مغلوب ساختن پیشی جستن تغییرمسیر کمک های خارجی آژانس به کار بر روی همه گیر. کنگره به سوالات

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد نقش جدید برای توسعه سرمایه گذاری پارس

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد نقش جدید برای توسعه سرمایه گذاری پارسیان در ماه مه در حالی که تور اونز & Minor, Inc., یک شرکت عرضه های پزشکی در Pa. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

تجدید افزایش coronavirus موارد را ترک کرده است برخی از ایالت ها یک بار دیگر در تکاپوی پیدا کردن لوازم, ماسک, لباس و دستکش و سایر لوازم پزشکی. این کمبود کشیده اند با توجه به رئيس جمهور تهمت برنامه برای کمک به بازسازی ملی ذخایر این منابع — یک برنامه است که شامل کمتر شناخته شده کمک های خارجی آژانس.

ایالات متحده برای توسعه بین المللی سرمایه گذاری پارسیان (DFC) است که فقط شروع کار جدید آن همه گیر شده. اما واقعیت این است که در آن درگیر است و در همه حال مورد سوال توسط برخی از دموکرات اعضای کنگره که خواستار بررسی مستقل این سازمان فعالیت است.

آنها می خواهند بدانند که چرا این کمک های خارجی آژانس بوده است و در حال اجرا در کمتر از یک سال نیاز به کار بر روی این دلهره آور داخلی موضوع است.

آژانس ماموریت به دادن وام به پروژه های خارج از کشور به عنوان یک جایگزین برای عظیم سرمایه گذاری در زیرساخت های ساخته شده توسط چین در آن کمربند و جاده ابتکار.

"شما باید یک کار در حال حاضر. ما می خواهیم شما را به انجام آن کار هست. آن را یک کار بزرگ" یک دموکرات کنگره دستیار NPR گفت, توضیح چالش های ایستاده در یک سازمان جدید است. "و در حال حاضر رئیس جمهور است و یک ایده نیست و با هر کسی."

برخی از اعضای کنگره و دیگر واشنگتن خودی حیرت زده شد به گوش رئیس جمهور به یک گروه از پنسیلوانیا کارگران کارخانه مه که او به توسعه سرمایه گذاری پارسیان یک کار جدید است.

"این آژانس فدرال به طور معمول سرمایه گذاری در توسعه اقتصادی پروژه ها در کشورهای دیگر. من گفتم: "چگونه در مورد سرمایه گذاری در کشور ما چیست؟' "مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا توانمندسازی این سازمان به عمل مانند یک بانک ارائه وام برای پروژه های است که کمک به تامین ملی پزشکی ذخایر. که می تواند شامل loaning پول به یک شرکت به دنبال تبدیل یک کارخانه برای تولید اقلام مانند ماسک و دستکش یا لباس.

پول را از دفاع تولید عمل صندوق در وزارت خزانه داری. کنگره اختصاص 1 میلیارد دلار به این صندوق به عنوان بخشی از مارس 27 مراقبت در عمل پاسخ به یک بیماری همه گیر.

جدید تمرکز را افزایش می دهد چندین پرچم قرمز گفت: جورج اینگرام که مشغول به کار در ایالات متحده در خارج از کشور, کمک های اولیه در طول دولت کلینتون.

"کنگره بسیار روشن در بازنویسی قانون در نوشتن و ساخت عمل در دادن DFC بسیار قوی توسعه قیمومیت است که متناسب با آمریکا در سیاست خارجی" اینگرام گفت. "آن نیست که یک داخلی دستور."

آدم Boehler مدیر اجرایی DFC گفت: تهمت نمی تغییر دستور. او فقط اضافه شدن یک عنصر داخلی — موقت است — برای کمک به رفع یک مشکل مهم.

"نظر من این است — این فوق العاده بار" Boehler NPR گفت. "امیدوارم آن را یک بار در طول عمر. و من فکر می کنم, همه, برای, ترین, بخش, قابل درک است که چرا ما را نگاه به سرمایه گذاری در داخل کشور."

Boehler گفت که او امیدوار است به اعلام این سازمان برای اولین بار coronavirus مربوط به سرمایه گذاری در عرض چند هفته. "بسیار به احتمال زیاد آن را می توان در داروسازی تولید فضا" Boehler NPR گفت.

سنا و مجلس مشاوران گفت: NPR آنها معتقدند که بیمارستان ها و پزشکی حرفه ای نیاز فدرال کمک به آدرس این بیماری همه گیر. اما آنها سوال که چرا یک سازمان است که فقط در تلاش برای به دست آوردن زمین است که با توجه به چنین کار بزرگ خارج از اختیارات آن است.

هفته گذشته قانونگذاران در مجلس نمایندگان از دولت خواسته پاسخگویی منشی — یک حزبی ناظر آژانس به بررسی تغییر دهید.

"به عنوان دولت فدرال در پاسخ به کروناویروس همه گیر این مهم است که کار آن در حال انجام است کارآمد و بدون تأثیر مهم دیگر توابع" گفت: نیتا Lowey, رئیس مجلس تخصیص بودجه کمیته در بیانیه ای به NPR.

"گزارش ما الزامی در کشور ما و خارجی عملیات تخصیص بودجه لایحه کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل شود که ایالات متحده برای توسعه بین المللی شرکت مالی است که قادر به تمرکز بر روی آن ماموریت اصلی ارائه یک جایگزین برای دولتهای خودکامه است که به دنبال به دست آوردن نفوذ از طریق دولت به کارگردانی سرمایه گذاری و اعطای وام. من مشتاقانه منتظر دیدن چه توصیه گائو قرار می دهد رو به جلو به اطمینان حاصل شود که این عملکرد مهم است نه به خطر افتاده است," Lowey در بیانیه ای گفت:.

جمهوریخواهان نسبت به برخی از نگرانی هایی به سیاست است. تشکر. تد Yoho از فلوریدا که این لایحه حمایت است که ایجاد DFC گفت که او فکر می کند آن را عاقلانه برای آژانس برای کمک به تامین امنیت حیاتی و تجهیزات پزشکی.

"این است آن یک نفس بیش از حد از آنچه که آنها در اصل در نظر گرفته شده است؟" Yoho گفت. "مردم استدلال می کنند که, اما من فکر می کنم آن را یک سرمایه گذاری هوشمند از یک کسب و کار آمریکا نظر به ساحل تا ما امنیت ملی است."

دانیل Runde شد یک مقام ارشد در آژانس ایالات متحده برای توسعه بین المللی در طول دولت بوش و کمک به توصیه این قانون که ساخته جدید DFC. او هم نسبت به برخی از نگرانی در مورد این سازمان نقش جدید به سیاست — اما نیز وجود دارد گفت: نگرانی واقعی است که کار بر روی وام برای شرکت های داخلی را منحرف کردن توجه مردم و منابع از سازمان را در دراز مدت هدف پاسخگویی به چین در خارج از کشور سرمایه گذاری است.

Boehler گفت او صحبت کرده و به اعضای کنگره و درک نگرانی های خود را. اما او اصرار داشت کار داخلی خواهد بود جدا از نقش های خارجی — و گفت: یک تهدید بزرگتر به آژانس هسته ماموریت تامین بودجه کافی از کنگره برای آن پروژه های خارجی.

او گفت: آژانس نمی خواهد رها کردن توپ اشاره کرد تنها در حدود 16 نفر در آژانس 450-عضو نیروی کار متمرکز خواهد شد در بازار داخلی پروژه است. "این بسیار قابل کنترل بخشی از کسب و کار من" Boehler گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن