ماه مهلت قانونی برای دولت جدید تعداد جمعیت در حال حاضر با توجه به رئیس جمهور توسط Dec. 31 و برای redistricting داده که با توجه به ایالات متحده در مارس 31, 2021.

"ما از گذشته این پنجره قادر به دریافت آن شمارش توسط کسانی که تاریخ در این نقطه" Fontenot گفت: انعکاس یک هشدار اولسون مطرح علنا پشت در است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب