Uber کاهش هزار شغل با استناد به بیماری همه گیر کوروناویروس

بزرگنمایی این تصویر تقاضا برای سواری به شدت کاهش یافته است در طول همه گیر تشدید بارگذاری را مشکلات م

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

تقاضا برای سواری به شدت کاهش یافته است در طول همه گیر تشدید بارگذاری را مشکلات مالی است. دیوید پل موریس/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید پل موریس/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

حال بارگذاری است برش 3,700 مشاغل — حدود 14 درصد از نیروی کار شرکت های بزرگ — به عنوان تقاضا برای سوار-نقطه خشک شده است تا در طول coronavirus بیماری همه گیر.

اخراج افرادی که فراموش پشتیبانی از مشتری و استخدام مدیر عامل دارا Khosrowshahi گفت: کارکنان در یک ایمیل دیده می شود توسط NPR. او گفت: کار برای کسانی که در بخش های خشک شده به عنوان سفر حجم کاهش یافته است "به طور قابل توجهی" و شرکت برقرار استخدام یخ.

"روز مانند این در حال وحشیانه," او نوشت.

Uber نیز بسته شدن حدود 180 کمک به مراکز برای رانندگان و Khosrowshahi است که صرف نظر کردن از بقیه از $1 میلیون حقوق و دستمزد از طریق پایان این سال است.

در ایمیل Khosrowshahi اشاره در بیشتر کاهش آمده است.

"این است که یک بخشی از گسترده تر ورزش را دشوار تنظیمات به ما ساختار هزینه (تیم اندازه و دفتر رد پا) به طوری که آن را منطبق بر واقعیت از کسب و کار ما (ما رزرو درآمد و حاشیه)" او نوشت. "ما به دنبال در بسیاری از حالات و در هر هزینه ثابت و متغیر در سراسر شرکت."

Uber در حال حاضر از دست دادن پول قبل از همه گیر. بحران است و تشدید این وضعیت است که میلیون ها نفر از مردم در خانه بمانند. در ماه مارس Khosrowshahi گفت: تقاضا پایین بود حداقل 60% در سیاتل بود و او در انتظار یک روند مشابه در دیگر شهرهای بزرگ مانند نیویورک و لس آنجلس و سان فرانسیسکو.

ایالات متحده دیگر شرکت های فن آوری نیز ضربه سخت با این بیماری همه گیر. هر دو Uber رقیب Lyft و رزرو سفر سایت Airbnb گذاشته هزاران نفر از کارکنان در روز های اخیر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن