تماشا کنید: با وقت اضافی برای تمرین 11 ساله شکسته چاپ صفحه ثبت

مشاهده این پست در Instagram 1080!!!من هیچ کلمه ای برای توضیح آنچه اتفاق افتاده فقط... 🏠🟩@gr

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
مشاهده این پست در Instagram

1080!!!من هیچ کلمه ای برای توضیح آنچه اتفاق افتاده فقط... 🏠🟩@greenboxsk8 @nikesb @ebanx.sports @ebanxlife @blackriver_official @flatface.fingerboards @maderobrasil @90theoriginal @187killerpads @triple8nyc @dropdeadskateboard @saga_overdrive @ongsocialskate #اسکیت #اسکیت #اسکیت #skatebordingisfun #skatebording #vertskateboarding #vert #skateeveryday #skateanddestroy #skatelife #skatecrunchmag #berrics #theworldofskateboarding #shralpinskateboarding #thankyouskateboarding

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Gui Khury (@gui_khury) در

برزیل اسکیت باز رابط کاربری گرافیکی Khury, 11, اولین فرد برای تکمیل 1080 درجه به نوبه خود و یا سه چرخش عمودي سطح شیب دار.

Khury را شکست اخبار از شاهکار خود را در Instagram حساب در روز جمعه. این ویدیو نشان می دهد skateboarder پرواز کردن نیم لوله در حال چرخش سه بار و یکپارچه اسکیت به پایین. تاریخی حرکت نقش سه بار بیش از یک بار در حرکت آهسته با عنوان "1080!!!من هیچ کلمه ای برای توضیح آنچه اتفاق افتاده است..."

Khury شکست قبلی 900 درجه رکورد در یک عمودی سطح شیب دار (یا "سبز") برگزار شد با اسکیت بورد افسانه Tony Hawk. هاوک ساخته شده تاریخی خود را حرکت در سال 1999 تقریبا یک دهه قبل از Khury متولد شد. پس شاهین تنظیم ضبط چند skateboarders باید همسان آن است. Khury خود را جوانترین فرد را با موفقیت کامل 900 در vert در هشت سال است.

Khury ویدئو منتشر شده به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی دست آورد و کشت و کشتار و آدم ربایی در واکنش به خصوص پس از آن اعلان مجدد توسط ستاره مثل شاهین.

گریزان 1080 است که به طور گسترده ای به عنوان یکی از سخت ترین حرکات در ورزش است. این شده است با موفقیت انجام شد توسط یک تعداد انگشت شماری از skateboarders و هرگز در vert. در سال 2012 پس از 12 سال تام Schaar شد اولین اسکیت برای تکمیل حرکت می کند. Schaar خود را در 1080 بر روی یک سطح شیب دار و یک نسخه بزرگتر از vert که به او اجازه ساخت تا حرکت بیشتر.

Khury را دستاورد جدید دوباره به ارمغان می آورد به سوال که آیا این حرکت ممکن است آسان تر برای کودکان به تکمیل ایده در ابتدا مطرح شده پس از Schaar را feat.

Coronavirus و اجتماعی فاصله در واقع کمک Khury رسیدن به 1080, پدر او ریکاردو Khury فیلهو و گفتگو کرد. تعطیلی مدارس در برزیل به اسکیت باز جوان بیشتر وقت و انرژی بیش از حد معمول به عمل فیلهو گفت. مادر بزرگ خود را به چندین سازه ها در حیاط خلوت که Khury استفاده به عمل است.

ثبت می آید به عنوان ورزش اسکیت بورد سواری راه اندازی شد برای اولین بار به عنوان یک ورزش المپیک در توکیو بازی های المپیک تابستانی سال جاری است. اما خرید اینترنتی از coronavirus همه گیر شده است به تعویق افتاد این رویداد حداقل تا سال 2021 قرار داده و به سوال که آیا از آن قادر خواهد بود در همه اتفاق می افتد.

در حال حاضر اسکیت باز جوان می گوید که او انجام نداده است. او در حال حاضر نقل مکان کرد به هدف بعدی: یک 1260 در نمایشهای یا 3.5 چرخش در هوا.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب