ونزوئلا رفتن به آزمون برای مبارزه با ویروس بالا بردن سوال در

کاراکاس, ونزوئلا - ونزوئلا مقامات گرفته اند به تلویزیون دولتی در هفته های اخیر به کلاغ که دولت سوسیالیستی است

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

کاراکاس, ونزوئلا - ونزوئلا مقامات گرفته اند به تلویزیون دولتی در هفته های اخیر به کلاغ که دولت سوسیالیستی است انجام coronavirus آزمون بیش از هر کشور دیگر در آمریکای لاتین است. اما به جای تشخیص عفونت های بیشتری به عنوان اتفاق افتاده است در جای دیگر هنگامی که تست رمپ تا آنها گزارش کمتر.

عجیب و غریب نتیجه برجسته است که ونزوئلا در حال رفتن در مورد تست شهروندان خود را بر خلاف دیگر کشور: جرم استقرار سریع خون آزمایش پادتن از چین که چک برای پروتئین های در حال توسعه یک هفته یا بیشتر پس از کسی که آلوده است در حالی که با استفاده از یک مقیاس بسیار کوچکتر طلا-استاندارد بینی گرد و خاک که تشخیص این ویروس از شروع.

پزشکان هشدار می دهند ونزوئلا رویکرد می گم بی حد و حصر تعداد کسانی که تست منفی است زیرا آنها هنوز بالا سطح آنتی بادی اما می تواند با این وجود باید این ویروس می شود و گسترش آن به دیگران است.

"ما می تواند به مردم اجازه لغزش زیر میز که عفونت" گفت: یک دکتر در دانشگاه آند دانشکده پزشکی صحبت خواست نامش فاش نشود به خاطر ترس از اقدامات تلافی جویانه.

پزشکان در داخل و خارج ونزوئلا می گویند آزمایش پادتن است بهترین استفاده را نه به عنوان یک ابزار تشخیصی اما برای کمک به ارزیابی چگونه گسترده این ویروس در یک جامعه وقتی به آسانسور قرنطينه و یا برای شناسایی پتانسیل های پلاسما اهدا کنندگان.

در عین حال مدافعان می گویند ونزوئلا فرو رفته در عمیق اقتصادی و بحران بهداشت عمومی آغاز شد که سال قبل از همه گیر چاره ای جز تکیه بر آن به عنوان خط اول آزمون. این کشور یکی از کمترین آمادگی برای مقابله با این بیماری همه گیر با بیمارستان ها به طور معمول فاقد اصول اولیه مانند آب در حال اجرا دستکش و ماسک و هزاران نفر از پزشکان داشتن مهاجرت کرد و در سال های اخیر است.

"با تعداد محدودی از کارکنان و منابع مالی این کشور برای کشف گزینه های دیگر مانند rapid test" دکتر خراردو د کسیو سر از ونزوئلا از سازمان بهداشت پان آمریکا و سازمان بهداشت جهانی گفت: آسوشیتد پرس.

د کسیو که کار کرده با دولت مقامات بهداشتی در این کشور استراتژی گفت: ونزوئلا است که بیشتر مانع از نظر ماشین آلات و پرسنل موجود برای پردازش بینی تست های گرد است که می تواند ساعت.

در این تست آنتی بادی می آید از چینی شرکت زیست فناوری Wondfo و طول می کشد حدود 20 دقیقه به عملکرد یک نتیجه سلامت کارگران می گویند.

کسانی که تست مثبت هستند و سپس با توجه به سواب بینی آزمون برای تایید یک فرایند است که می تواند روز به دلیل یک آزمایشگاه در کاراکاس است که پردازش تقریبا همه آنها. کسانی که دوباره منفی اما متعدد coronavirus علائم و یا در تماس با فرد آلوده نیز تحت سواب آزمون.

تنها گرد و خاک-تست مثبت اضافه شده به این کشور صورت رسمی شمارش چند پزشک گفت: AP.

مقامات دولتی که در پاسخ به یک درخواست برای اطلاعات در مورد این موضوع باید گفت: نه دقیقا همان است که گرفتن تست شده اما پزشکان و تصاویر تلویزیون نشان می دهد کارگران مترو کارکنان بیمارستان و بازگشت به ماهیگیران و مهاجران در میان کسانی که در حال آزمایش. روشن نیست که چگونه بسیاری از مثبت آنتیبادی آزمون را به همراه داشت.

"من مطمئن هستم که من را انتخاب کنید برای انجام دقیقا آنچه آنها انجام می دهند, گفت:" دکتر آنجلا Caliendo یک استاد پزشکی در دانشگاه براون و عضو هیئت مدیره انجمن عفونی آمریکا است. او بیش از حد اشاره کرد ونزوئلا را منبع مشکلات و گفت: "آنها بسیاری از این آزمون ها که ارزان به اجرا (و) آنها در حال گرفتن بسیار کمی از داده ها است."

کبود توسط سال از فاجعه اقتصادی و اخیرا توسط آمریکا تحریم های رئیس جمهور نیکولاس مادورو درخواست برای کمک های بین المللی در ماه مارس حتی قبل از کشور, اولین مورد تایید شده. متحدان پکن هاوانا و مسکو به علاوه سازمان ملل متحد فرستاده آزمون پزشکی دنده و کوبا را مورد پزشکان.

یکی از بزرگترین محموله از چین وارد و در پایان ماه گذشته حمل یک و نیم میلیون بادي آزمون.

به عنوان در مارس 31, با توجه به U. N. دفتر هماهنگی امور بشر دوستانه ونزوئلا انجام داده بود فقط 1,779 تست های گرد با 8% مثبت هستند.

در دو هفته پس از, مقامات می گویند که آنها انجام داده اند بیش از 250 ، 000 آزمون و سازمان بهداشت پان آمریکا آمار و ارقام نشان می دهد اما در مورد 3,000 شد آنتی بادی آزمایش.

"ما در خط مقدم امریکا لاتین" معاون رئیس جمهور Delcy رودریگز اعلام کرد.

اما این یک inexact مقایسه پس بقیه منطقه متکی ژنتیکی سواب آزمون.

همسایه, کلمبیا, برای مثال, انجام حدود 50000 آزمون تمام سواب. مکزیک سلامت معاون هوگو لوپز-Gatell ابراز اهانت به آنتی بادی آزمایش و گفت که آنها در مورد به عنوان قابل اعتماد به عنوان یک بازی شیر یا خط سکه. شیلی نیز حکومت با استفاده از آنها به عنوان یک ابزار تشخیصی است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"این مکمل به آنچه که ما انجام می دهند" شیلی وزیر بهداشت Jaime منلیچ گفت. "اما آن کار نمی کند به صورت کلی غربالگری از جمعیت است."

این Wondfo آزمون دارای تاییدیه از اتحادیه اروپا تنظیم آژانس اما برخی از پزشکان هشدار می دهند که بسیاری از امتحانات در حال تحت فشار قرار دادند به بازار بدون آزمایش دقیق و آن را هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده است که چگونه حساس هستند.

ونزوئلا مقامات می گویند 143 coronavirus موارد تایید شده در طول نیمه دوم مارس و 61 پس چشمگیر ramping تا با آنتی بادی آزمایش.

"آنچه دیده می شود به طور معمول این است که وقتی یک کشور را افزایش می دهد, تست, موارد, افزایش," گفت: Enrique Acosta از موسسه ماکس پلانک برای تحقیقات جمعیتی در آلمان است. "من در نگاه (ونزوئلا) اعداد با نگرانی است."

کارشناسان می گویند که آنتی بادی آزمایش انجام و با ارزش به عنوان یک افکار عمومی بهداشت ابزار و به احتمال زیاد به استفاده بیشتر در سراسر جهان در ماه های آینده.

"این به شما یک تصویر لحظهای از آنچه در جریان است با این ویروس گفت:" دکتر کارل Fichtenbaum, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه سینسیناتی اما "این احتمالا یک عدد پایین."

برخی از پزشکان بر این باورند که ممکن است این ویروس هنوز شروع به گسترش به طور گسترده ای در ونزوئلا است که می تواند کمک به توضیح دهد که هنوز هم کم مورد اعداد. این کشور تا حد زیادی قطع از جهان حتی قبل از همه گیر و شدید کمبود بنزین را حتی مسافرت داخلی دشوار است.

سخت قرنطینه – برای اولین بار در سراسر کشور shutdown در آمریکای لاتین – نیز می تواند کاهش ویروس.

در دولت ساحلی از Nueva Esparta, یک هواپیمای نظامی می رسد در مورد هر سه روز را انتخاب کنید تا بینی نمونه برای حمل و نقل به آزمایشگاه در کاراکاس. تا زمانی که نتایج را پزشکان باید تکیه می کنند به طور بالقوه اطلاعات ناقص از آنتی بادی آزمایش.

"این همه ما باید در حال حاضر," دکتر گفت: Elesban گومز رئیس دولت در بهداشت عمومی واحد. "این تنها چیزی است که برای هدایت ما."

___

کریستین مشخصات armario گزارش از بوگوتا, کلمبیا. آسوشیتد پرس نویسندگان اوا Vergara در سانتیاگو شیلی و کریستوفر شرمن در شهر مکزیک کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب