حزب محافظه کار وعده اجرای امروز پس از جمعیت عظیمی در ترینیتی Bellwoods شنبه; انتاریو 26,733 COVID-19 موارد

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان در روز شنبه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک

توسط MINERALNEWS در 4 خرداد 1399

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان در روز شنبه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به دیگر داستان اگر در دسترس است.

مه 23

8:21 بعد از ظهر: یک روز پس از تورنتو شهردار و افسر پزشکی بهداشت بر نیاز به ادامه اجتماعی فاصله صدها نفر از مردم دیده می شد آفتاب گرفتن و استراحت در مجاورت نزدیک در ترینیتی Bellwoods پارک.

تصویری از جمعیت منتشر شده در رسانه های اجتماعی و منجر به اعتراض عمومی. شهردار جان حزب محافظه گفت: Star اواخر روز شنبه که وجود دارد خواهد بود یک سنگین تر حضور آئین نامه ماموران در پارک در روز یکشنبه. حزب محافظه اضافه شده است که او در بازدید از چند پارک در یک شنبه آفتابی و تثلیث Bellwoods استثنا بود که آن را به احترام اجتماعی فاصله مقررات.

گردهمایی یک روز پس از یک کنفرانس مطبوعاتی که در آن آیلین د ویلا گفت: بازدید در روز مادر ممکن است متصل به افزایش اخیر در COVID-19 موارد است.

6:30 p. m.: انتاریو منطقه ای واحد بهداشت گزارش پنجمین روز متوالی با بیش از 400 جدید COVID-19 موارد به عنوان متوسط نرخ عفونت های جدید در هر روز همچنان به افزایش, با توجه به ستاره ها تعداد.

همانطور که از 5 p. m. روز شنبه, سلامت واحد گزارش شده بود در مجموع 26,733 تایید شده و احتمالی موارد از جمله 2,140 مرگ و میر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب