مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دفاع از خود را دست زدن به ایمنی کارگر در طول Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر ایمنی و بهداشت شغلی مدیریت اصلی معاون دستیار وزیر لورن Sweatt (C) و موسسه ملی ای

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

ایمنی و بهداشت شغلی مدیریت اصلی معاون دستیار وزیر لورن Sweatt (C) و موسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی مدیر جان هوارد (L) صحبت با خانه آموزش و پرورش و نیروی کار رئیس کمیته بابی اسکات (D-VA) قبل از یک جلسه در مورد دولت فدرال نقش در حفاظت از کارگران در طول رمان coronavirus همه گیر در کاپیتول هیل در روز پنج شنبه. تراشه Somodevilla/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تراشه Somodevilla/گتی ایماژ

مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت در دفاع از خود دست زدن به ایمنی کارگر در طول COVID-19 همه گیر در کنگره شنوایی پنج شنبه در واشنگتن اما آنها اذعان ترسناک جدید چوب خط حساب کردن از مرگ و میر در میان پزشکان و پرستاران است که "به احتمال زیاد به کم گرفتن" با توجه به شهادت دکتر جان هوارد رئیس موسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی یک بخش از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

این هفته CDC مطرح شده به طور چشمگیری ارزیابی خود از کارگران بهداشت و درمان عفونت به بیش از 62,000 با حداقل 294 صنعت پزشکی مرگ و میر مرتبط با coronavirus. هوارد گفت: مقامات فدرال هنوز هم قادر به پیگیری تعدادی از کارگران بیمار شدن از coronavirus در هر صنعت یا منطقه از کشور "با توجه به مجموعه داده ها با چالش های ناشی از این بیماری همه گیر."

هنوز لورن Sweatt رئیس اداره ايمنی و بهداشت شغلی گفت: نمایندگان سازمان های فدرال باید به سرعت واکنش نشان داد ارائه به روز رسانی دستورالعمل های ایمنی را به کارفرمایان اعم از بیمارستان ها و آسایشگاه ها برای گوشت های بسته بندی گیاهان و انبارها.

"OSHA سرعت چرخد و به تمرکز به شدت در دادن کارفرمایان و کارگران هدایت آنها نیاز به کار با خیال راحت در این سرعت در حال تغییر وضعیت" Sweatt گفت.

OSHA در حال حاضر در حال بررسی بیش از 5000 شکایت از کارگران مربوط به COVID-19 خطرات در محل کار. Sweatt شهادت, سازمان خود را متمرکز کرده است تا حد زیادی در متقاعد کردن کارفرمایان به حل و فصل مشکلات ایمنی به سرعت و به طور داوطلبانه. تنها یک شرکت ذکر شده به صورت اشتباه انجام پس از وقوع آغاز شد.

یکی از تمرکز و پنج جلسه یک مجموعه جدید از بیماری های عفونی و مقررات طراحی شده برای محافظت بهتر از کارگران در طول یک بیماری همه گیر مانند این یکی. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت کنار گذاشته کسانی که استانداردهای ارائه شده در سال 2017. Sweatt گفت: قوانین موجود و داوطلبانه هدایت اقدامات در حال حاضر به سازمان های فدرال به اندازه کافی ابزار برای محافظت از کارگران است.

او همچنین پیشنهاد مقررات بود "در حال ورشکستگی" قبلا در دولت اوباما. اما یک بررسی مدارک فدرال توسط NPR در بر داشت اوباما-دوران مقامات مشغول به کار به طور پیوسته در بیماری عفونی جدید استانداردهای موجود در هوا و تماس با بیماری های همه گیر پس از فرایند استاندارد برای اجرای مقررات جدید.

کار بر روی قوانین متوقف شد رئیس جمهور پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان ،

جمهوری خواهان در خانه کار و آموزش و پرورش کمیته ستایش که تصمیم نشان می دهد قوانین جدید خواهد جای یک بار بی در صاحبان کسب و کار در بحران اقتصادی. در کنگره ویرجینیا فاکس کارولینای شمالی گفت: شرکت در حال حاضر در حال انجام بهترین خود را برای محافظت از مردم در کار است. "هر کارفرما می خواهد خود و یا کارگران امن نگهداری می شود آنها خود را با ارزش ترین دارایی های," او گفت:.

اما به عنوان کشور حرکت به بازگشایی و بیشتر آمریکایی ها سر به کار دموکرات ها در پنل استدلال بیماری های عفونی حکومت باید به سرعت به تصویب رسید به عنوان یک اورژانس سفارش. "عمیق به این بیماری همه گیر OSHA هنوز توسعه نیست هر اجرا استاندارد برای کارفرمایان به دنبال که می تواند حفاظت کارگران از انتقال هوابرد" گفت: Rep. آلما آدامز (D-NC).

عدم وجود استانداردهای نظارتی به معنای تهمت و دولت قادر به استراحت داوطلبانه دستورالعمل های ایمنی بارها و بارها به عنوان coronavirus گسترش و کمبود تجهیزات حفاظت شخصی وخیم شد. بسیاری از بیمارستانها و خانه های سالمندان و دیگر محل های کار اجازه داده شد به جیره و استفاده مجدد از تجهیزات حتی به عنوان کارگران مریض شدم.

در شهادت او هوارد اذعان CDC تصمیم به اجازه می دهد بیمارستان ها و دیگر محل های کار به نیروی کارگران برای استفاده مجدد از ایمنی شخصی و تجهیزات نیست بر اساس شواهد قطعی آنها خواهد بود محافظت از عفونت است.

"علم در مورد آلودگی نسبتا جدید است و من معنی بسیار جدید," او گفت: نمایندگان مجلس با پیشنهاد عمل تنها باید به عنوان آخرین چاره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب