ویرجینیا دفاع coronavirus محدودیت در طرح دعوی در دادگاه کلیسا

RICHMOND, Va. - تلاش ویرجینیا کلیسا به جلوگیری دولت از جلوگیری از تجمع بیش از 10 نفر "به طور جدی تضعیف" دولت ر

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399

RICHMOND, Va. - تلاش ویرجینیا کلیسا به جلوگیری دولت از جلوگیری از تجمع بیش از 10 نفر "به طور جدی تضعیف" دولت را تلاش برای جلوگیری از گسترش coronavirus وکلای مدافع برای رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم استدلال پنج شنبه در یک حقوقی تشکیل پرونده.

دادستان کل علامت شاه ماهی را ساخته استدلال در یک یادداشت ظ در پاسخ به طرح دعوی در دادگاه فدرال آورده شده توسط فانوس یاران کلیسای Chincoteague.

کلیسا شکایت کرد و پس از آن کشیش صادر شد کیفری استناد برای داشتن 16 نفر در پالم یکشنبه سرویس است که مقامات گفت: نقض نرتهم منظور جلوگیری از تجمع بیش از 10 نفر.

وزارت دادگستری ایالات متحده به طرفه با کلیسا. در دادگاه تشکیل پرونده به DOJ استدلال کرد که ویرجینیا "درمان نمی تجمعات مذهبی کمتر favourably از دیگر مشابه گردهمایی های سکولار است."

وکلا برای کلیسا باید گفت که در طول خدمت کسانی که با حضور نگهداری اجتماعی فاصله و تا به حال گسترده مطابق با اصول بهداشتی از سطوح مشترک. این کلیسا گفت: شرکت کنندگان تا به حال به ماندن 6 فوت (2 متر) از هم جدا و با استفاده از ضد عفونی کننده دست قبل از ورود به ساختمان است.

در برابر استدلال این حکم به دنبال church, Virginia, وکیل عمومی توبی Heytens نوشت که این محدودیت به طور موقت در فرد گردهمایی یک "حسن نیت مبتنی بر شواهد" اقدام اضطراری است.

"چنین حکمی را به طور جدی تضعیف ویرجینیا تلاش برای مقاومت در برابر یک بار در یک قرن همه گیر و تهدید آسیب های جبران ناپذیر به ناشناخته (و ناشناخته) تعداد زیادی از مردم," او نوشت.

Heytens گفت: Northam به رسمیت می شناسد که محدودیت او تحمیل شده — از جمله بسته شدن مدارس و کسب و کارهای غیر ضروری و صدور اقامت در خانه سفارش"شده اند سخت در تمام ویرجینیایی از جمله جوامع مذهبی."

"اما ویرجینیا محدودیت های عمل نشده در راه شاکی و دولت فدرال ادعا و نه دین شده است به طور خاص برای درمان ناعادلانه," Heytens نوشت. او گفت: Northam صادر راهنمایی طراحی شده برای کمک به رهبران مذهبی "پیدا کردن راه حل های خلاق" از جمله برگزاری فرد در خدمات عبادت از 10 نفر یا کمتر برگزاری خدمات آنلاین و یا میزبانی یک سرویس با هر اندازه به عنوان طولانی به عنوان شرکت کنندگان ماندن در اتومبیل های خود و رعایت اجتماعی فاصله.

کلیسا و کشیش کوین ویلسون استدلال می کنند که نرتهم خود را نقض آزادی مذهبی.

در بیانیه خود از علاقه DOJ گفت: کلیسا ارائه شده مورد قوی است که فرماندار منظور در گردهمایی "impermissibly با دخالت کلیسا ورزش از دین است."

هفته گذشته نرتهم اعلام کرد multiphase برنامه ریزی برای شروع به سهولت محدودیت. در مرحله اول که نرتهم گفته می تواند شروع در اوایل مارس 15, برخی از کسب و کار مورد نیاز برای بستن ممکن است مجاز به باز اجتماعی فاصله اقدامات در جای خود قرار داده و موقت تجمعات محدودیت ممکن است اصلاح شده برای کلیساها.

معاون رئیس جمهور مایک پنس که سران کاخ سفید Coronavirus کار نیروی وزن در اختلاف یکشنبه گفت که او موافق با کلیسا و وزارت دادگستری.

زبان در "برایان Kilmeade نمایش" در رادیو فردا, رادیو پنس گفت: "حتی در میان ملی اضطراری هر آمریکایی برخوردار گرامی ما آزادی و از جمله آزادی مذهب."

"این ایده که مشترک المنافع ویرجینیا تحریم یک کلیسا برای داشتن 16 نفر به یک نخل یکشنبه سرویس زمانی که من فکر می کنم کلیسا در واقع کرسی حدود 250 بود فقط فراتر از رنگ پریده و من واقعا سپاسگزار برای دادستان کل ویلیام Barr ایستاده آزادی مذهب" پنس گفت.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه است که روشن کردن در عرض چند هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و کسانی که با مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید و مرگ شود. اکثریت قریب به اتفاق مردم بهبود می یابند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب