تایلند enacts خاموش شدن ناگهانی برای جلوگیری از گسترش coronavirus

بانکوک - تایلند دولت به تصویب یک قایق از اقدامات برای مبارزه با گسترش coronavirus از جمله به تعویق انداختن این

توسط MINERALNEWS در 27 اسفند 1398

بانکوک - تایلند دولت به تصویب یک قایق از اقدامات برای مبارزه با گسترش coronavirus از جمله به تعویق انداختن این کشور بزرگترین تعطیلات سالانه و تعطیل مدارس.

نخست وزیر شورای نظامی چان-اوچا کابینه تایید اقدامات در یک جلسه که در آن همه شرکت کنندگان تمرین های اجتماعی فاصله با پوشیدن ماسک صورت نشسته و 1 متر از هم جدا به عنوان توصیه شده توسط کارشناسان بهداشت و درمان.

این طرح به تعویق انداختن Songkran — سالانه سه روز تعطیلی در اواسط ماه مارس مارک سنتی سال نو تایلندی — یکی از یک سری از اقدامات با هدف دلسرد جمع آوری و حرکت تعداد زیادی از مردم. میلیون ها نفر از تایلند به طور معمول از سفر بانکوک و شهرهای دیگر که در آن کار می کنند به زادگاه خود به جشن Songkran. تعطیلات خواهد بود موکول در تاریخ بعد تصمیم گرفته می شود.

دولتی موسسات آموزشی از طریق سطح دانشگاه خواهد بود بسته به مدت دو هفته شروع روز شنبه ابتدا در بانکوک و مجاور حومه استان.

مکان های تجمع مانند میله های کارائوکه, سرو, فیلم, تئاتر, سالن بوکس استادیوم و سالن های ورزشی خواهد بود موضوع را به تعطیلی به عنوان دستور استانداران. از جمله سالن در بانکوک را نیز می توان بسته به مدت دو هفته آغاز روز شنبه.

بسته شدن رستوران ها و مراکز خرید در بانکوک را در اختیار فرماندار آن. در ضمن رستوران های مورد نیاز برای اجرای دقیق روش های ضد عفونی و بهداشت اقدامات ایمنی. چند در بانکوک را به طور داوطلبانه قطع خدمات جدول و تنها انجام takeout و تحویل.

فرمانداران از دو استان بوری رام در شمال شرقی و یوتای تانی در شمال, در حال حاضر استفاده از قدرت خود را به تنظیم مسافران با سلامت کنترل و ممنوعیت تجمع بیش از 50 نفر است.

در حالی که این کروناویروس جدید می تواند کشنده باشد به خصوص برای افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات سلامتی دیگر برای اکثر مردم این باعث می شود تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برخی احساس می کنید هیچ علائم و اکثریت قریب به اتفاق مردم بهبود می یابند.

در سخنرانی خود در یک کنفرانس خبری پس از بارگیری در این هفته در جلسه هیئت دولت نخست وزیر شورای نظامی گفت: تایلند باقی مانده است باز می شود به بازدید کنندگان خارجی اگر چه شرایط سخت متصل هستند. ورود خارجی ها باید گواهی سلامت صادر شده بیش از سه روز قبل از سوار شدن همراه با بیمه و باید دانلود ردیابی برنامه های کاربردی توسعه یافته توسط دولت به پیگیری آنها و سلامت خود را هنگامی که آنها می رسند در تایلند است.

همه افراد پس از رسیدن از چین, هنگ کنگ, ماکائو, کره جنوبی, ایران و ایتالیا مورد نیاز خود جدا برای 14 روز پس از ورود.

چندین تجاری بخش در تایلند در حال درد و رنج از COVID-19 شیوع با بخش گردشگری در نظر گرفتن یک ضربه بزرگ.

صنعت گردشگری در تایلند اختصاص 15.5 درصد از کل اشتغال — 5,834,000 شغل در سال 2017, با توجه به گزارش های صادر شده در سال گذشته توسط بانکوک بانک.

از جمله اقدامات راه اندازی شده توسط دولت برای آوردن کمک های مالی به مردم و کسب و کار رنج می برند از لحاظ مالی است که 3 درصد کاهش در قیمت خدمات عمومی از جمله آب و برق است.

دولت همچنین اعلام کرد قصد دارد برای ایجاد موقت شش ماهه شغل داد اما هیچ جزئیات.

"تحت شرایط فعلی پیشگیری و اقدامات حفاظتی در برابر COVID-19 اولین اولویت تایلند" معاون نخست وزیر Wissanu Krea-ngam گفت: زمانی که او اعلام کرد بسیاری از اقدامات پیشنهادی برای مبارزه با شیوع.

"اثرات آن بر اقتصاد, گردشگری, صادرات و تجارت دوم آمده" او گفت:. "ما هنوز نمی دانیم چگونه جدی در این نبرد خواهد بود; ما در حال قرار دادن در همه چیز به مقابله با آن و سپس بعد از آن ما خواهد آمد تا با یک اقتصادی طرح توانبخشی."

تایلند اولین کشور خارج از چین برای تایید یک مورد از coronavirus گزارش 30 مورد جدید در روز سه شنبه در آوردن این کشور در مجموع به 177.

___

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن