خارج شده و آخرین خرده فروش به مشتریان نیاز به پوشیدن ماسک

نیویورک - Walmart نیاز مشتریان به سایش پوشش صورت در همه را به اسم خود و باشگاه سام فروشگاه و آن را بزرگترین خر

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399

نیویورک - Walmart نیاز مشتریان به سایش پوشش صورت در همه را به اسم خود و باشگاه سام فروشگاه و آن را بزرگترین خرده فروش به معرفی چنین سیاستی است که در غیر این صورت ثابت دشوار است برای اجرای بدون ایالتی و فدرال مورد نیاز است.

این شرکت گفت که سیاست را به اثر در روز دوشنبه به اجازه می دهد زمان برای اطلاع رسانی به مشتریان است. در حال حاضر حدود 65 درصد از آن بیش از 5000 فروشگاه ها و باشگاه های واقع در مناطقی که در حال حاضر وجود دارد برخی از نوع حکومت قیمومیت بر چهره پوشانده اند.

بنتون ویل آرکانزاس بر اساس خارج می پیوندد در حال رشد است اما هنوز لیست کوچک از خرده فروشان نیاز به ماسک در تمام فروشگاه های خود را پر نقش متحده و دولت فدرال است که موفق به صدور چنین حکم در یک موضوع است که به شدت سیاسی توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بسیاری از حامیان سرسخت.

داده خارج نفوذ به عنوان بزرگترین خرده فروش در ایالات متحده تصمیم گیری آن است که انتظار می رود به فشار دیگران به موضوع مشابه داشتیم. در واقع ساعت پس از آن اعلام فروشگاه های زنجیره ای Kroger Co. گفت: این امر به دنبال کت و شلوار شروع ژوئیه 22.

"ما در حال بدست گرفتن این گام اضافی در حال حاضر از آنجا که ما می دانیم اقدامات احتیاطی اضافی مورد نیاز برای محافظت از کشور ما" کروگر در بیانیه ای گفت.

هفته گذشته استارباکس اعلام کرد که مشتریان که بازدید از آن متعلق به شرکت کافه مکان در ایالات متحده مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن چهره پوشانده اند. سیاست در استارباکس و بهترین خرید رفت به اثر چهار شنبه.

تنها تعداد انگشت شماری از فروشندگان عمده از جمله لباس نوجوان زنجیره American Eagle Outfitters و اپل دارای یک ماسک دستور برای مشتریان برای تمام فروشگاه های خود را. Costco Wholesale Club یکی از عمده فروشان نیاز به پوشش صورت برای مشتریان در تمام فروشگاه های خود را. سیاست به اثر رفت در اوایل ممکن است.

این فدراسیون ملی خرده فروشی این کشور بزرگترین خرده فروشی گروه در بیانیه ای گفت که آن امیدوار خارج شده حرکت خواهد بود "نقطه اوج در این بهداشت عمومی بحث است."

خرده فروشان شده بود مردد به موضوع زنجیره ای گسترده ای حکم برای ترس از عصبی برخی از مشتریان. آنها همچنین نمی خواهید به خود کارگران نقش مجریان از پروتکل. آن را در حال حاضر سخت به اندازه کافی به برخی از مشتریان مطابق و حتی در ایالات متحده است که تا به حال داشتیم. اما موج اخیر ویروس جدید موارد - به ویژه در فلوریدا و کالیفرنیا و تگزاس و آریزونا - اتحاد چپ آنها را با هیچ چاره ای خرده فروشی کارشناسان می گویند.

"من فکر می کنم خارج شده تصمیم خواهد پوشش را به دیگر خرده فروشان نیاز به ماسک" گفت: Michael J. هیکس یک اقتصاددان در Ball State University در مونسی ایندیانا. "من این را تحسین خارج شده و دیگران برای پله در."

برایان Eshelman یک مدیر عامل در خرده فروشی تمرین در مشاوره AlixPartners اشاره کرد که خرده فروشان نیاز به گام در کاهش سلامت خود را از خطرات است و با داشتن یک ویروس مورد تخريبي.

"این یک کسب و کار در معرض خطر است که آنها نیاز به مدیریت برای ایمنی کارکنان و مشتریان," او گفت:.

Eshelman اضافه شده است که او معتقد است ساخت خریداران مطابق با ماسک پروتکل ساده تر خواهد شد در حال حاضر که با پوشیدن ماسک در حال تبدیل شدن بیشتر از هنجار.

هنوز هم خارج شده است و هیچ شانس مطمئن شوید به یک استراتژی جدید در محل برای به اجرا درآوردن ماسک پروتکل های. آن را گفت که آن را ایجاد نقش بهداشت سفیر در فروشگاه های وال مارت و ایستگاه آنها را در نزدیکی در ورودی به یادآوری مشتریان بدون ماسک جدید خود را مورد نیاز است. این کارگران خواهد شد که سیاه پوشیدن پیراهن پولو دریافت آموزش های ویژه به "کمک این فرایند را به عنوان صاف به عنوان ممکن است برای مشتریان است."

خارج شده و گفت که آن را در حال حاضر کار بر روی گزینه های مختلف برای مشتریان که نمی نشان می دهد تا با یک ماسک صورت.

به عنوان برای باشگاه سام کارکنان در ورودی را دنبال همین روند با اعضای آن مودبانه یادآوری آنها را از آن نیاز به پوشیدن صورت پوشش در هنگام خرید. افتخاری ماسک ارائه خواهد شد اگر عضو را ندارد و یا یک عضو می تواند یک خرید در باشگاه.

خرده فروشان باید به چالش کشیده شده است با توجه به تعادل بین نگه داشتن خریداران امن در حالی که ساخت آنها احساس راحت است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

هفته گذشته خرده فروشی انجمن مدیران صنایع که نشان دهنده Walmart بهترین خرید و عمده زنجیره ای علنی یک نامه آن را ارسال شده به دولت فرمانداران به دستور مشتریان فروشگاه به سایش پوشش صورت. آن گفت: چیز درهم و برهم از قوانین در سراسر کشور ایجاد سردرگمی برای خریداران و که منجر به درگیری بین مشتریان و کارگران در تلاش برای به اجرا درآوردن قوانین فروشگاه.

ملی انجمن فرمانداران گفت: هفته گذشته که اعضای آن در حال بحث در مورد این نامه و امثال آن را از خرده فروشی گروه.

رسانه های اجتماعی پر است از فیلم گرفتن درگیری میان کسانی که خواسته به ماسک و کارکنان که تحت سفارشات به مطمئن شوید که مردم آنها را می پوشند.

حدود نیمی از ایالات آمریکا نیاز به ماسک در اماکن عمومی با توجه به ریلا. در روزهای اخیر کنتاکی و میشیگان گذشت در سراسر کشور داشتیم.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری شده است سازگار در مورد معرفی افراد خود را پوشش دهان و بینی که دیگران برای کمک به کاهش گسترش ویروس است که باعث COVID-19. اما در ابتدای مستندات آن را تا به حال دلسرد افرادی که نمی شد بیمار از خرید ماسک برای ترس از مصرف دور چه شد و سپس عرضه محدود برای کارکنان مراقبت های بهداشتی.

"ما می دانیم که برخی از افراد دارای دیدگاه های متفاوت در مورد این موضوع" نوشت Dacona اسمیت افسر ارشد عامل در خارج آمریکا و لنس de la Rosa, افسر ارشد عامل در باشگاه سام در یک وبلاگ نوشته شده در چهارشنبه. "ما همچنین می دانیم نقش ما می توانیم برای کمک به حفاظت از سلامت و رفاه جوامع ما در خدمت پس در حال تکامل هدایت مقامات بهداشتی مانند CDC."

___

AP خرده فروشی نویسنده: یوسف Pisani در نیویورک کمک به این گزارش.

______________________________

به دنبال آن د'Innocenzio: http://twitter.com/ADInnocenzio



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب