بادهای قوی تلنگر کامیون ها مانند اسباب بازی منفجر کردن درختان در جنوب کالیفرنیا

بادهای قوی که ثروت جنوب کالیفرنیا یک شبه سرنگونی درختان و واژگون سکوهای بزرگ انتظار می رود که همچنان از طریق پ

توسط MINERALNEWS در 22 بهمن 1398

بادهای قوی که ثروت جنوب کالیفرنیا یک شبه سرنگونی درختان و واژگون سکوهای بزرگ انتظار می رود که همچنان از طریق پنج شنبه.

شمال شرق وزش باد از 15 تا 30 مایل در ساعت با gusts تا 40 مایل در ساعت در حال انتظار برای لس آنجلس مناطق ساحلی از جمله مرکز شهر L. A., مالیبو, سانتا مونیکا, بورلی هیلز و ساحل طولانی از طریق حداقل تا ظهر پیش بینی می گویند. ارتفاعات بالاتر انتظار می رود برای دیدن gusts تا 65 mph گفت: لیزا فیلیپس یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در اخنرد.

"این رفتن به کاهش تدریجی خاموش از طریق امروز و پس از آن به مدت یک شب" او گفت:. "جمعه نباید بیش از حد بد است."

آب و خدمات صادر باد مشورتی هشدار داد که رانندگی می تواند دشوار است, به ویژه برای بالا مشخصات وسایل نقلیه و اندام درخت سقوط می تواند به طور بالقوه باعث قطع برق. 101 و 405 بزرگراه و بزرگراه ساحل اقیانوس آرام می تواند تاثیر قوی crosswinds, آب و هوا خدمات گفت.

تبلیغات

این بادها که از روز دوشنبه شروع برداشت تا قدرت یک شبه به 54 مایل در ساعت در مالیبو تپه 58 مایل در ساعت در نزدیکی اردوگاه نه آنجلس جنگل ملی و 71 مایل در ساعت در امتداد ساحل در نزدیکی Escondido, دره عمیق و باریک.

قوی gusts بدبختانه حداقل دو سکوهای بزرگ سفر در 15 آزادراه از طریق فنتنا اوایل روز سه شنبه. در یوکایپا آتش نشانان در پاسخ به یک خانه شبانه بعد از یک درخت سقوط کرد و بر روی یک نیسان Sentra خرد کردن خودرو.

درجه حرارت در حال انتظار برای شناور در بالا 60s به پایین 70s سراسر لس آنجلس این هفته است.

تبلیغات

طولانی مدت مدل نشان می دهد هیچ توجهی آسمانی در سراسر کالیفرنیا بیش از دو هفته افزایش نگرانی در میان کارشناسان است که در حال حاضر بزرگ آسمانی کسری ادامه خواهد داد به رشد است.

مارس به طور معمول دولت مرطوب ماه, آوردن میانگین بارندگی 3.8 اینچ به مرکز شهر L. A. اما وجود داشته اند تنها مقدار بسیار کم از آسمانی در مرکز شهر تا کنون در این ماه با توجه به خدمات ملی آب و هوا داده است.

از آتش سوزی خطر منظر "بدترین ترتیب ممکن خواهد بود ادامه داد: خشک مارس به دنبال کوتاه پشت سر هم از شرایط مرطوب در بهار" دانیل Swain یک آب و هوا دانشمند با UCLA و مرکز ملی تحقیقات جوی نوشت در توییتر.

دلیل او می گوید که در اواخر باران اجازه می دهد فصلی و چمن و قلم مو به سرعت در حال رشد است اما انباشته آسمانی کسری بودجه خواهد نخست مسن گیاهی برای سوزاندن.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن