دولت بریتانیا گسترش ویروس مستند با حداقل 3 هفته

لندن - دولت بریتانیا می گوید در سراسر کشور مستند تحمیل شده به سرعت گسترش جدید کروناویروس در محل باقی می ماند ت

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399

لندن - دولت بریتانیا می گوید در سراسر کشور مستند تحمیل شده به سرعت گسترش جدید کروناویروس در محل باقی می ماند تا حداقل سه هفته بیشتر.

وزیر امور خارجه Dominic Raab می گوید: "هر گونه تغییر اجتماعی ما فاصله اقدامات در حال حاضر خواهد خطر افزایش قابل توجهی در گسترش ویروس."

این مستند شده است در محل پس از مارس 23. مدارس, میخانه ها, رستوران ها و اکثر مغازه ها تعطیل هستند و بسیاری از افراد مجاز به ترک خانه تنها برای کارهای ضروری و یا ورزش.

مقامات پزشکی می گویند شیوع این بیماری در انگلستان در حال رسیدن به اوج خود اما آن را خیلی زود به شل محدودیت در زندگی روزمره.

به عنوان روز پنج 13,729 که مردم در انگلستان به بیمارستان پس از آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان شرح زیر است.

دولت انگلیس آماده شد پنج شنبه به گسترش در سراسر کشور lockdown برای چند هفته بیشتر به عنوان مقامات بهداشت گفت: بریتانیا شیوع کروناویروس — یکی از اروپا بدترین حال نزدیک شدن به اوج خود.

قبل از اعلام رسمی انگلیسی, وزیر بهداشت مت Hancock گفت: "خیلی زود است که برای ایجاد یک تغییر" به مستند دولت دستور داد در 23 مارس به سرعت گسترش ویروس. مدارس, میخانه ها, رستوران ها و اکثر مغازه ها تعطیل هستند و بسیاری از افراد مجاز به ترک خانه تنها برای کارهای ضروری و یا ورزش.

"من درک می کنم کسانی که خواستار پایان دادن به این مستند و یا نوعی از استراتژی خروج برای شروع در حال حاضر, اما من فکر می کنم آن را فقط بیش از حد در اوایل به صورت که" هنکاک گفت.

به عنوان روز پنج 13,729 که مردم در انگلستان به بیمارستان پس از آزمایش مثبت برای coronavirus افزایش 861 از یک روز پیش از آن. این تعداد هنوز هم طلب بخشایش واقعی تلفات این بیماری همه گیر از این اعداد و ارقام را شامل نمی شود صدها و شاید هزاران نفر از ویروس های مربوط به مرگ و میر در خانه های سالمندان و دیگر تنظیمات.

افسر ارشد پزشکی کریس Ersin گفت: انگلستان است "احتمالا رسیدن به اوج کلی" اما که مقامات "هنوز در نقطه ای که ما می توانیم با اطمینان و خیال راحت این است که در حال حاضر گذشته اوج."

در حال حاضر برای گسترش مستند گسترده عمومی و حمایت سیاسی. اما به عنوان دیگر کشورهای اروپایی با احتیاط سهولت خود را به محدودیت های دولت محافظه کار بریتانیا چهره فشار به توضیح دهید که کی و چگونه این کشور را بازگشایی شده است.

تعلیق عادی فعالیت های کسب و کار به پرتاب صدها هزار نفر از انگلیسی ها در خارج از محل کار و فرستاده اقتصاد به nosedive. دفتر آمار ملی انگلیس روز پنجشنبه گفت که یک چهارم از انگلستان کسب و کار تا به حال به طور موقت بسته و از آنجا که مستند آغاز شد.

"ما موافق این اقدامات نیاز به در محل باقی می ماند, اما برای حفظ روحیه و امید مردم باید احساس چه می آید بعدی" گفت: Keir Starmer رهبر مخالفان حزب کارگر.

در یک ثبت نام کوچک از جنبش فست فود زنجیره ای Pret a Manger, برگر کینگ و KFC گفت: آنها برنامه ریزی شده محدود takeout reopenings به خصوص در نزدیکی انگلستان بیمارستان.

دولت محافظه کار را در پاسخ به همه گیر شده است پیچیده و عدم وجود نخست وزیر بوریس جانسون که نه بازگشت به کار پس از گذراندن یک هفته در لندن یک بیمارستان برای درمان COVID-19. وزیر امور خارجه Dominic Raab پر است در حالی که جانسون recuperates اما دولت این است که با احتیاط از ساخت تصمیمات بزرگ تا زمانی که او بازگشته است.

اپیدمیولوژی نیل فرگوسن, دولت, مشاور گفت: "قابل توجهی" اجتماعی فاصله را باید حفظ شود تا زمانی که یک واکسن برای coronavirus — توسعه است که می تواند بیش از یک سال دور.

او گفت: تسهیلات نیز نیاز بسیار گسترده برای تست این ویروس به طوری که افرادی که بیمار هستند و مخاطبین خود را می تواند جدا شده و یا قرنطینه.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

فرگوسن گفت: بدون وسیع تست "ما نسبتا کمی راه گریز."

"اگر ما استراحت اقدامات بیش از حد پس از آن ما شاهد احیای انتقال" او به بی بی سی گفت. "آنچه ما واقعا نیاز به توانایی برای قرار دادن چیزی در جای خود."

دولت بریتانیا مورد انتقاد قرار گرفته برای آن دیرتر از پاسخ به همه گیر از جمله محدود تست و تاخیر در گرفتن تجهیزات حفاظتی برای کارکنان مراقبت های بهداشتی.

دولت اصرار دارد آن است که اصلاح این اشتباهات. این عهد به انجام 100,000 آزمون در روز تا پایان مارس — بیشتر از پنج برابر افزایش در نرخ فعلی.

منتقدان را متهم میکنند انگلستان مقامات غیر ضروری پنهان کاری بیش از آن همه گیر برنامه ریزی است. دولت تصمیم گیری مبتنی بر مشاوره از مشاوران علمی گروه برای موارد اضطراری یک پانل از دانشمندان که عضویت کامل لیست شده است ساخته شده است.

دولت بریتانیا همچنین متهم است که غفلت از خانه سالمندان کارکنان و ساکنان. ویروس مربوط به مرگ و میر در خانه های سالمندان و یا هر گونه دیگر غیر از محیط بیمارستان را شامل می شوند نیست در دولت روزانه برگه. دفتر آمار ملی گفت: تا 3 آوریل سال جاری 383 مرگ و میر مربوط به COVID-19 رخ داده در خارج از بیمارستان.

در یک درز نامه خانه سالمندان کارفرمایان باید دولت را متهم به ارائه متضاد پیام ایجاد سردرگمی و اضافه کردن به حجم کار از کسانی که در خط مقدم.

در این نامه از انجمن مدیران بالغ, خدمات اجتماعی, منتشر شده توسط بی بی سی گفت: توزیع تجهیزات حفاظتی برای خانه سالمندان کارکنان بوده است "shambolic" و تست برای کارکنان مراقبت های بهداشتی بود و در حال گسترش بدون "فکر کردم به کسی که در حال رفتن به آزمایش می شود و آنچه که ما می رویم به انجام با نتیجه."

رئيس جمهور انجمن جولی Ogley گفت: او پشیمان نشت نامه اما نه محتویات آن است.

"برخی از زبان مورد استفاده در این نامه ممکن است بیشتر عاطفی از ما به طور معمول استفاده کنید اما ما در هيجانی بار," او گفت:.

___

دنبال AP پوشش همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب