مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام دستورالعمل جدید برای بازگشایی مدارس

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در کاخ

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید در روز پنج شنبه, جولای 23, 2020. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

مدارس دولتی باید به تاخیر بازگشایی در coronavirus نقاط اما باز باید به طور کامل اگر آنها می خواهند برای دریافت دهها میلیارد دلار در جدید فدرال کمک رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید جلسه.

در کنفرانس خبری روز پنج شنبه تهمت صحبت در جزئیات بیشتر از او در گذشته در مورد بازگشایی مدرسه. او همچنین اعلام کرد جدید ارشاد از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در بازگشایی مدارس.

او قبلا به نام موجود هدایت "بسیار دشوار و گران قیمت" در حالی که معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت: "ما نمی خواهیم که هدایت از CDC به همین دلیل مدارس باز نمی شود."

جدید ارشاد بر "بحرانی" اهمیت باز شدن مدارس در فرد است. به عنوان مثال, آن را حذف بیانیه ای از قبلی سند که "مجازی-تنها کلاس ها فعالیت ها و رویدادها" هستند "کمترین خطر است."

آن را نیز فراهم می کند به روز رسانی در حال ظهور شواهدی وجود دارد که کودکان کمتر احتمال دارد برای تبدیل شدن به طور جدی بیمار از ویروس: "همانطور که از 21 ژوئیه سال 2020 6.6 درصد گزارش شده COVID-19 نفر و کمتر از 0.1 درصد از COVID-19-مربوط به مرگ و میر در میان کودکان و نوجوانان کمتر از 18 سال سن در ایالات متحده" جدید هدایت می گوید.

ایستاده در مقابل یک نقشه ایالات متحده آمریکا تحت پوشش در قرمز تیره splotches به نماد بسیاری از مناطق کشور با ویروس خوشه تهمت اذعان کرد که اجماع علمی است که در آن نقاط مدارس دولتی ممکن است به تاخیر باز کردن در فرد برای "هفته است."

"معلمان ضروری کارگران" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "اما هر منطقه باید به طور فعال در ساخت آماده سازی برای بازگشایی شده است." همانطور که از جولای 23, با توجه به آموزش و پرورش در هفته نه از 15 بزرگترین مدارس در کشور برنامه ریزی برای شروع سال کنترل از راه دور-تنها.

مغلوب ساختن پیشی جستن به نقل از آکادمی اطفال آمریکا در جسمی و اجتماعی و عاطفی خطرات برای کودکان از مدرسه تعطیل و همچنین صحبت در مورد یادگیری از دست دادن غذا و مسائل امنیتی است. AAP تاکید کرده است که مدارس باید باز تنها زمانی که امن به گفته مقامات بهداشت عمومی.

وی با اشاره به ظهور شواهد که کودکان در خطر کمتر برای گرفتن یا پخش coronavirus. او همچنین بارها و بارها استفاده می شود اصطلاح "چین ویروس" است که به نام یک نژادپرستانه و تحریک به آزار و اذیت.

در جولای 8 مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی که او ممکن است از خودداری از کمک های مالی از مدارس که نمی بازگشایی شده است. در روز پنج شنبه در این کنفرانس مطبوعاتی او مورد حمایت است که با جزئیات.

او گفت که کاخ سفید معرفی شد که مجلس سنا شامل $105 میلیارد دلار برای مدارس در coronavirus بسته کمک در حال حاضر در حال بحث برای حمایت از کوچکتر اندازه کلاس و معلمان بیشتر — اما تنها اگر بازگشایی مدارس در فرد است. اگر نه او گفت: این پول باید به طور مستقیم به پدر و مادر به پرداخت برای مدارس خصوصی و یا مدرسه در منزل. او به طور خاص ذکر شده در مدارس مذهبی.

"اگر مدرسه بسته است و این پول باید به دنبال دانش آموز," او گفت:. وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos شده است و یک مدافع قوی برای جایگزین به مدارس دولتی است. او در حال حاضر در حال شکایت توسط چند دولت به طور کلی وکیل, مناطق و NAACP برای آنچه که آنها ادعا می کنند به طور غیرقانونی به انحراف مسیر پول از اولیه coronavirus بسته کمک نسبت به مدارس خصوصی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن