مغلوب ساختن پیشی جستن, رونمایی فضا نیروی پرچم سیاهی چه او تماس جدید و فوق العاده Duper موشک'

بزرگنمایی این تصویر فضایی آمریکا نیروی ارشد مشاور CMSgt راجر Towberman ایستاده با رئیس جمهور مغلوب س

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

فضایی آمریکا نیروی ارشد مشاور CMSgt راجر Towberman ایستاده با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه فضا نیروی پرچم در دفتر بیضی در 15 مارس. مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت برگزار شد دفتر بیضی مراسم جمعه به امضای 2020 نیروهای مسلح در روز اعلام و پرده پرچم رسمی از فضا نیروی جدیدترین شاخه نظامی.

ایستاده در کنار رهبران ارشد نظامی مغلوب ساختن پیشی جستن به نام unfurling یک "لحظه بسیار خاص است."

"ما بسیار سخت کار می کرد و این خیلی مهم از نظر دفاعی از حمله نظر از هر نظر وجود دارد این است که" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

پرچم طراحی می آید از مهر و موم از فضا نیروی بود که تایید شده توسط رئیس جمهور در ماه ژانویه است. آن را موجب برخی از ستاره بازحمت حرکت کردن فن خشم برای آنچه که برخی از مردم به نام شباهت آن به یک لوگو در داستان های علمی تخیلی حق رای دادن.

با توجه به کاخ سفید, آبی تیره و سفید پرچم است که به منظور نشان دادن "گسترده recesses از فضا" و شامل یک مدار بیضوی با سه ستاره به معنای نماد شعبه هدف: سازماندهی آموزش و تجهیز" فضا نیروی گارد در زبان پنتاگون.

فضا نیروی ایجاد شده در بخشی به حفاظت از استراتژیک فضایی آمریکا زیرساخت ها از جمله ارتباطات و ناوبری ماهواره های جاسوسی از دشمنان مانند روسیه و چین.

"همانطور که می دانید چین و روسیه و شاید دیگران شروع کردن خیلی زودتر از ما" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "ما باید شروع به این مدت زمان طولانی پیش اما ما برای آن ساخته شده در پیک. ما را توسعه داده اند برخی از باور نکردنی ترین سلاح های هر کسی که تا به حال دیده می شود. و آن را در حال حرکت بسیار سریع است."

تهمت و طعنه آنچه که او به نام یک سلاح جدید است که می تواند حمله در چنین سرعت بالا آن را پایمال دشمن دفاع.

"ما من تماس بگیرید و آن را فوق العاده Duper موشک. و من شنیده ام شب دیگر [آن را] 17 بار سریع تر از آنچه که آنها در حال حاضر" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

آن را بلافاصله روشن است که چه موشکی رئیس جمهور توصیف میکردم اما ایالات متحده و دیگر قدرت پیشرفته شناخته شده هستند و در حال توسعه جدید hypersonic سلاح های طراحی شده برای مسابقه در برابر سرعت صوت.

مغلوب ساختن پیشی جستن ملحق شد توسط وزیر دفاع علامت Esper که در ستایش از رئیس جمهور برای تلاش های خود را به فشار سازمان جدید در وزارت دفاع.

"با ایجاد فضای زور و ایجاد فضای فرماندهی ایالات متحده آمریکا است که در حال حاضر انجام آنچه در آن نیاز به انجام برای محافظت از دارایی های ما در فضا و اطمینان حاصل شود که فضای باقی مانده آسمانها که ما نه تنها محافظت از امریکا اما ما حفظ اقتصاد ما ما حفظ تجاری ما قابلیت های ما حفظ آمریکایی' راه زندگی" Esper گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن رسما ایجاد فضایی نیروی ششمین شعبه از خدمات نیروهای مسلح ایالات متحده در ماه دسامبر. این اولین نظامی جدید خدمات پس از نیروی هوایی ساخته شد در سال 1947.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب