مسافر تحت coronavirus قرنطینه در شهرستان ونتورا پایگاه نیروی دریایی

یک مسافر بین المللی که قبل از سپیده دم دوشنبه در پایگاه نیروی دریایی شهرستان ونتورا در Point Mugu قرار داده شد

توسط MINERALNEWS در 7 اسفند 1398

یک مسافر بین المللی که قبل از سپیده دم دوشنبه در پایگاه نیروی دریایی شهرستان ونتورا در Point Mugu قرار داده شده است تحت فدرال 14 روز در قرنطینه برای coronavirus, مقامات گفت.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی گفت: در بیانیه ای که پایگاه می تواند خانه مسافران پس از رسیدن به فرودگاه بین المللی لس آنجلس. این بخش نمی شد فورا در دسترس است به اظهار نظر در مورد چگونه بسیاری از مسافران می تواند فرستاده شده به نقطه Mugu محل.

وزیر دفاع علامت Esper اختصاص داده پایه وظیفه مسکن آمریکایی مظنون به قرار گرفتن در معرض coronavirus یا عفونت ممکن است. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید آن است که نظارت بر هر کسی که سفر از طریق هوبئی استان, کانون شیوع کروناویروس.

هیچ کس در قرنطینه پایه نمایش داده شده هیچ نشانه ای از coronavirus سروان. جف Chism گفت: در نامه ای به ملوانان و خانواده های کارکنان نیروی دریایی تسهیلات. هر کسی نشانه های این بیماری می تواند حمل و نقل کردن پایه.

تبلیغات

در حالی که تحت قرنطینه پزشکان ارزیابی خواهند کرد که آیا کسی قرارداد COVID-19 که به کشته شدن بیش از 2600 نفر — عمدتا در چین است.

اگر چه پایه را فراهم می کند فضا برای قرنطینه گفته مقامات آن نیست درگیر در اجرا و برنامه ریزی است. هر کسی تحت قرنطینه نمی خواهد که هر گونه تماس با وزارت دفاع پرسنل.

تبلیغات

"من درخواست خود را برای حمایت از ما به عنوان میزبان یک گروه از مردم تحت ناراحت کننده انتقال. اول ایمنی خود را یک نگرانی اصلی به عنوان کرامت و حریم خصوصی بازگرداندن پرسنل" Chism گفت.

کسانی که در پایه دستور داده شده است که به گرفتن عکس از هر کسی قرنطینه در هنگام ورود و هشدار داده بودند که "تغییرات جزئی" به زندگی روزانه ممکن است رخ دهد در حالی که قرنطینه در جریان است.

در اوایل این ماه نزدیک به 200 آمریکایی ها بودند قرنطینه در شهرستان ریورساید پایگاه نظامی برای دو هفته. این گروه وارد پایگاه هوایی رزرو مارس از چین و منتشر شد Feb. 11 پس از هر آزمایش منفی است.

این سی دی برای اولین بار موظف قرنطینه در بیش از 50 سال است. آن فرستاده مقامات بهداشت تقلا و وحشت زده بود اما به عنوان یکی از چند ابزار برای محافظت در برابر گسترش ویروس است که در حال حاضر هیچ واکسن و دو هفته دوره کمون.

با توجه به CDC 1,336 بخش کارکنان درگیر شده اند COVID-19 پاسخ. از کسانی 497 مستقر شده اند تا 39 مکان در ایالات متحده و بین المللی از جمله CDC قرنطینه در بنادر ایالات متحده از ورود ایالتی و محلی ادارات بهداشت بیمارستان ها و پایگاه های نظامی که مسکن قرنطینه بیماران.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب