صاحبان RV کمک به کارگران ضروری خود جدا محافظت از اعضای خانواده خود را

تنها چیزی که ریک Siewierski می یابد سخت تر از حفاظت از خود را از COVID-19 نگه داشتن همسر باردار خود را ایمن از

توسط MINERALNEWS در 30 فروردین 1399

تنها چیزی که ریک Siewierski می یابد سخت تر از حفاظت از خود را از COVID-19 نگه داشتن همسر باردار خود را ایمن از این ویروس بیش از حد.

انتاریو پیراپزشک مثبت است او را در معرض شده بسیار مسری رمان coronavirus اما نگران چشم انداز ترک خانه و خانواده در ماه های آخر قبل از و شوهر, استقبال از اولین فرزند خود را.

بنابراین زمانی که 35 ساله بعد از یک تلاش ملی برای وام motorhomes به مراقبت های بهداشتی کارگران اولین پاسخ دهندگان و هر کس دیگری مشغول به کار در خط مقدم مبارزه با جهانی همه گیر او شروع به پریدن کرد در این فرصت به بخشی از آن.

"من نیاز به هنوز هم کار می کنند, من می خواهم هنوز هم کار می کنند, من می خواهم برای کمک به, که در آن من می توانم, اما من خانواده همراه اول" Siewierski گفت: به عنوان او در مجموعه جدید خود را به طور موقت خانه در نزدیکی Orillia, Ont. "این یک راه حل برای این مشکل است."

Siewierski یکی از تعداد فزاینده ای از کارگران ضروری به دنبال مکان های جایگزین است که در آن به حفظ فاصله فیزیکی پس از جسارت به محل کار به احتمال زیاد آلوده به COVID-19. به طور گسترده ای پذیرفته بهداشت عمومی ارشاد نشان می دهد که هر کسی که تا به حال ممکن است قرار گرفتن در معرض ویروس باید خود جدا برای 14 روز به منظور دفع بیشتر گسترش یافته است.

این " جمعی از کارگران اسفناک بود و چه چیزی باعث Windsor, Ont., ساکن اشلی Oriet را امتحان کنید و ایجاد یک وسیله کمک به آنها.

با الهام از تلاش های ایالات متحده برای مطابقت با آمریکا کارگران خط مقدم با rv ها و تلفن همراه دیگر پناهگاه های 30 ساله با راه اندازی یک Facebook گروه را امتحان کنید و ایجاد یک شبکه مشابه و نزدیک به خانه.

Rv ها برای کانادا مقدم شده است و در حال اجرا به مدت دو هفته اما Oriet گفت: درخواست برای گردشگران و ارائه می دهد از براش وام بگیرم rv ها ریختن روزانه از سراسر کشور است.

یک تیم نه داوطلب مدیران مدیریت سایت, ورود به سیستم هر دو کارگران خط مقدم و می تواند کمک کنندگان به پایگاه داده ها و تطبیق آنها با منطقه است.

تا کنون اما Oriet گفت: تقاضا تا حد زیادی عرضه پیشی گرفته.

"ما بسیاری از درخواست های, اما ما نیاز به روابط با فروشندگان و مکان های که در حال حاضر به قرض دادن خود را در کمپ" او گفت:.

Oriet گفت: هر و همه داوطلبان خوش آمدید به این نیاز برای افراد و یا کسب و کار برای کمک به وظایف مربوط مانند دفع زباله از rv ها که در حال حاضر در حال استفاده است.

Al و استیسی رابینسون صاحبان بزرگ کانادا RV نمایندگی در Peterborough, Ont., در میان کسانی که در حال حاضر شروع به پریدن کرد در هیئت مدیره.

زن و شوهر نیروهای با Oriet گروه در ابتدا پس از راه اندازی یک سرمایه گذاری مشابه خود را دارند.

استیسی رابینسون گفت: آنها موجب به اقدام پس از دریافت یک درخواست از یک دکتر محلی که آنها در ابتدا قادر به جای.

پس از رسیدن به دوستان و گرداندن مراکز فساد مورد نظر, تریلر, او گفت: آنها متوجه شدم گسترده بازار بکر از صاحبان RV قادر به وسایل نقلیه خود را به پارک و یا اردوگاه زمینه در حال حاضر توقیف به عنوان یک بهداشت عمومی احتیاط.

"ما نوع رفت و" یک دقیقه صبر کنید ما واقعا بزرگ مشتریان و آنها مجاز به استفاده از واحدهای خود را در حال حاضر" رابینسون گفت. "'من تعجب می کنم اگر هر یک از آنها خواهد بود مایل به شاید من قرض بدهید.'"

از آن پس Robinsons تحویل داده اند rv ها به نزدیک به 30 خط مقدم کارگران سفر به شرق دور به عنوان اتاوا در یک مورد به اطمینان حاصل شود کسانی که در نیاز خود-جداسازی فضاهای می توانید نگه دارید خود و عزیزان خود را امن است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Siewierski بخشی گفت: وزن برداشته شده است را از شانه خود را در حال حاضر که او در اختیار داشتن برترین.

او گفت: زندگی خود را در جلوی خانه برای آینده قابل پیش بینی خواهد اجازه می دهد او را به ارز سلام و خوردن, هوای آزاد, وعده های غذایی با همسر خود را به عنوان طولانی به عنوان آنها به دنبال فیزیکی فاصله دستورالعمل.

"بدیهی است که من می خواهم به در خانه من و خانه من است که راحت ترین جای من می بود," او گفت: "اما این یک گزینه دوم."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب