دیدار هواداران ترامپ برای تجمع خودرو در خارج از پورتلند

پورتلند، اور - صدها نفر بعد از ظهر دوشنبه در یک شهر کوچک در جنوب پورتلند برای تجمع خودرو طرفدار دونالد ترامپ ج

توسط MINERALNEWS در 18 شهریور 1399

پورتلند، اور - صدها نفر بعد از ظهر دوشنبه در یک شهر کوچک در جنوب پورتلند برای تجمع خودرو طرفدار دونالد ترامپ جمع شدند - درست بیش از یک هفته پس از آن که عضو یک گروه راست دور پس از اینکه یک کاروان ترامپ از بزرگترین شهر اورگن عبور کرد، به ضرب گلوله کشته شد.

به گزارش صدا و سیمای عمومی اورگن، خودروهایی که پرچم ها را برای ترامپ تکان می دادند، نظریه توطئه QAnon و در حمایت از پلیس حدود ظهر در کالج جامعه کلاکماس در اورگن سیتی جمع شدند.

برگزارکنندگان این تجمع گفتند به سمت پایتخت ایالتی، سالم رانندگی خواهند کرد و اعضای گروه های راست گرای دعای پرافتخار پسران و میهن پرستی حضور خواهند داشت. سازمان دهندگان گفتند برنامه ای برای ورود به شهرستان مولتنومه، جایی که پورتلند در آن قرار دارد، ندارد. اورگن سیتی در حدود ۲۰ مایل (۳۲ کیلومتری) جنوب پورتلند است.

در ۲۹ اوت آرون "جی" دانیلسون، یکی از حامیان پاتریوت نماز، پس از رفتن یک کاروان طرفدار ترامپ به مرکز شهر، در پورتلند کشته شد. هواداران ترامپ توپ رنگ را به سوی ضد تظاهرکنندگان شلیک کردند که سعی می کردند راه خود را مسدود کنند.

قاتل مظنون دنيلسون، مايکل فارست رینول، روز پنجشنبه توسط پليس به ضرب گلوله مرگبار کشته شد. رینوهل از حامیان آنتیفا — کوتاه دستی برای ضد فاشیست ها و توصیف چتری برای گروه های ستیزه گر متمایل به چپ دور بود.

تظاهرات در پورتلند از اواخر ماه مه پس از کشته شدن پلیس جورج فلوید در مینیاپولیس آغاز شد و بیش از ۱۰۰ روز است که ادامه داشته است.

به گفته پليس، آتش سوزی در خارج از يک حوزه پليس در سمت شمال پورتلند آغاز شد که منجر به حدود ۱۵ دستگيری در جريان اعتراضات يکشنبه شب تا صبح دوشنبه شد.

تظاهرکنندگان معترض به وحشیگری پلیس حدود ساعت ۹ بعد از ظهر شروع به راهپیمایی کردند. روز يکشنبه و در مرکز پليس جامعه حوزه شمال، محل چندين اعتراض بی ثبات در ماه های اخير متوقف شد.

مقامات به تظاهرکنندگان نسبت به ورود به اموال حوزه هشدار دادند و گفتند تجاوز خواهند کرد و قابل دستگيری خواهند بود.

کمی پس از رسیدن، جمعیت شروع به شعار دادن کردند، در میان چیزهای دیگر، «آن را بسوزون» پلیس گفت. برخی در گروه تشک را در آتش روشن کردند.

بیشتر دستگیر شدگان اهل پورتلند بودند. برخی دیگر اهل سان فرانسیسکو بودند؛ ساکرامنتو، کالیفرنیا؛ مسا، آریزونا؛ و دو نفر از ونکوور، واشینگتن.

اتهامات شامل دخالت در یک افسر، مقاومت در برابر دستگیری، سوزاندن بی پروا و در اختیار داشتن یک دستگاه مخرب بود.

بارگذاری...

بارگیری... بارگیری... بارگیری... بارگیری... بارگیری...

بارگذاری...



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب