عربستان سعودی دیدن امید بالا برای سال 2020 طرح میتوانست با همه گیر

دبی, امارات متحده عربی - این قرار بود عربستان سعودی در سال به درخشش به عنوان میزبان از معتبر G20 جمع رهبران جه

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399

دبی, امارات متحده عربی - این قرار بود عربستان سعودی در سال به درخشش به عنوان میزبان از معتبر G20 جمع رهبران جهان. این رویداد دیده اند ولیعهد و محمد بن سلمان به اشتراک گذاری handshakes و گسترده لبخند با روسای جمهور و نخست وزیران.

به جای جمع آوری این ماه نوامبر به احتمال زیاد مجازی دیدار, رقص برهنه کردن خود میزبان این پمپ که همراه تلویزیونی ورود در ریاض را آسفالته.

آن را نیز به یک سال دیگر از فراگیر, تغییر برای عربستان سعودی است. پادشاهی بود فقط شروع به نوسان باز کردن درهای خود را به روی گردشگران و چشم ظاهر کنسرت که همه گیر زده تخم ریزی اجتماعی فاصله و مستندات.

"این مایه تاسف است, اما من فکر می کنم که برخی از بخش های که در عربستان سعودی شد بیشتر علاقه مند به رفتن به در حال رفتن به ضربه سخت" گفت: Bessma Momani استاد مطالعات خاورمیانه در دانشگاه واترلو در کانادا. "اگر شما نگاهی به سرمایه گذاری بود که اعلام کرد و بخشی از ساخت و ساز تلاش های بسیاری از آن را شامل تئاتر و سالن های کنسرت و... که واقعا تحت خطر است."

با عربستان شهرهای تحت حکومت نظامی و مرزهای این کشور بسته و حتی آینده حج و زیارت به مکه می تواند لغو شود و یا به طور چشمگیری مقایسه کردن. حج شروع می شود که در اواخر ماه جولای این سال است نه لغو شده و در سال 90 پس از عربستان سعودی را تاسیس.

حج نه تنها فراهم می کند عربستان سعودی با نفوذ عظیم و مجلل در میان مسلمانان آن را نیز تولید حدود 6 میلیارد دلار درآمد برای دولت در سال است.

از اوایل ماه آوریل مکه شده است و تحت سخت 24 ساعت منع رفت و آمد. مسجد جامع مسکن وجود دارد که به شکل مکعب کعبه, اسلام, مقدس ترین, سایت به روی عموم بسته است و کوچکتر در طول سال زیارت عمره شده اند به حالت تعلیق درآمد.

تاثیر coronavirus و قیمت نفت پایین را مجبور recalibration شاهزاده محمد را به برنامه های بلند پروازانه برای وصله پینه کردن نفت وابسته به اقتصاد است که انتظار می رود قرارداد 3% این سال است.

کاهش حداقل 8 میلیارد دلار در حال ساخته شده به تاج شاهزاده مگا پروژه ها مانند یک شهرستان مربوط به اینده در کویر به نام Neom و لوکس گردشگری تفریحی در امتداد دریای سرخ.

شاهزاده محمد امیدوار به انتقال کشور را از نفت اما در کوتاه مدت برنامه های خود را با تکیه بر درآمدهای نفتی است که باید کاهش یافت و به زیر 40 دلار در هر بشکه رسید. پس از تولید یک بازار jolting سطح 12 میلیون بشکه در روز در مارس عربستان سعودی است که در حال حاضر تولید فقط 9.3 میلیون بشکه در روز به عنوان آن منجر عمده تولید کننده نفت در یک توافق برای کاهش تولید.

درآمد حاصل از نفت است که انتظار می رود برای تولید فقط $133 میلیارد دلار در سال 2020 برای عربستان سعودی down 34 درصد از سال گذشته و پایین 58 درصد از اوج خود در سال 2013 با توجه به تحقیقات توسط Jadwa سرمایه گذاری.

لرزه ضربات نیز محدود دولت largess یارانه ها و رفاه برای شهروندان است. ماهانه و پاداش برای کارمندان دولت متوقف شده است و مالیات بر کالاهای اساسی هستند سه برابر در ماه جولای. یک کمیته تشکیل شده برای بررسی حقوق در بخش عمومی که در آن بسیاری از سعودی ها شاغل هستند. که لایحه دستمزد به تنهایی هزینه دولت 134 $میلیارد دلار در این سال نیمی از هزینه های پیش بینی شده.

با وجود چالش های عربستان سعودی نسبتا پایین و بدهی های سنگین مالی ذخایر ساخته شده است تا در طول سال از قیمت نفت بالا است. این اجازه داده است که دولت به راحتی ارائه مراقبت های بهداشتی رایگان و هتل قرنطينه برای هر کسی که با coronavirus از جمله کسانی که ساکن در انگلستان غیر قانونی.

عربستان سعودی یکی از بالاترین نرخ از coronavirus عفونت در منطقه با تعداد روزانه موارد رسیدن به بالاترین سطح خود تا کنون در روز دوشنبه. پادشاهی تایید کرده است بیش از 132,000 موارد ویروس از جمله 1,011 مرگ و میر.

به عنوان همه گیر آمار کسب و کار در سراسر کشور خبر اختصاص 2.4 میلیارد دلار برای پوشش 60 ٪ از حقوق و دستمزد برای بسیاری از سعودی ها در بخش خصوصی که در آن 32 میلیارد دلار بسته محرک اقتصادی اعلام شد. Jadwa سرمایه گذاری تخمین می زند که تا 75 درصد از همه عربستان سعودی است که کار در بخش خصوصی خواهد شد که حقوق خود را تا حدی پوشش داده شده توسط دولت در طول این بیماری همه گیر.

برای پوشش کسری بودجه عربستان سعودی را شخم آن خالص دارایی های خارجی که کاهش یافته اند از حدود 740 میلیارد دلار در سال 2014 به کمتر از $450 میلیارد دلار در ماه آوریل است.

برخی از $40 میلیارد دلار در ذخایر منتقل شدند در مارس و آوریل به عربستان و ثروت صندوق برای سرمایه گذاری در خارج از کشور به عنوان قیمت سهام سقوط کرد. عمومی صندوق سرمایه گذاری که شاهزاده محمد نظارت خریداری $7.7 میلیارد دلار ارزش سهام در شرکت های از جمله بوئینگ دیزنی ماریوت Facebook و استارباکس به عنوان به خوبی به عنوان بانک سیتی گروپ و بانک مرکزی امریکا. این صندوق همچنین خرید سهام در شرکت های نفتی BP, Royal Dutch Shell و Total میان نوسانات بازار.

در دیگر مخاطره آمیز شرط این صندوق در ماه آوریل خریداری 8.2 درصد از سهام خود در شرکت کروز خط کارناوال و 5.7 درصد از سهام خود در زندگی ملت, سرگرمی شرکت در پشت کنسرت برای جهان بزرگترین ستاره. معاملات به ارزش حدود 872 میلیون و استقبال شد توسط هر دو شرکت.

این یک چرخش از اواخر سال 2018 هنگامی که کسب و کار غربی تبدیل شده به دور از ولیعهد و صندوق پس اعتراض قتل عربستان نویسنده جمال Khashoggi در کنسولگری عربستان در ترکیه است.

"من فکر می کنم زمان از دست رفته در بیشتر شرکت ها در حال بدست گرفتن نشانه خود را از خود دولت است که باید در ادامه به تعامل با عربستان سعودی و نیز نگاه به مراحل دیگر پادشاهی سعی شده است با نگاهی به اصلاحات گفت:" پریم کومار که منجر آلبرایت Stonebridge گروه خاورمیانه استراتژی و دیپلماسی تجاری را بدست آورد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در داخل کشور Jadwa سرمایه گذاری تخمین می زند که 1.2 میلیون کارگر خارجی از بسیاری از آنها کار در هتلداری, گردشگری, خرده فروشی و ساخت و ساز را ترک خواهد کرد عربستان سعودی تا پایان سال است.

Momani استاد گفت: جاست مهاجرت می تواند با ارائه یک پوشش نقره ای برای زنان جوان سعودی ها برای پر کردن برخی از این مشاغل است.

"یکی آهسته عامل همواره مشارکت زنان در نیروی کار. بنابراین وجود دارد اتاق را برای گسترش که" او گفت:. "این ممکن است یک فرصت با بیشتر Saudization از نیروی کار."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب