دولت ها خواست برای حرکت سریع در مسکن بی خانمان جلوتر از پیش بینی موج دوم COVID-19

سه سطح از دولت باید "تلنگر سوئیچ" و به سرعت ایجاد مسکن برای افراد بی خانمان در تورنتو جلوتر از پیش بینی موج دو

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399

سه سطح از دولت باید "تلنگر سوئیچ" و به سرعت ایجاد مسکن برای افراد بی خانمان در تورنتو جلوتر از پیش بینی موج دوم COVID-19 می گوید: مدیر اجرایی یک جامعه مرکز بهداشت در شهرستان.

آنجلا رابرتسون مدیر اجرایی Parkdale ملکه غرب جامعه مرکز بهداشت و شرکت سرب در تورنتو منطقه COVID-19 بی خانمانی/پناهگاه گروه کار می گوید: دولت باید به سرعت انتقال به کوتاه مدت استراتژی برای مسکن بی خانمان. این استراتژی باید شامل reinvesting در جدید مقرون به صرفه ساخت و ساز مسکن عطف موجود ساختمان خالی به مقرون به صرفه واحد و قرار دادن پول به ایجاد جدید rooming خانه ها و حمایت واحد است.

"ما را دیده اند چه اراده و تعهد سیاسی را می توانید در فوری و کوتاه مدت برای پاسخ به چالش هایی که COVID را به جوامع ما به اقتصاد" رابرتسون می گوید: با اشاره به عنوان مثال به کانادا واکنش اضطراری بهره مند شوند (CERB) فراهم می کند که به طور موقت درآمد برای کسانی که از دست این بیماری همه گیر.

"من ممکن است در مخالفت با دیگران که هنوز هم به فکر مسکن به عنوان یک استراتژی بلند مدت است اما این بیماری همه گیر را شناسایی کرده است که مسکن پاسخگو ترین درمان — دارو برای بی خانمان unsheltered مردمی که تحت تاثیر COVID-19," رابرتسون می گوید.

به عنوان شرکت سرب از COVID-19 بی خانمانی کار گروه رابرتسون در حال کار با همکار شرکت-آگهی های دکتر اندرو Boozary دانشگاه شبکه بهداشت و درمان اجرایی مدیر سلامت و سیاست های اجتماعی و دکتر اندرو پیوند, پزشکی, مدیر داخلی شهر سلامت همکاران.

در میان انبوهی از طرح های کار گروهی — که شامل پزشکان و پرستاران از مراقبت های بهداشتی بخش همراه با مدیران و کارکنان از ده ها تن از جامعه مبتنی بر گروه در تورنتو تشکیل شد در بهار به reimagine خدمات پشتیبانی و سیستم های مورد نیاز برای کمک به بی خانمان و unsheltered مردم هر دو در طول و پس از COVID.

این کار از طریق تامین انتاریو وزارت بهداشت نیز اجرای بهداشت و درمان و کاهش آسیب استراتژی با هدف در آوردن طیف وسیعی از پشتیبانی ها از جمله تلفن همراه coronavirus تست به بی خانمان ها در هر کجا که هستید در واقع در این هتل جدید فضای ایجاد شده توسط این شهرستان برای اطمینان فیزیکی, فاصله, سنتی, پناهگاه, رها در مراکز یا encampments مردم بی خانمان راه اندازی زیر پل پارک ها و یا کنار جاده در این شهرستان است.

دو COVID-19 بازیابی سایت در تورنتو به تازگی راه اندازی در هتل ها به عنوان مکان های که در آن افراد بی خانمان با COVID-19 درمان می شود و بهبود می یابند و کارکنان با حمایت از این گروه. مثلا رابرتسون جامعه مرکز بهداشت است که در co-ordinating ارائه کارکنان از یک میزبان از تورنتو سازمان های که ارائه پشتیبانی مشتری و کاهش آسیب کارگران در بهبود سایت.

شهر تورنتو در پناه حمایت و مسکن دولت نیز درگیر با سایت های که در آن حدود 900 نفر شده است برای مراقبت گوید Boozary از UHN.

Boozary می گوید: موج دوم coronavirus پیش بینی شده برای شروع زمانی این سقوط است "آماری یقین" با توجه به اپیدیولوژی و با که می آید "خطرات خاص برای بیشتر امواج بی خانمانی در افق" در تورنتو است.

"مسکن به عنوان یک اولویت در زمانی که ما در حال برخورد با این ویروس" او می گوید.

"نرخ بی خانمانی قبل از COVID-19 غیر قابل قبول بود. ما عمدا کور و ما نمی توانیم به بازگشت به آن" Boozary می افزاید.

بر اساس این شهر 2018 کوچه و خیابان نیاز به ارزیابی "سرشماری" از این شهر بی خانمان جمعیت تخمین زده می شود وجود دارد 8,715 مردم دچار بی خانمانی در روز ارزیابی انجام شد مارس 26 سال 2018 است.

این برآورد شامل افراد بی خانمان در خارج از منزل در شهرستان اجرا پناهگاه و 24 ساعت مهلت سایت (از جمله 24 ساعته زنان گذري و یک شب از سرما برنامه) در پناهگاه برای زنان برای فرار از خشونت بهداشت و درمان و مراکز تادیبی امکانات.

"همانطور که ما بریس برای موج دوم ویروس, ما نیاز به مسکن ماندگار راه حل" Boozary می افزاید.

رابرتسون می گوید از آن زمان به "تلنگر سوئیچ" از نظر تامین منابع مسکن که وعده داده شده توسط دولت فدرال و استان منابع کمک خواهد کرد که کاهش بی خانمانی.

"من فکر می کنم آنچه در آن به معنی در ملموس از نظر مبادا ما را فراموش کرده ام در اواخر دهه 1990 و اوایل سال 2000 در این استان پس دولت محافظه کار دریافت مسکن اجتماعی به شهرستان بدون بودجه مناسب برای حفظ و یا دوباره پر کردن و افزایش سهام مسکن.

"آنها فکر بخش خصوصی خواهد گام و توسعه مسکن که پس از آن را مقرون به صرفه مسکن به طور معجزه آسایی به نظر می رسد. اما آنچه که ما را دیده اند در عوض یک مسکن مقرون به صرفه بحران" رابرتسون می گوید.

در کوتاه مدت رابرتسون مسکن استراتژی پیش بینی رویکردهای متنوع.

انتاریو به حال قوی co-op در بخش مسکن بود که یک مدل برای آوردن مسکن مناسب به مردم به کار. این رویکرد باید بازبینی شود او می گوید.

حمایت های اضافی واحد مسکن نیاز به تاسیس برای افراد مبتلا به سوءمصرف مواد مخدر و روان-سلامت چالش های او می افزاید.

جدید اجاره یارانه ها نیز باید رو به جلو آورده و به حمایت از مردم هنگامی که مقرون به صرفه واحد به ارمغان آورد در جریان رابرتسون نشان می دهد.

"و ما هنوز هم نیاز به نگاه سرمایه گذاری در مخلوط مسکن مانند rooming خانه های که در آن ما می دانیم که شده است یک گزینه قابل دوام برای بسیاری از کسانی که انتقال از خیابان بی خانمانی. که یک مدل است که من فکر می کنم می تواند و باید هنوز هم حمایت از تمدید آن" رابرتسون می گوید: اضافه کردن وجود دارد ساختارهای موجود در تورنتو است که می تواند تبدیل به این نوع از مسکن.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

با توجه به پیش بینی دوم COVID موج در پاییز رابرتسون معتقد است تمام سطوح دولت نیاز به حرکت بر روی یک طرح مسکن در شش تا 12 ماه.

"ما بدست گیر در حال گفت که هیچ پول وجود دارد. و کسانی از ما که اداره ... ما گیر وجود دارد و شروع به این باور است که. ما را دیده اند که بی خانمانی است اجتناب ناپذیر وضعیت ما نیاز به زندگی می کنند تنها با این دلیل که ما نگه داشتن گفته بودن که هیچ پول وجود دارد," رابرتسون می افزاید.

در میان چندین اطلاعیه های شهر تورنتو قبلا اظهار داشت که قصد دارد برای افزایش سرمایه گذاری 3 میلیارد دلار عمدتا به حمایت از ایجاد 20,000 جدید مقرون به صرفه اجاره و حمایتی مسکن واحد است.

Donovan Vincent


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب