خلاف کاران در معرض اصطکاک و مبارزات داخلی و عناد در مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus پاسخ

واشنگتن—تماس در اوایل فوریه از کاخ سفید وضعیت اتاق آمد و به عنوان یک شگفتی به ریک روشن: پیتر ناوارو رئیس جمهور

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399

واشنگتن—تماس در اوایل فوریه از کاخ سفید وضعیت اتاق آمد و به عنوان یک شگفتی به ریک روشن: پیتر ناوارو رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تجارت مشاور می خواستم او را به ارائه ایده های خود را برای مبارزه با کروناویروس به تنهایی.

روشن است که کوچک فدرال تحقیقات آژانس بود به دنبال یک coronavirus واکسن تا به حال مدت طولانی است که در تقابل با رئیس خود را در وزارت بهداشت و خدمات انسانی رابرت Kadlec. خود را در کاخ سفید دیدار دو بار در یک آخر هفته, تنها تشدید آن تنش است. "آخر هفته در پیتر," Kadlec کنایه آمیز در خط موضوع ایمیل که ابراز نارضایتی خود را.

خصومت بین این دو کلید مقامات در دولت در پاسخ به یک بیماری همه گیر است که تاکنون بیش از 75 ، 000 آمریکا زندگی می کند پشت سر هم به نمایش عمومی روز سه شنبه هنگامی که روشن بود که ناگهان برکنار ماه گذشته به عنوان رئیس پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه سازمان (بردا) — ثبت رسمی whistleblower شکایت. سند متهم Kadlec و مقامات دولت "cronyism" و قرار دادن سیاست جلوتر از علم است.

اینکه آیا یا نه این اتهامات در نهایت ثابت 89-صفحه شکایت همراه با سایر اسناد و مدارک و مصاحبه در معرض نگران اختلافات در بهداشت و خدمات انسانی بخش (HHS), آلاینده آژانس که شامل بردا مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) موسسه ملی سلامت غذا و دارو و دیگر اسلحه از دولت به عنوان مقامات وجود دارد تلاش برای مبارزه با بدترین بهداشت عمومی بحران در یک قرن.

"بردا است لبه جلویی جهانی پاسخ در زمینه سازماندهی و تامین مالی, گذاشتن شرط در چه رو به جلو در آینده به عنوان گزینه های واکسن و درمان گفت: Stephen J. موریسون جهانی بهداشت کارشناس در مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی اضافه کرد که این اختلافات تا به حال عواقب. "آنها نیاز به حرکت می کند با مهارت باور نکردنی و قضاوت و سرعت است."

این درگیری های داخلی گسترش فراتر از روشن و Kadlec. جنگ شدید باید فوران بین الکس آذر بهداشت و خدمات انسانی و Seema Verma مدیکر و مدیکید مدیر. آذر همچنین با برخورد با یک مقام ارشد کاخ سفید سیاست ساز و جو Grogan.

اما عواقب ناشی از این درگیری بودند به وضوح به زندگی به ارمغان آورد روشن است شکایت. پیام های ایمیل نشان می دهد که در اوایل ژانویه زمانی که تهمت بود گفت: وقوع بود "کاملا تحت کنترل" روشن بود فشار برای دولت به سهام تا در ماسک و مواد مخدر و به آغاز یک "پروژه منهتن" تلاش به منظور توسعه یک واکسن.

اما روشن بود که تا حد زیادی کنار اختلافات شخصی با Kadlec و دستیاران خود را که برخی از آنها طولانی predated coronavirus اسناد نشان می دهد. زمان همه گیر وارد نیروی ارتباط بین آنها تبدیل شده بود سمی با رنگ روشن به طور فزاینده ای به سمت چپ از تصمیم گیری های کلیدی. ایده های خود را در مورد مبارزه با تهدید "مواجه شد با شک و تردید" این شکایت می گوید: "و به وضوح نه خوش آمدید."

روز جمعه وکلا برای روشن گفت: فدرال ناظر سازمان, رسیدگی به شکایت خود را به دفتر مشاور ویژه بود به اطلاع آنها که آن را پیدا کرده بود "دلایل منطقی" به باور او انتقام برابر شد و به دنبال بازگشت خود به مدت 45 روز در حالی که آن مورد بررسی قرار گرفت. در روز پنج شنبه او به شهادت برنامه ریزی شده قبل از یک خانه کمیته.

آذر اکنون باید تصمیم بگیرد که آیا برای بازگرداندن روشن است. یک HHS سخنگوی Caitlin Oakley کاهش یافته است به نظر در "پرسنل مهم است." اما او گفت: آژانس "به شدت مخالف با اتهامات و خصوصیات در شکایت از روشن است."

با $1.6 میلیارد دلار (ایالات متحده) بودجه سالانه بردا ایجاد شد و پس از 9/11 حملات به همکاری با صنعت به منظور توسعه مواد مخدر واکسن و دیگر "پزشکی اقدامات متقابل" است که می تواند انبار برای مبارزه با یک بیوتروریسم حمله یا بیماری همه گیر را انتخاب کنید. روشن شده بود مسئول برای کمتر از یک سال که Kadlec تایید شد توسط سنا به عنوان دستیار وزیر برای آمادگی و واکنش در سال 2017.

دو مرد آمد از جهان متفاوت است. Kadlec صرف 20 سال در نیروی هوایی و کمک به نوشتن این قانون که ایجاد بردا. او توصیه می شود و سپس رئیس جمهور جورج دبلیو بوش در biodefence. روشن است که در شهر کوچک کانزاس شروع کار خود را در سی دی. یک آنفلوانزا متخصص او به عنوان یک بیماری همه گیر به این کشور را بزرگترین تهدید.

روشن متحدان گویند او مشاهده می شد با سوء ظن در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به عنوان یک "اوباما holdover." یکی از اولین درگیری با Kadlec محور در طولانی مدت قرارداد بردا تا به حال با یک شرکت بیوتکنولوژی و یک مشاور که روشن گفت: به استناد Jared کوشنر تهمت پسر در قانون و مشاور ارشد در یک تلاش آشکار برای نجات این قرارداد.

شرکت Aeolus داروسازی تولید دارو برای درمان اثرات ناشی از تابش اشعه از بالقوه هسته ای, حمله زمانی که بردا کارکنان تصمیم به تمدید قرارداد در اوایل سال 2017.

جان McManus شرکت, مدیر اجرایی, در مصاحبه ای گفت که این تصمیم بر اساس یک روند ناقص و به دادگاه تجدید نظر به طور مستقیم آن را به روشن است. در ماه اوت سال 2017, روشن, شکایت می گوید: جان Clerici یک مشاور و Aeolus عضو هیئت مدیره که به Kadlec التماس کرد این شرکت مورد برای روشن بیش از قهوه و تاکید کرد که McManus بود "دوستان با جارد" و "اتحاد هالیوود اتصالات."

McManus گفت: "نمی دانم کوشنر و یا هر کسی که در خانواده او مورد مناقشه تقریبا همه روشن است ادعا می کند در مورد Aeolus. Clerici گفت: "مکالمه هرگز اتفاق افتاده است."

یک بررسی از شرکت های بزرگ سیاسی و غیر انتفاعی سوابق نشان می دهد تنها یک راه دور و غیر مستقیم ارتباط بین Aeolus و کوشنر ، برخی از کوشنر بستگان را اهدا ملی یهودی بهداشت از یک بیمارستان است که شرکت متعلق به چندین اختراع ثبت شده با مجوز Aeolus و کوشنر پدر و خواهر نشستن در بیمارستان شورای ملی امنا.

روشن هر چند گفت: "فشار سیاسی" از Kadlec و underlings "شد غیر قابل انکار" و "تا به حال هیچ جایی در یک سیستم طراحی شده برای جایزه بودجه بر اساس شایستگی علمی." در پایان او ایستاده بود بردا تصمیم به گسترش تماس با Aeolus. شرکت خورده در ماه. McManus خود را از دست داده است.

در پاییز سال 2019 با Aeolus ورشکسته McManus فرود در شریک درمان ماساچوست بر اساس شرکت نمایندگی Clerici که همچنین به نظر می رسد در روشن شکایت. روشن گفت که در ماه سپتامبر سال 2019 قبل از McManus وارد Kadlec دست از $55 میلیون هیچ پیشنهاد قرارداد به این شرکت برای جلوگیری از بیرون رفتن از کسب و کار.

شریک درمان با 200 نفر پرسنل تولید و به فروش می رساند یک واحد مواد مخدر Leukine است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به درمان بیش از حد قرار گرفتن در معرض تابش اشعه.

در سال 2018 دولت فدرال تصمیم به خرید بیشتر ضد اشعه داروهای استراتژیک ملی ذخایر. روشن را بدست آورد پس توصیه از یک پانل از کارشناسان انتخاب کرده کالیفرنیا دارویی غول Amgen که به تولید دو مشابه مواد مخدر است.

به عنوان Clerici فشرده شریک درمان " مورد روشن احساس خطر توسط مشاور تماس با سابق بردا کارمند تحت فشار قرار دادند برای — و — داخلی "تهیه یکپارچگی بررسی است." او پرسید: محققان به بررسی Clerici و Kadlec تلفن ثبت شکایت گفت و حتی به نام برای یک بازرس کل به بررسی. پس از آن او می گوید: او قطع شد از جلسات در مورد خرید پرس و جو.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

هیچ شواهدی وجود ندارد که یک بازرس کل بررسی شد که تا کنون انجام شده است. متحدان Kadlec می گویند او ایجاد برخی از تغییرات است که روشن بود می خواستم از جمله حمایت از یک بخشنامه توسط کنگره برای قرار دادن پیمانکاری تیم تحت بردا را در حوزه قضایی است. اما درخواست برای بررسی اضافه شده به تلخی بین آنها است. در نهایت Kadlec رد او روشن می گوید و اهدا تنها منبع قرارداد به شریک درمان "بر اساس صنعتی بسیج" — به نفع دولت فدرال به نگه داشتن بیش از یک تامین کننده از یک نوع مهم از مواد مخدر در کسب و کار.

نیکول Lurie برگزار شد که Kadlec کار زمانی که باراک اوباما رئیس جمهور شد و انتخاب روشن به رهبری بردا روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن از انتخاب zeroed در توضیحات خود را سیاسی انتصاب مهم تصمیم گیری از کارشناسان علمی.

"آنچه که من پیدا ترین سخت است چگونه از تکرار تلاش برای براندازی علمی ارزیابی — بی اعتنایی به صورت علمی قضاوت و پیاده سازی از کنترل و توازن است که نگه داشتن شما را از صرف پول یا به طور غیر قانونی و یا به اشتباه" لوری گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب