کنگره دموکرات گسترش سنا اهداف به توافق متحده

واشنگتن - آن را به این صورت خواهان زور زدن خود را به دفاع از اکثریت سنا در ماه نوامبر انتخابات: آنها هوا قطره

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399

واشنگتن - آن را به این صورت خواهان زور زدن خود را به دفاع از اکثریت سنا در ماه نوامبر انتخابات: آنها هوا قطره میلیون دلار به نژادها در آلاباما کنتاکی و دیگر ایالت های که در آن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن coasted در طول انتخابات ریاست جمهوری 2016 پیروزی.

در این سال به چالش کشیده مغلوب ساختن پیشی جستن خرابکاری دست زدن به coronavirus همه گیر فلج اقتصاد و نژادی التهابی مواضع جمهوری خواهان صورت بالقوه رقابتی و مسابقات آنها به طور معمول قفل شده است. ترکیبات مشکلات خود را قوی است, جمع آوری کمک های دموکراتیک نامزدها که آنها را نگه داشته در مشاجره در مکان بعید.

"رئیس جمهور تضعیف نظرسنجی شماره در طول چند ماه گذشته ساخته شده اند پایین-رای گیری مسابقه رقابتی تر" گفت: عربستان ناظر انتخابات می روید Ayres. در حالی که گفت او معتقد است جمهوری خواهان برنده خواهد شد بسیاری از رقابت صندلی Ayres افزود: "این منصفانه است که می گویند نقشه گسترش یافته است."

GOP فرسایش است که تشدید برخی از نظرسنجی ها نشان تهمت انتهایی در سراسر کشور و در برخی از میدان نبرد متحده علیه جو بایدن را presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد.

و در حالی که آن را در اوایل و شناخته شده سناتورها می تواند به افتراق خود را از منفور رئیس جمهور در بالای بلیط های خود را دموکرات ها در حال دفاع از فقط 12 کرسی سنا در ماه نوامبر به مناسبت 23. ایران با کنترل سنا 53-47.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را شکست خورده دست زدن به coronavirus بحران همه چیز تغییر کرده است گفت:" دموکراتیک ناظر انتخابات جفری Garin. او گفت: اوباما و مرتبط هستند بیش از حد نزدیک به ناروا ترک او "خوشحال و شگفت زده با تمایل بسیاری از جمهوری خواهان به پایین با کشتی."

دموکرات ها باید حداقل یک ضر شانس گرفتن جمهوری-برگزار می شود کرسی در چهار ایالت تهمت برنده دو رقمی: آلاسکا, کانزاس, کنتاکی و کارولینای جنوبی است. آنها حتی یک شات در برکناری مرتضوی از سوی دیگر ، استیو Daines در مونتانا که مغلوب ساختن پیشی جستن انجام شده 20 درصد و شات امید حفظ خود را بیشتر در معرض خطر سناتور, Doug Jones آلاباما جایی که برگ برنده برنده با 28 امتیاز.

جمهوری خواه امتیازهای صورت مشروع چالش برای دو کرسی سنا در گرجستان و دشوار دعوا در آریزونا و کارولینای شمالی که در آن همه تهمت برنده محدود است. در دو کشور برگ برنده برنده با 9 امتیاز آیووا خواه ایالت جونی ارنست چهره سخت دموکراتیک حریف در بازرگان ترزا گرینفیلد در حالی که حزب جمهوری خواه ایالت John Cornyn است که در حالت آماده باش در برابر تگزاس ناراحت است.

جمهوری خواهان می گویند که آنها را حفظ اکثریت خود را با کمک تهمت حملات در بایدن که کلی فاصله با روز انتخابات. آنها استدلال می کنند که مغلوب ساختن پیشی جستن نام در انتخابات را در مجلس سنا از نامزدهای جمهوری خواه ایالت عمده لبه و می گویند که آنها در حال صرف وجود دارد چرا که دموکرات ها در حال بالا بردن نرخ های مبادله ای است که نمی توان نادیده گرفت.

"چپ را نفرت و بیزاری نسبت به رئیس جمهور می شود آسان پاره ای" دموکراتیک برای جمع آوری کمک های مردمی گفت: Steven قانون که منجر به یک جفت از گروه های خارج از تراز وسط قرار دارد با رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky.

سابق داکوتای شمالی ایالت هایدی Heitkamp متوسط دموکرات که از دست او 2018 انتخاب مجدد پیشنهاد گفت که او معتقد است تهمت مبارزات قرار داشته و مناطق قرمز در بازی به خصوص انتقال ایالت های جنوبی مانند کارولینای شمالی و جورجیا و تگزاس.

"Don't run away از که شما" مانند مصون سازی در مورد اینکه آیا شما می خواهید برای رای دادن بایدن گفت: Heitkamp بنیانگذار یک کشور توصیه می کند که دموکرات ها در ارتباط با رای دهندگان روستایی. "اجرا در مراقبت های بهداشتی چیزهایی است که بر جامعه خود را."

در اوایل لکه های تلویزیونی ملی سناتوری جمهوری خواه کمیته را متهم دموکرات سنا نامزد جان Ossoff در گرجستان حمایت از "سیاست های افراطی است فقط در هالیوود می خواهید او را." یکی از دموکراتیک سناتوری کمیته کمپین متهم ارنست به ایران سناتور از آیووا حفاظت از منافع شرکت های بزرگ و اضافه میکند: "در دوران سخت این مهم است که بدانید که پشت خود را."

اگر چه دلار نیست همیشه ترجمه به رای مبارزات انتخاباتی, گزارش های ثبت شده در این هفته نشان می دهد کنگره دموکراتیک جمع آوری کمک های مردمی در محکم جمهوریخواه زمین.

جونز' $18 میلیون مسافت در آلاباما بیش از چهار برابر مقدار مطرح شده توسط او خواه حریف تامی Tuberville سابق Auburn مربی فوتبال. که باعث شد یک ملت و یک گروه متفقین با مک کانل به خط $3.2 میلیون در تبلیغات کمک Tuberville با محافظه کار باشگاه برای برنامه ریزی رشد 1.3 میلیون بیشتر است.

در مونتانا Daines است حتی مالی جای پای خود دموکراتیک حریف رژیم صهیونیستی است. استیو بولاک. یک ملت و رهبری مجلس سنا صندوق یکی دیگر از مک کانل متحد صرف میلیون ها نفر برای کمک به Daines در حالی که DSCC سنا دموکرات ها' کمپین بازو و اکثریت به جلو متحد دموکراتیک رهبری در حال کمک بولاک.

دو مک کانل پسند گروه ها حتی با هدف 15 میلیون دلار در کنتاکی برای کمک به او را به دفع کردن یک سربالایی چالش از حزب دموکرات امی مک گراث. این $47 میلیون او مطرح شده است و تا کنون با کمک دموکراتیک همکاران نفرت و بیزاری به مک کانل کار با مغلوب ساختن پیشی جستن تاپ است در کشور و فراتر مک کانل را $38 میلیون.

حتی در کانزاس که نیست انتخاب یک سناتور دموکرات از قبل از جنگ جهانی دوم یک گروه با روابط دولتی و ملی جمهوریخواهان قصد دارد به صرف $3 میلیون برای جلوگیری از پلاریزه کریس Kobach از پیروزی این حزب در مجلس سنا نامزدی. بالا جمهوریخواهان ترس Kobach نامزدی می تواند به معنای پیروزی برای حزب دموکرات باربارا Bollier که جمع آوری پول نقد بیش از سه دلاری رقیب ترکیب شده است.

دو McConnell-گروه های متحد در حال آماده شدن برای صرف $22 میلیون دلار برای کمک به یمن از سوی دیگر ، دیوید پردو در برابر دموکرات Ossoff در گرجستان که در آن جمهوری خواه مزایا در میان حومه رای دهندگان را فرسوده. گران نبرد است دم بیش از ارنست آیووا صندلی با خارج دموکرات و جمهوریخواه هر گروه برنامه ریزی به صرف بیش از 20 میلیون دلار است.

دیگر قوی دموکراتیک جمع آوری اعانه شامل علامت گذاری کلی در آریزونا و جیمی هریسون در کارولینای جنوبی است. کلی جامد است احتمال شکست مذاکرات بهداشت ، مارتا McSally در حالی که هریسون است که راه انداختن بعید درایو برای سرنگونی جمهوری خواه ایالت و سناتور " لیندزی گراهام نزدیک مغلوب ساختن پیشی جستن متحد.

Cornyn است غالب پول استفاده بیش از محمدجواد Hegar خود را دموکراتیک چلنجر در تگزاس است. در حالی که در برخی از مراکز رای دهی نشان داده بایدن به خوبی در حال اجرا وجود دارد و جمهوریخواهان اعتماد به نفس از یک Cornyn برنده محرومیت یک مغلوب ساختن پیشی جستن سقوط.

جمهوری خواهان در حال eyeing آلاسکا که در آن اوباما سناتور. دن سالیوان به احتمال زیاد حریف Al ناخالص مستقل دموکراتیک پشتیبانی می کند. آلاینده دولت دشوار است به نظرسنجی و پر از بدنام آزاده رای دهندگان و ناخالص, یک دکتر در حال حاضر صرف $700,000 از پول خود را در مبارزات انتخاباتی خود.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اسکات کندال جمهوری و مشاور پیش بینی سالیوان برنده خواهد شد. اما او هشدار داد 2020 است "عجیب ترین سال هر یک از ما را دیده اند."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان بروس Schreiner در Louisville, Ky., و بکی Bohrer در جونو کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن