مغلوب ساختن پیشی جستن خواستار راننده نسکار بابا والاس به عذر خواهی بیش از طناب دار 'فریب'

بزرگنمایی این تصویر جام نسکار سری راننده بابا والاس می ایستد در طول سرود ملی قبل از یک خودرو نسکار م

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

جام نسکار سری راننده بابا والاس می ایستد در طول سرود ملی قبل از یک خودرو نسکار مسابقه در Indianapolis Motor Speedway در ایندیاناپولیس در روز یکشنبه. Darron کامینگز/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Darron کامینگز/AP

رئیس جمهور تهمت به دنبال یک جفت از تفرقه سخنرانی بیش از تعطیلات آخر هفته روز دوشنبه توسط castigating نسکار برای ممنوعیت مؤتلفه پرچم و خواستار آن تنها آفریقایی راننده به عذر خواهی برای "جعل" که شامل یک طناب از مد افتاده به طناب دار که FBI بعد از آن مشخص بود و نه یک جنایت نفرت.

رئیس جمهور دیدگاه — در قالب یک صدای جیر جیر در مورد نسکار و راننده بابا والاس — شد آخرین در یک سری از اظهارات فتنه مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده است که به نظر می رسد با هدف تحریک پایه خود را حتی به عنوان شغل خود را تایید اعداد ماند در پایین ترین سطح در میان تنش های نژادی بیش از مرگ جورج فلوید و مداوم COVID-19 بیماری همه گیر.

"اتحاد @BubbaWallace عذرخواهی به همه کسانی که NASCAR drivers & مقامات که آمد به کمک او ایستاده بود کنار او بازی می کردند و حاضر به فدا کردن همه چیز برای او تنها برای پیدا کردن که همه چیز فقط یکی دیگر از جعل? که & Flag تصمیم باعث شده است که پایین ترین رتبه بندی تا کنون!" رئيس جمهور در توئیتر خود نوشت صبح روز دوشنبه.

ماه گذشته اعضای والاس تیم کشف طناب دار بود که بر روی درب یک زمین زیر کشت گاراژ غرفه اختصاص داده شده به راننده در آلاباما Superspeedway در آلاباما.

روز بعد در همبستگی با والاس رانندگان نسکار و تیم خود را تحت فشار قرار دادند No. 43 ماشین پایین گودال جاده در جاده سریع السیر.

YouTube

اما محققان FBI بعد از آن اعلام کرد که طناب دار حلق آویز شده بود در گاراژ پس از آخرین مسابقه بزرگ در جاده سریع السیر در ماه اکتبر و قبل از آن را اختصاص داده بود به والاس و که این حادثه نه تشکیل یک جنایت نفرت.

والاس است که آوازی حامی از زندگی توجه به جنبش اعتراضی و تا به حال نام برای ممنوعیت مؤتلفه پرچم از نسکار حوادث را پذیرفته است اف بی آی از نتیجه گیری در مورد این حادثه.

پس مغلوب ساختن پیشی جستن صدای جیر جیر در دوشنبه نسکار تصریح کرد حمایت خود را از والاس در یک صدای جیر جیر از آن خود کرد و گفت: "ما مفتخریم به بابا والاس در نسکار خانواده و ما ستایش شجاعت و رهبری است. نسکار در ادامه به پایه بلند با بابا رقبای ما و هر کسی که باعث می شود ورزش ما استقبال و فراگیر برای تمام طرفداران مسابقه."

با وجود مغلوب ساختن پیشی جستن, صدای جیر جیر, کاخ سفید, سخنگوی Kayleigh McEnany گفت: رئیس جمهور نمی شد در نظر گرفتن یک موقعیت در نسکار را حذف مؤتلفه پرچم اما او در دفاع از تماس خود را برای عذرخواهی از والاس.

"اف بی آی ... منعقد کرده است که این نه یک جنایت نفرت و او معتقد است که می خواهد یک راه طولانی را بروید اگر بابا بیرون آمد و اذعان کرد این را به عنوان خوب," او گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب