عربستان سعودی اعدام مردی که حمله اسپانیایی نوازندگان

عربستان سعودی - عربستان سعودی روز پنج شنبه اعدام یمن یک مرد را به جرم حمله به یک گروه رقص و زخمی شدن سه نفر در

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399

عربستان سعودی - عربستان سعودی روز پنج شنبه اعدام یمن یک مرد را به جرم حمله به یک گروه رقص و زخمی شدن سه نفر در مرحله قبل از خراشیده مخاطبان در پایتخت در سال گذشته است.

وزارت کشور اعلام کرد: اعدام در یک بیانیه و شناسایی این مرد به عنوان 33-year-old ملی یمن عماد Abdelqawi al-منصوری. او به مرگ محکوم شد و در اواخر ماه دسامبر یک سویفت شش هفته پس از حمله ریاض در اواسط نوامبر.

این گروه از اسپانیا تا به حال انجام شده است در یک پارک در ریاض در شب Nov. 11 هنگامی که یک مرد با هجوم به مرحله و حمله آنها را با چاقو. آن مشخص شده اولین جمله بروز خشونت پس از پادشاهی شروع به شل شدن محدودیت در سرگرمی, حدود دو سال پیش.

تخصصی دیوان کیفری تاسیس سعی کنید تروریسم موارد در ریاض در بر داشت al-منصوری گناه در تعدادی از اتهامات از جمله سلاح سرد اجرا و یک گارد امنیتی تهدید آمیز مردم دستکاری با امنیت ملی ایجاد هرج و مرج و ترور و تلاش برای از خط خارج سرگرمی فعالیت در عربستان سعودی است.

دادگاه همچنین دریافتند این مرد به جرم اقدام به دستور یک مقام ارشد القاعده رهبر در یمن. نام ادعا القاعده رهبر بود و نه ساخته شده است.

دادگاه حکم داد که یک دوم مشکوک بود که مشخص نشده بود محکوم به 12.5 سال در زندان است. او را به جرم کمک و معاونت در جرم مهاجم و ارسال پول به القاعده در یمن.

دولت متعلق به, اخبار رسانه های پخش فیلم شب از این حمله نشان دادن امنیت به عنوان آنها بر روی صحنه را به تصرف خود مظنون است. دولت های دیگر مرتبط با رسانه های به اشتراک گذاشته شده فیلم های آنلاین از یک مرد در حال اجرا بر روی صحنه و ظاهرا حمله به نوازندگان از پشت به عنوان گروه لباس پوشیدن و در طلا گروه انجام یک رقص است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب