چه کسی جرات نداره به اجاره یک لباس در حال حاضر ؟ Coronavirus Upends این های اقتصاد

بزرگنمایی این تصویر اجاره باند فرودگاه به طور موقت بسته فروشگاه خود را در طول بیماری همه گیر به مشتر

توسط MINERALNEWS در 12 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

اجاره باند فرودگاه به طور موقت بسته فروشگاه خود را در طول بیماری همه گیر به مشتریان خودداری از استفاده از آن لباس اجاره خدمات. Kelly Sullivan/گتی ایماژ برای اجاره باند پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kelly Sullivan/گتی ایماژ برای اجاره باند

کیم Timko استفاده می شود به تکیه بر اجاره باند برای لباس برای عروسی و مهمانی لباس برای تاریخ شب و لباس های حرفه ای برای کار خود را به عنوان یک وکیل در نیویورک است. او می گوید: لباس-اجاره خدمات است "یک راه خوب به لباس های گران قیمت بدون نیاز به خرید."

اما مراسم عروسی شده اند به تعویق افتاد احزاب لغو شد و Timko است که کار از خانه در طول coronavirus بیماری همه گیر. مانند بسیاری دیگر او قرار داده و او را اجاره باند فرودگاه اشتراک در خود نگه دارد. او حتی ممکن است آن را لغو.

او می گوید: اجاره لباس های گران قیمت فقط ارزش پول در حال حاضر — و یا خطر ابتلا به این ویروس به عنوان بعید است که به عنوان ممکن است.

"هر بسته من من پاک کردن آنها را" Timko گفت. "شما نمی توانید انجام دهید که با یک لباس. 600 لباس یا چیزی — شما نمی توانید مانند, Lysol آن است."

اجاره باند مدیر عامل جنیفر هایمن در بیانیه ای گفت: "در حالی که هیچ شواهد نشان می دهد که COVID است گسترش از طریق سطوح مانند پارچه همه ما لباس, لوازم, چوب لباسی و بسته بندی قابل استفاده مجدد هستند و با دقت تمیز و بخار پز در هر زمان آنها در حال بازگشت به آمریکا و سپس مهر و موم شده در پلاستیکی برای محافظت از آنها را از هر گونه عناصر از جمله انسان لمسی است که آنها ممکن است روبرو می شوند در حمل و نقل به مشتری بعدی."

هنوز هم شرکت های گرفته شده در یک ضربه مالی از این بیماری همه گیر. آن را گذاشته و furloughed کارکنان و به طور موقت بسته شد و فروشگاه های خرده فروشی.

مانند Uber و Airbnb اجاره باند تاسیس شد و در پی رکود اقتصادی ، سوخت توسط کوه های خصوصی سرمایه این شرکت ها شنود گذاشته قدرت از برنامه های گوشی های هوشمند به آن را آسان برای به اشتراک گذاشتن ماشین و خانه و حتی لباس. در طول راه آنها طرح میتوانست سنتی تاکسی و هتل و خرده فروشی صنایع.

در حال حاضر همه گیر ممکن است upend آنها. به عنوان یکی دیگر از رکود اقتصادی بافندگی یکی از این زوج با یک بحران بهداشتی — این کسب و کار' بقا بستگی به متقاعد کردن مشتریان است که آن را بی خطر است برای به اشتراک گذاشتن در زمانی که مقامات بهداشتی هشدار داده اند هر کس برای حفظ فاصله خود.

جدید امنیت رژیم: ضد عفونی کننده و ماسک

اجاره باند نه تنها شرکت با تاکید بر آن نظافت و قوانین ایمنی برای اطمینان بخشیدن به مشتریان.

Airbnb ایجاد کرده است جدید برای تمیز کردن پروتکل های میزبان از جمله آموزش در مورد چگونه برای ضد عفونی کردن خانه در همکاری با سابق ایالات متحده جراح عمومی Vivek Murthy.

Uber و Lyft در حال حاضر نیاز رانندگان و مسافران به پوشیدن ماسک. آنها همچنین به تمیز کردن لوازم به رانندگان است. Uber است که حتی در صورت استفاده از تکنولوژی اسکن برای اطمینان از رانندگان مطابق.

این اقدامات به معنای پرداختن به نگرانی های فوری از متوقف کردن گسترش ویروس. اما کسب و کار ساخته شده در اطراف های نیز هستند که مجبور به انطباق با واقعیت های که در آن مشتریان به مراتب بیشتر محتاط در مورد هر چیزی که به ارمغان می آورد و آنها را در مجاورت با افراد دیگر — و به طور بالقوه ویروس. برخی از شرکت ها به دنبال راه های جدید برای برنده شدن بیش از اعتماد مردم است.

به عنوان مستندات بالابر Airbnb می بیند افزایش academist:: دانشجویان آخر هفته

مسافرت های بین المللی است که تقریبا از روی میز در حال حاضر. به طوری که اجاره یک اتاق یا آپارتمان. کوتاه مدت اجاره پلت فرم Airbnb انتظار دارد که فروش آن در این سال بود و در بهترین حالت نیمی از آنچه را که آنها در سال گذشته است. آن را کاهش داده است 25 درصد از نیروی کار خود را به عنوان آن را در تلاش برای فشار هزینه است.

اما Airbnb می گوید مردم باید شروع به برنامه ریزی سفر دوباره. به عنوان شواهدی از بهبود آن گفت: این تعداد در آینده باقی می ماند رزرو توسط مردم در آمریکای شمالی پایین بود فقط 20 درصد در مارس 19 از همان تاریخ یک سال پیش. قابل توجه اینکه این شرکت گفت: نه چقدر رزرو کاهش یافت, در پایین ترین نقطه از این بیماری همه گیر.

در انعکاس مداوم تهدید coronavirus حدود نیم اخیر رزرو برای اجاره در 200 مایل از جایی که مردم زندگی می کنند. به عبارت دیگر آنها انتخاب مقصد آنها می توانید به درایو.

Murry Evans خسته شدم از بودن cooped در آتلانتا آپارتمان.

"من از نشستن در محل سکونت من در اینجا در آتلانتا فقط در زوم در تمام طول روز," او گفت:. او با استفاده از Airbnb برای یک زن و شوهر از academist:: دانشجویان آخر هفته به شمال گرجستان کوه.

"این درست است به خارج شدن از خانه و به خارج از منزل که در آن من می توانم پیاده روی بروید," او اضافه شده است.

او می گوید ماندن در یک Airbnb در کوه احساس می کند مانند کمتر از خطر از رفتن به سینما که به تازگی بازگشایی در گرجستان است. او به ارمغان می آورد همراه دستمال مرطوب ضد عفونی کننده برای تمیز کردن اغلب لمس سطوح مانند دستگیره های درب و دستگیره یخچال.

"احساس من این است اگر من اقدامات احتیاطی مناسب آن را به مانند من می خواهم این هشدارها زمانی که من در خانه خود من," او گفت:.

تجارت شلوغ, اتوبوس, اتومبیل-های برنامه Turo

برای برخی از شرکت های این بیماری همه گیر و حتی ممکن است ایجاد فرصت برای کسب و کار بیشتر.

برنامه Turo اجازه می دهد تا کاربران اجاره اتومبیل افراد دیگر. الکسیس اردن در حال حاضر با استفاده از آن برای رفت و آمد از واشنگتن به خانه خود در حومه بیمارستان در Bethesda, Maryland — یک سفر است که او با اتوبوس قبل از همه گیر.

اردن گفت که او احساس نمی کند و راحت در حمل و نقل عمومی در حال حاضر.

"بسیاری از مردم در اتوبوس و پوشیدن ماسک. و من فقط احساس مانند مترو واقعا در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب," او گفت:. "من احساس بیشتر در معرض."

او در نظر گرفته شود در نظر گرفتن بارگذاری و یا یک تاکسی بود اما تمایلی "از آنجا که من هنوز هم در مجاورت نزدیک با شخص دیگری," او گفت:.

در حال حاضر او می پوشد یک ماسک هنگام چیدن ماشین و مانند Evans, حمل دستمال مرطوب برای تمیز کردن چرخ فرمان و دستگیره درب.

در اوایل ماه آوریل Turo را رزرو کرده بود کاهش یافته است و 75 درصد از یک سال پیش — شبیه به ridership قطره Uber و Lyft گزارش در اوج این بیماری همه گیر. اما Turo می گوید تقاضا است که در حال حاضر شروع به آمدن به عقب با رزرو بیش از آخر هفته روز یادبود پایین 11 درصد از یک سال پیش. Uber نیز دیدن سواری بیشتر طول یک ساعت یک عجله در شهرستانها که در حال بلند کردن stay-at-home سفارشات با توجه به اندرو مک دونالد سر آن جهانی سواری کسب و کار.

در Turo به دوباره بجای اول برگشتن است رانده محلی سفر, با تشکر از مسافران مانند اردن و دیگر افرادی که فقط می خواهم به خارج شدن از خانه.

مردم می خواهند را به "فرصت درایوهای گفت:" اندرو Mok, Turo را افسر ارشد بازاریابی. "آنها کتاب ماشین آنها رانندگی بزرگراه ساحل اقیانوس آرام و یا آنها درایو را به سانتا کروز از سان فرانسیسکو و درایو آنها در بازگشت به خانه."

اقتصادی و میر از این بیماری همه گیر می تواند همچنین تشویق بیشتر مردم شروع به اجاره اتومبیل خود را در Turo, Mok گفت.

"در رکود مردمی در حال رفتن به دنبال حتی سخت تر به پایان می رسد دیدار," او گفت:. "اگر آنها می توانید به اشتراک گذاری اتومبیل های خود را برای چند روز در هفته و یا چند روز در ماه به جبران تمام یا بسیاری از وسیله نقلیه خود را هزینه های آنها در حال رفتن به در نظر گرفتن واقعا انجام می دهند که. ما فکر می کنیم که برای رفتن به یک tailwind برای ماشین های در Turo."

اردن ممکن است یکی از این افراد است. "من واقعا نمی توانم خودم در هر حمل و نقل عمومی در حالی که شاید یک یا دو سال" او گفت:.

او در حال فکر کردن در مورد خرید یک ماشین و اجاره آن در Turo.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب