UConn حذف چهار رشته ورزشی در COVID-19 مربوط به کاهش بودجه

STORRS, Conn. - دانشگاه کانکتیکات تصمیم به از بین بردن چهار تیم های ورزشی به عنوان آن می پردازد و انتظار می رو

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399

STORRS, Conn. - دانشگاه کانکتیکات تصمیم به از بین بردن چهار تیم های ورزشی به عنوان آن می پردازد و انتظار می رود کسری بودجه رانده مسائل مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

UConn رئیس جمهور توماس Katsouleas گفت: مدرسه هیئت امنا جمعه که مدرسه را کاهش می دهد تعدادی از ورزش آن را پشتیبانی از 24 به 20 بین بردن آن مردان و صلیب کشور مردان شنا و غواصی, تنیس مردان و زنان تیم قایقرانی.

او گفت: از بین بردن این برنامه ها همراه با الزامی 15% کاهش در بودجه عملیاتی از تمام رشته های ورزشی و برش برخی از بورسیه باید در نتیجه یک درخواست پس انداز 10 میلیون دلار در سال و یا 25 درصد از مدرسه یارانه به بخش دو و میدانی بیش از سه سال آینده. که یارانه بود $42 میلیون در سال 2019.

مدرسه ادامه خواهد داد برای حمایت از حذف ورزش از طریق 2020-21 سال تحصیلی اجازه می دهد 124 آسیب دیده ورزشکاران در زمان انتقال و یا دیگر تصمیمات مقامات گفت.

"در حالی که این یک تصمیم دردناک آن است که در بهترین منافع دراز مدت زنده ماندن UConn و از UConn دو و میدانی" Katsouleas گفت.

این حرکت در آمد و به عنوان هیئت امنا تصویب 1.5 میلیارد دلار صرف برنامه ریزی برای پردیس اصلی آن در ستررس و منطقه ای دانشگاه با انتظار است که آن را نیاز به دوباره بودجه چندین بار در این سال برای مقابله با کروناویروس مربوط به کمبود.

مدرسه chief financial officer, اسکات, اردن, پیش بینی کسری از بین 47 دلار به $129 میلیون بسته به زمانی که و چگونه مدرسه بازگشایی از این بیماری همه گیر و اینکه آیا آن را به صورت کاهش در حمایت از قوه مقننه است که در برخورد با cornoavirus مربوط به کمبود بودجه دولت است.

"ما در حال برنامه ریزی بر روی یک کمبود حدود 50 میلیون دلار" Katsouleas گفت..

مدرسه در حال برنامه ریزی یک Aug. 31 بازگشایی برای ترم پاییز اما این هیئت همچنین تصویب یک طرح است که اجازه خواهد داد که برای هزینه های مانند اتاق و هیئت مدیره به تنظیم بسته به آنچه می تواند خدمات ارائه شده در دانشگاه.

"دانشگاه در حال توسعه قصد دارد به ده تیرگی کلاس های درس و سالن محل اقامت و این کار نیاز به ارائه به دانش آموزان گزینه ای از تمام یا بعضی از کلاس های آنلاین" اردن گفت: در یک یادداشت به هیئت مدیره. "آنها باید این گزینه را انتخاب کنید, آنها ممکن است بهره مندی از برخی از سنتی خدمات دانشجویی ارائه شده است که برای پرداخت شهریه دانشجویی مانند Rec مرکز یا اتوبوس شاتل سیستم."

هیئت مدیره صرف تقریبا یک ساعت و نیم جلسه از ورزشکاران سابق که خواست خود را نجات دهد ،

و میدانی فارغ التحصیلان متعهد شده اند بیش از 1.6 میلیون دلار برای این برنامه است. مردان گلف فارغ التحصیلان گفته بود آنها می تواند کمک $900,000 بیش از پنج سال آینده.

قایقرانی مربی جنیفر سانفورد گفت: هیئت مدیره گفت: او مطلع نیست تصمیم به از بین بردن او ورزش تا یکشنبه بعد از ظهر به او زمان بسیار کمی برای تجمع حمایت.

"این تصمیم را به عنوان یک شگفتی آمده به دلیل تعداد بسیار کمی از آن را دیدم آمدن" او گفت:. "اگر مورد تایید دانشگاه کانکتیکات خواهد بود که تنها بخش من پارو برنامه در کشور است که قطع شده است."

مدیر ورزشی دیوید بندیکت گفت: تصمیم دشوار بود اما لازم به ارمغان می آورد و مدرسه بیشتر در خط با تعدادی از ورزش های ارائه شده در موسسات دیگر در شرق کنفرانس که UConn رسما rejoins ماه آینده.

"کاهش هزینه ها بسیار مهم است برای ما پایداری مالی اما آن را ندارد و این تصمیم هر خوش طعم تر برای دانشجو-ورزشکاران و مربیان در بیاورد و تیم" او گفت:.

این مدرسه اعلام کرد که این امر می تواند برش nonunion مديران پرداخت از طریق furloughs و لغو شایستگی خود را افزایش می دهد.

Katsouleas نوشت: در نامه اخیر به مدیران که اکثر nonunion مدیران خواهد بود furloughed که معادل یک روز و یک ماه در سال مالی جدید که شروع می شود ژوئیه 1. که در نتیجه کاهش پرداخت کمتر از 5 ٪ در سال.

Katsouleas گفت که او و دیگر مدیران ارشد با کمترین پرداخت را معادل دو کردند روز یک ماه برابر حدود 10% کاهش پرداخت. او گفت: او همچنین درخواست اتحادیه امتیازات اما نگفت چه کسانی خواهد بود.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مشابه furloughs برنامه ریزی شده در UConn سلامت. این هیئت همچنین تایید شش ماه $645.4 میلیون دلار صرف برنامه ریزی برای مدرسه پزشکی و بیمارستان به جای یک سال بودجه به دلیل مشابه مالی و عدم اطمینان ناشی از این بیماری همه گیر.

____

این داستان درست شده است نشان می دهد که UConn رفتن از 24 ورزش برای 20 نه 22 به 18. این نشان می دهد که محیط داخلی و خارجی و میدانی برای هر دو مردان و زنان در حال شمارش به عنوان ورزشی مجزا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن