تیم اسکات می گوید: Dick Durbin را 'رمز' نظر 'لطمه می زند و روح من'

بزرگنمایی این تصویر سناتور. تیم اسکات از ایالت کارولینای جنوبی صحبت می کند در یک کنفرانس خبری در کاپ

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سناتور. تیم اسکات از ایالت کارولینای جنوبی صحبت می کند در یک کنفرانس خبری در کاپیتول هیل به اعلام یک جمهوری خواه پلیس لایحه اصلاحات در ژوئن 17. اندرو بیلبائو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو بیلبائو/AP

سناتور. Tim Scott, R-S. C. عاطفی داد سخنرانی در مجلس سنا طبقه چهار شنبه, بزرگداشت پنج سال سالگرد تیراندازی در Emanuel AME Church در خانه اش دولت و lambasting دموکراتیک همکار برای مراجعه به پلیس لایحه اصلاحات به عنوان "نشانه" قانون.

حمله داعش به رهبری اسکات, پرده برداری از عدالت عمل چهار شنبه صبح را مجازات فدرال جنایت نفرت تشویق ادارات پلیس برای ممنوعیت chokeholds افزایش افشای مورد نیاز در مورد استفاده از زور و شامل اورژانس گرانت برنامه دوربین بدن.

اسکات سنا را تنها سیاه ایران عضو شد با اشاره به دیدگاه های ساخته شده توسط سنا در اقلیت, شلاق زدن, کیر, دوربین, D-Ill., که به نام جمهوری-حمایت پیشنهاد یک "نشانه بی علاقگی رویکرد است."

"به این نشانه روند لطمه می زند و روح من برای من کشور برای مردم ما" اسکات گفت.

"فکر می کنم که مفهوم ضد مجازات به عنوان بخشی از این قانون در نظر گرفته شود یک رمز قطعه ای از قوانین چون شاید من آمریکایی آفریقایی تبار من تنها یکی در این طرف راهرو, من نمی دانم آنچه که او به معنای, اما من می توانم به شما بگویم که در این روز به کسانی که نظرات دوباره لطمه می زند و روح" اسکات گفت.

اسکات تحت فشار قرار دادند تا در برابر این نوع از زبان قبل از اما گفت: این نظر به خصوص گزش به دلیل اهمیت روز - پنج سال پس از سفید supremacist به قتل نه نمازگزاران در یک کلیسای تاریخی در چارلستون.

اسکات گفت که او معتقد است اگرچه قصد خوب در هر دو طرف راهرو برخی از همکاران او در حال بازی سیاست به جای ارتکاب به یک مولد گفتگو در پلیس اصلاحات.

"ما ترجیح می دهند که یک مکالمه در مورد پاره شدن این کشور از هم جدا ساخت آن را یک انتخاب دودویی بین اجرای قانون و جوامع از رنگ به جای کار برای مردم آمریکا آوردن اصلاحات به جدول به طوری که ما یک فرصت برای تعادل این ملت و هدایت او به سمت شمال به علت" Scott گفت.

امیلی Hampsten, دوربین, ارتباطات, مدیر گفت Durbin است پس از عذرخواهی به اسکات.

"لحظه به لحظه بهداشت ، Durbin شنیده ام که او تا به حال به جرم بهداشت ، اسکات, او به دنبال او بر روی زمین و عذرخواهی کرد," او گفت:. "چه سن. Durbin گرفت و موضوع را با او در طبقه گفتار بود نه سن. اسکات لایحه اما که رهبر اکثریت سنا خواهد اتصال کوتاه این مهم بحث و موفق به ایجاد تغییرات مورد نیاز برای جلوگیری از کشتار سیاه آمریکایی توسط افسر پلیس."

دوربین همچنین به نام اسکات اچ طول کف سخنرانی صبح روز چهارشنبه گفت: "وقتی او انتخاب شد و در طرف منجر به تلاش به آمده تا با برخی از راه آوردن عدالت به پلیس من فکر کردم که یک انتخاب خوب است و من هنوز هم دارم."

اسکات طبقه سخنرانی به دنبال یکی دیگر از تنش ارز در کاپیتول هیل که به پایان رسید تا در یک مسابقه فریاد بين تشکر. Cedric, Richmond, D-La., و تشکر. مت Gaetz R-Fla.

در طول قضایی مجلس جلسه کمیته در پلیس اصلاحات ریچموند اظهار داشت: در نا امیدی بیش از حزب جمهوری خواه همکاران معرفی اضافی اصلاحات از جمله اقدامات در Antifa.

"به عنوان یک سیاه نر...که یک قربانی از نیروی بیش از حد که یک پسر است که نگرانی های است که شما تمام نمی — و به همکارانم به خصوص آنهایی که در حفظ و معرفی اصلاحات که مماس و توجه به آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد, همه شما در مردان سفید پوست هستند. شما هرگز در زندگی من و شما نمی دانید که آنچه در آن است به مانند یک مرد آمریکایی آفریقایی تبار" ریچموند گفت.

"من می خواستم به طور شفاف و من به شما نفع شک آن است که ناخودآگاه تعصب که من شنیدن چرا که در بدترین حالت آن را آگاهانه تعصب" ریچموند گفت.

Gaetz سپس قطع کرد و پرسید: اگر ریچموند شد نشان می دهد که هیچ واکنش غیر سفید کودکان و بنابراین نمی توانند درک می کنیم نگرانی های خود را سفید برتری و خشونت پلیس.

"مت, مت ، من در مورد به دریافت sidetracked در مورد رنگ فرزندان ما" ریچموند گفت. "من در حال حاضر می دانیم که وجود دارد مردم در طرف دیگر که سیاه نوه. آن است که در مورد رنگ از بچه های خود را. آن است که در مورد سیاه و سفید مردان سیاه مردم در خیابان ها که کشته می شوند و اگر یکی از آنها اتفاق می افتد به بچه خود من نگران او بیش از حد. و واضح است که من بیشتر نگران او را نسبت به شما هستند. پس روشن است که در مورد."

Gaetz سپس شروع به فریاد کرد و گفت "چه کسی به جهنم آیا شما فکر می کنم شما هستند؟"

ریچموند در نتیجه در پاسخ به انتقاد که دموکرات ها پیش نویس لایحه خود را بدون مشاوره از جمهوری خواهان.

"همه شما را بر عهده داشتند در حالی که برای. ما شده ایم در هزینه در حالی که برای. من شده است خواندن همان آهنگ از سال 1991" او گفت:. "ما دیدیم که چه شد فقط ارائه شده در سنا است. این یک سیراب به پایین لایحه است."

ریچموند می گوید: این مسائل در دست نشان دهنده بحرانی و اضطراری برای کشور و "از آن زمان به آن رای بالا یا پایین."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب