رگولاتور انکار تصویب سریع جدید از دریاچه های بزرگ خط لوله

گذشتن از شهر, Mich. - میشیگان نظارتی پانل در روز سه شنبه حاضر به اعطای سریع اجازه اجرای جدید خط لوله نفت در زی

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399

گذشتن از شهر, Mich. - میشیگان نظارتی پانل در روز سه شنبه حاضر به اعطای سریع اجازه اجرای جدید خط لوله نفت در زیر یک کانال است که متصل به دو از دریاچه های بزرگ تصمیم گیری به جای آن به انجام یک بررسی کامل.

Enbridge ثبت برنامه در ماه آوریل با میشیگان خدمات عمومی کمیسیون برای انتقال یک بخش از آن خط 5 است که گسترش در زیر تنگه Mackinac که لینک های دریاچه هیوران و میشیگان.

کانادا انرژی حمل و نقل شرکت می خواهد به جای دو خط لوله که بقیه در دریاچه از کف با لوله های جدید است که می تواند قرار داده شده در یک 4-مایل طولانی (6.4 کیلومتر-بلند) تونل به حفر شده در سنگ بستر در زیر خواهیم داشت.

Enbridge خواسته دولت در کمیسیون به تصویب این طرح بلافاصله با این استدلال که این سازمان در اثر در حال حاضر اجازه داده می شود با اجازه دادن به خط اصلی 5 در سال 1953. اما در طول یک جلسه آنلاین شنبه پانل با اختلاف یک رای 3-0.

اعضا به این نتیجه رسیدند که پیشنهاد تونل لوله "تفاوت قابل ملاحظه ای" از دو لوله که گذاشته شد 67 سال پیش نیاز به یک جدید اسایش و 99 سال اجاره اعتماد عمومی اموال.

پروژه "شامل مهم, واقعی, سیاست و مسائل حقوقی بهترین حل و فصل از طریق یک اقدام که شامل کشف و جامع شهادت و شواهد به ارائه قوی رکورد" این کمیسیون در بیانیه ای گفت. آن را برنامه ریزی یک جلسه عمومی برای Aug. 24.

Enbridge استدلال که کمیسیون نمی نیاز به انجام یک مطالعه گسترده از این طرح جلب مخالفان از میشیگان وکیل دانا Nessel و متعدد اعضای عمومی که فرستاده شده نوشته شده نظرات و صحبت در نشست آنلاین.

"Enbridge در حال حاضر نشان داده است که آنها نمی توان اعتماد کرد" گفت: Sean McBrearty از محیط زیست ائتلاف روغن و آب مخلوط نمی شود. خدمات عمومی کمیسیون گفت: "باید به طور کامل بررسی این پیشنهاد و اثرات بالقوه آن بر ما آب و آب و هوا قبل از ساخت نهایی خود را رعایت کنند."

Enbridge سخنگوی Ryan دافی گفت: Enbridge "احترام میشیگان خدمات عمومی تصمیم کمیسیون و ما منتظر گام های بعدی در روند قانونی."

کمیسیون ساخته شده تصمیم خود را به عنوان Nessel و Enbridge آماده به صورت خاموش در حالت دادگاه بیش از یک قاضی دستور موقت در هفته گذشته به تعطیل موجود در خط 5 لوله ها به دلیل به تازگی کشف آسیب به پشتیبانی لنگر.

مدار قاضی جیمز Jamo برنامه ریزی شده بود به شنیدن استدلال شنبه در مورد اینکه آیا برای تمدید سفارش و یا اجازه می دهد نفت برای از سرگیری جریان از طریق لوله.

خط 5 حمل حدود 23 میلیون گالن (87 میلیون لیتر) نفت خام و گاز طبیعی مایعات مورد استفاده در پروپان بین برتر ویسکانسین و سارنیا, Ontario پوشا بخش میشیگان را بالا و پایین شبه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن