'متاسفانه او با ما نیست': خانواده سوگوار یک پدر که رد و سپس درگذشت از COVID-19

خانواده جان McDaniel یک اوهایو درگذشت مردی که از COVID-19 پس در ابتدا ادعا همه گیر شد پر از شکوفه هایی است که

توسط MINERALNEWS در 4 اردیبهشت 1399

خانواده جان McDaniel یک اوهایو درگذشت مردی که از COVID-19 پس در ابتدا ادعا همه گیر شد پر از شکوفه هایی است که در این هفته. McDaniel, همسرم می گوید آنها همچنین عزاداری این واقعیت است که آیا فرصتی برای تغییر موضع او در برابر عموم اولیه پاسخ به شیوع بیماری است. آن را در حال حاضر روشن او می افزاید که خاموش کردن سفارشات لازم بودند.

"ما می دانیم که اگر جان هنوز در اینجا با ما او را تصدیق بحران ملی ما در رعایت اقامت در خانه سفارش و تشویق خانواده و دوستان برای انجام همان" لیزا McDaniel نوشت: در Facebook post. "اما متاسفانه او با ما نیست و ما برای همیشه باید به زندگی و مقابله با چگونه زندگی خود را به پایان رسید بیش از حد به زودی."

او افزود: "ما هرگز قادر به پاک کردن از قلب و ذهن ما منفی پست های که ساخته شده اند و به اشتراک گذاشته شده در مورد جان این هفته."

واکنش در برابر جان McDaniel اوایل اظهارات در مورد COVID-19 در Facebook و Twitter خانواده اش مجبور به لغو برنامه ای برای قرار دادن یک جریان ویدئو از مراسم تشییع جنازه خدمات آنلاین.

McDaniel درگذشت در سن 60 هفته گذشته تبدیل شدن به اولین فرد اند از COVID-19 در Marion County است.

خبر مرگ او به تازگی ویروسی رفت و پس از شک و تردید نظرات او در مورد COVID-19 برجسته شد آنلاین. در این سخنان از اواسط ماه مارس McDaniel انتقاد از رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine را خاموش منظور خواستار اقدامات "گاو***" و یک شگرد سیاسی — و گفت: افرادی که اقامت در داخل خانه در حال پارانوئید. عمومی پاسخ به این ویروس گفت: جنون بود.

نظرات در کنار McDaniel, مرگ, عناوین ساخته شده در طیف وسیعی از سایت های خبری از خورشید و نیویورک پست به فاکس نیوز.

بازتاب سیاسی و احساسی متهم استدلال که در حال حاضر در حال وقوع بیش از COVID-19 داستان در مورد McDaniel موجب مرگ یک واقعیت-چک کردن صفحه از Snopes.com که اشاره می کند:

"در فوریه. 28 فقط دو هفته قبل از McDaniel پست شده در رسانه های اجتماعی که COVID-19 یک شگرد سیاسی,' مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در طول یک تظاهرات که "دموکرات سیاسی coronavirus' به عنوان 'جدید و جعل.' "

لیزا McDaniel می گوید که با وجود او و نظرات او به دنبال رسمی راهنمایی در مورد coronavirus سفارش کارکنان در شرکت خود به کار از خانه در مارس 16. او می افزاید که McDaniel "بلافاصله" جدا شده خود را پس از یادگیری است که او تا به حال شده است در تماس با کسی که تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus.

"بسیاری مانند جان اظهارات در اوایل به طور کامل آگاه از شدت COVID-19; بسیاری از آنها پس گرفت اظهارات خود دانستن در حال حاضر اثرات این بیماری همه گیر" لیزا McDaniel نوشت.

در هفته گذشته گفت: گزارش های رسانه ها در مورد کسانی که در اوایل مفروضات بود "باز دروازه سیل برای مردم برای به اشتراک گذاشتن خود را گمراه خشم و بی اساس مفروضات در مورد آنها را نمی دانم."

"ما باید همه متوجه شدند که اوایل اقدامات صورت گرفته توسط ملی ما و دولت واقع شد حق عمل را" لیزا McDaniel نوشت. "قرنطینه و اجتماعی فاصله موثر بوده است در مسطح منحنی."

در علاوه بر این به همسرش, جان مک دانیال جان سالم به در با دو پسر هر دو آنها مشغول به ازدواج.

او اگهی توصیف McDaniel به عنوان "یک اذیت کننده son-of-a-تفنگ" که عاشق داستان. او همچنین دوست داشتم در خارج از منزل و در خدمت در هیئت های محلی خود را YMCA. او پرشور در مورد قایقرانی و ماهیگیری و حمایت خود را از آلما مادر, دانشگاه ایالتی اوهایو.

"شما نمی تواند شناخته شده تر و با محبت و وفادار شوهر, پدر, پسر و برادر و عمو و دوست" وابسته به وفات متحده است. آن را بعد می افزاید: "به سادگی قرار دادن جانی مک دانیال عاشق زندگی و عاشق هر کس او می دانست که با تمام قلب خود را."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب