'آه امداد" یا "شیب لغزنده': طرفداران و مخالفان واکنش نشان می دهند به DACA حاکم

بزرگنمایی این تصویر دانشجویان و حامیان اقدام معوق برای ورود دوران کودکی (IF) بسیج در مرکز شهر لس آنج

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

دانشجویان و حامیان اقدام معوق برای ورود دوران کودکی (IF) بسیج در مرکز شهر لس آنجلس در ماه نوامبر سال 2019 به عنوان دادگاه عالی ایالات متحده شنیده استدلال در برنامه. به حکم دادگاه امروز را رعایت IF در حال حاضر. فردریک J. Brown/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فردریک J. Brown/خبرگزاری گتی ایماژ

دیوان عالی کشور با صدور تصمیم روز شنبه که عمر DACA این اقدام معوق برای ورود دوران کودکی برنامه. حکم یک شگفتی بزرگ برای بسیاری از جمله IF گیرندگان که نگران آنها ممکن است به زودی اخراج روبرو هستند.

"من می توانم آن را باور نمی کند" اما Chalott بارون یک IF گیرنده خواهد شد که با شروع مدرسه حقوق در دانشگاه تگزاس شمالی در پاییز NPR گفت, عضو ایستگاه KERA در دالاس.

بارون گفت که این تصمیم در آمد او زد برای بررسی به دادگاه عالی سایت. "نوشتن بر روی دیوار بود که ما همه برای رفتن به عزاداری و جشن امروز."

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد این برنامه در سال 2012. این اجازه می دهد تا افرادی که آورده بودند به ایالات متحده به طور غیر قانونی به عنوان کودکان برای زندگی و کار در ایالات متحده, اما ارائه یک مسیر به شهروندی.

در 5-4 رای قاضی جان رابرتز و دادگاه چهار لیبرال قضات گفت: وزارت امنیت داخلی تصمیم به لغو DACA بود خودسرانه و هوس باز.

"من خوشحال هستم من فوق العاده هیجان زده گفت: Josue Tayub یک IF گیرنده و کسی که با این نسخهها کار در واحد مراقبت های ویژه در ال پاسو بیمارستان. او برای مراقبت از قربانیان تیراندازی و کشتار وجود دارد در ماه اوت گذشته و در حال حاضر برای COVID-19 بيمار.

"آن احساس می کند مانند من می تواند انجام آنچه که من دوست دارم برای انجام آنچه من می خواهم به انجام با زندگی من," او گفت: از اعضای ایستگاه KTEP در ال پاسو. "در حال حاضر است."

یک ضربه به مغلوب ساختن پیشی جستن

تصمیم دادگاه شد یک ضربه به رئیس جمهور تهمت تلاش برای پایان دادن به DACA.

"این وحشتناک & لحاظ سیاسی به اتهام تصمیم گیری های آینده از دیوان عالی کشور در حال انفجار تفنگ ساچمهای به چهره از مردم هستند که افتخار می کنیم به تماس خود خواهان یا محافظه کاران" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "ما باید بیشتر قضات و یا ما را از دست ما 2nd. اصلاح & هر چیز دیگری. رای تهمت 2020!"

"آیا می توانید تصور کنید که به دیوان عالی کشور ندارد من؟," او اضافه شده است.

وزارت امنیت داخلی وزیر چاد گرگ گفت: حکم "usurps روشن اقتدار قوه مجریه برای پایان دادن به برنامه های غیر قانونی."

"IF سزاوار دریافت کنندگان بسته شدن و قطعیت اطراف آن وضعیت خود را در اینجا در ایالات متحده متاسفانه امروز تصمیم دیوان عالی کشور نتواند به ارائه که یقین" گرگ در بیانیه ای گفت. "DACA برنامه ایجاد شد از هوا نازک و اجرا به طور غیر قانونی. مردم آمریکا شایسته به قوانین کشور صادقانه اعدام به عنوان نوشته شده توسط نمایندگان خود در کنگره—نه بر اساس تصمیم گیری های خودسرانه از گذشته دولت."

به عنوان NPR Nina Totenberg اشاره کرد: "این مبهم وضعیت بازی به احتمال زیاد مانع دولت از تصویب هر گونه به آغاز طرح اخراج بلافاصله, اما شکی نیست که باید تهمت بود مجددا انتخاب دوم-اصطلاح رئیس جمهور تقریبا قطعا به دنبال پایان دادن به برنامه است."

IF دریافت کنندگان زیر مجموعه ای از تعداد زیادی از افرادی که به این کشور به عنوان کودکان هستند و در اینجا به طور غیر قانونی که اغلب به نام "خیال."

در حال حاضر وجود دارد 643,000 IF دریافت کنندگان اخیر با توجه به اسناد دادگاه. بیش از 825,000 مردم داشته اند IF وضعیت پس از این برنامه ایجاد شده بود هشت سال پیش با برگزاری بسیاری از مهاجرت های مختلف وضعیت در حال حاضر.

مجلس نانسی پلوسی استقبال از این تصمیم گفت: "این پشتیبانی از ارزش های ما به عنوان یک کشور" و اشاره کرد که این خانه در حال حاضر به تصویب یک لایحه پرداختن به خیال.

"آنچه ما واقعا می خواهم هر چند که به گرد هم می آیند به بحث در مورد اصلاحات جامع مهاجرت" پلوسی گفت: اما او با رد هر نوع قانونی که تجارت قانونی IF گیرندگان برای مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته برای یک مرز دیوار.

مهاجر طرفداران لزوما معتقدند که اصلاحات جامع باید به مرحله بعدی بروید. "[W]e نیاز به یک رویکرد جامع است که نمی خواهد قربانی برخی از منظور دیگران برای به دست آوردن" RAICES در بیانیه ای گفت.

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن دموکرات ها' presumptive نامزد برای ریاست جمهوری گفت که در صورت انتخاب او را به DACA دائمی ارسال لایحه ای به کنگره در روز اول ریاست جمهوری خود.

"به عنوان عدالت رابرتز گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اقدام شد دمدمی مزاج و خودسرانه است. اگر تهمت تلاش برای لغو IF دوباره — یک نامعقول عمل به خصوص در طول این بی سابقه بحران بهداشت عمومی — او مسئول خواهد بود برای پایان بخشیدن به زندگی صدها هزار نفر از جوانان و آوردن آسیب به خانواده ها و جوامع در سراسر کشور" بایدن در بیانیه ای گفت.

"آه امداد" برای DACA گیرندگان

"ما در زمان قدرت ما به خیابان راهروهای کنگره به بالاترین دادگاه در زمین و ما برنده گفت:" مارتین Batalla ویدال یک IF گیرنده و فعال است که شاکی در مورد.

"برای تقریبا سه سال ما شده اند زندگی بسیار زیاد با عدم قطعیت و امروز ما قادر به تنفس آه امداد. با اینحال ما مبارزه می کند پایان ندارد با تصمیم دیوان عالی مبارزه ما همچنان برای محافظت دائمی از IF گیرنده و همه مهاجران."

تصمیم دادگاه اجازه تهمت و دولت به یک تلاش برای پایان دادن به DACA حمایت های مناسب با استفاده از روش های اداری. که به معنی IF دریافت کنندگان ادامه خواهد داد تا در برزخ تا دائم راه حل قانونی رسیده است.

در حال حاضر IF دریافت کنندگان ادامه خواهد داد به تمدید مجوز خود را که اجازه می دهد آنها را به کار از نظر قانونی و بدون ترس از اخراج.

نظرسنجی نشان داد که اکثر آمریکایی ها حمایت DACA. یک سیاسی/صبح مشورت نظرسنجی انجام شده در هفته گذشته متوجه شد که 78 درصد از رأی دهندگان ثبت نام شده پشتیبانی اجازه می دهد خیال — افراد جوان که آورده بودند به ایالات متحده به طور غیر قانونی زمانی که آنها کودکان بودند — به ماندن بگیرید.

مخالفان می گویند که حاکم است "ناامید کننده" و "ظالمانه"

تگزاس دادستان کل کن Paxton است که یکی از کسانی که نا امید حاکم است.

"ما در حال نا امید با امروز SCOTUS تصمیم گیری کمک می کند تا حل و فصل مسئله اساسی که رئیس جمهور اوباما اصلی اجرایی سفارش خود را بیش از حد قانون اساسی اقتدار" پکستون در بیانیه ای گفت. "ما مشتاقانه منتظر ادامه litigating که موضوع در مورد ما در حال حاضر در حال بررسی در منطقه جنوب تگزاس است."

فدراسیون برای آمریکا مهاجرت اصلاحات که طرفداران برای سطوح پایین تر از مهاجرت به نام تصمیم دادگاه را "ظالمانه است."

"امروز حکم توسط دیوان عالی کشور انکار رئیس جمهور تهمت را فسخ IF یک برنامه که اجرا شد هیچ چیز بیشتر از یک یادداشت سیاست صادر شده توسط سلف خود است, یک شکست برای, تلاش برای به اجرا درآوردن قوانین مهاجرت آمریکا و همچنین برای قانون اساسی تفکیک قوا دکترین" نمایشگاه جمهور دن استین در بیانیه ای گفت.

"[T]او در دادگاه در اصل منسوب وزن قانون اجرایی سیاست های یادداشت با جلوگیری از رئیس جمهور فعلی از معکوس شدن این سیاست و جایگزین کردن خود در سیاست جای خود را – که در واقع مطابق با اساسنامه موجود. اگر رئیس جمهور می تواند ابطال قوانین با سیاست یادداشت ها است که سخت به معکوس ما در یک شیب لغزنده نسبت به نوع بدون کنترل قدرت اجرایی بنیانگذاران ما ترسید" استین هشدار داد.

DACA ترجمه

RAICES فراهم می کند که خدمات حقوقی به خانواده های مهاجر به نام تصمیم "بسیار مورد نیاز پیروزی برای جامعه ما است." اما این احتیاط در مورد کار های آینده.

"این تصمیم تغییر نمی کند هر چیزی در مورد که در داخل کاخ سفید است. با وجود 70 درصد از مردم حمایت IF دریافت کنندگان رئیس جمهور است که هنوز هم یک نژادپرست و ادامه خواهد داد به استفاده از مهاجران به پیشرفت خود بیگانه و نفرت پر از دستور کار" گروه گفت.

ایالت نیویورک assemblywoman کاتالینا کروز که نشان دهنده بخشی از ملکه و که زندگی در ایالات متحده برای بیش از 10 سال به عنوان یک مهاجر مستند نشده گفت که او هنوز هم در اخبار.

"من خیلی خوشحالم که دادگاه عالی ساخته شده راست صدا تصمیم قانونی و انسانی تصمیم," او گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی عضو ایستگاه WNYC گزارش شده است. "از آنجا که برای یک زمان بسیار طولانی اجازه می دهد تا واقعی ما نمی فکر می کنم این بود که برای رفتن این راه" کروز گفت. "و در حال حاضر آنچه که ما باید انجام دهید این است مطمئن شوید که این دائمی می شود. این نباید دائم Band-Aid. این چیزی است که آن را برای رفتن به احساس مانند."

او افزود: "ما خیال پدر و مادر ما سزاوار یک راه حل دائمی است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب