روبیو در مراحل منجر به کمیته اطلاعات مجلس سنا

واشنگتن - ایالت فلوریدا مارکو روبیو را به طور موقت تبدیل به رئیس کمیته اطلاعات مجلس سنا رهبران جمهوریخواه روز

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399

واشنگتن - ایالت فلوریدا مارکو روبیو را به طور موقت تبدیل به رئیس کمیته اطلاعات مجلس سنا رهبران جمهوریخواه روز دوشنبه اعلام کرد مسئول پانل در یک زمان از گردش مالی و تنش در این کشور جامعه اطلاعاتی.

روبیو جایگزین خواهد شد کارولینای شمالی از سوی دیگر ، ریچارد بورر که هفته گذشته گفت که او را کنار بعد ماموران فدرال در بررسی اخیر خود سهام فروش نشان داد تا در خانه اش با یک حکم برای جستجوی تلفن همراه خود را. جمعه بود با مته سوراخ کردن است روز گذشته در موقعیت.

همراه با خانه و رهبران مجلس سنا و نماینده دموکرات و جمهوری خواه در خانه هوش کمیته روبیو را در حال حاضر دسترسی به برخی از بالاترین سطح اسرار در کنگره به عنوان بخشی از یک "باند هشت" که بیشتر دریافت اطلاعات حساس است. سابق جمهوری خواه نامزد انتخابات ریاست جمهوری که در نهایت تایید و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 او همچنین با دموکرات ها در پنل در تحقیقات خود را به انتخابات روسیه دخالت و مسائل دیگر.

ویرجینیا ایالت و سناتور " مارک وارنر نماینده دموکرات پانل در بیانیه ای گفت که روبیو "شده است یک شریک بزرگ در هوش و مسائل مربوط به امنیت ملی" و او به نظر می رسد به جلو به کار با او.

روبیو را ارتقاء می آید در میان تکرار تنش بین کاخ سفید و جامعه اطلاعاتی. مغلوب ساختن پیشی جستن اخراج سرنگون و نقل و یا به کنار متعدد مقامات در سال گذشته از جمله بازرس کل جامعه اطلاعاتی, مایکل اتکینسون که باعث آغاز استیضاح سال گذشته زمانی که او تلاش برای هشدار دادن به کنگره در مورد یک تماس بین تهمت و رئیس جمهور اوکراین.

تهمت نیز بارها و بارها مورد سوال سازمان های اطلاعاتی' نتیجه گیری است که روسیه اقدام به دخالت در انتخابات 2016. سنا پنل تایید شده است که نتیجه در گزارش ماه گذشته — از جمله این که روسیه تا به حال یک اولویت برای مغلوب ساختن پیشی جستن — و روبیو بارها هشدار داده است که روسیه می تواند دوباره سعی کنید.

سنا پنل به گزارش "یکی دیگر از استارک یادآوری از تهدید دشمنان خارجی مطرح برای انتخابات ما و نیاز به هوشیار باقی می ماند به عنوان رویکرد ما در انتخابات نجومی این ماه نوامبر" روبیو گفت: پس از این گزارش منتشر شد.

رئیس اولین رسمی عمل خواهد بود یک بسته-درب کمیته رای گیری روز سه شنبه به تایید نامزدی تگزاس در کنگره جان Ratcliffe به عنوان مدیر اطلاعات ملی. Ratcliffe را جایگزین سابق DNI دن کت که در سمت چپ پست در تابستان گذشته. یک متحد نزدیک مغلوب ساختن پیشی جستن, ریچارد Grenell در حال حاضر در این اقدام موقعیت.

روبیو متمرکز شده خیلی از سنا حرفه ای در سیاست خارجی به خصوص روسیه و چین است و او از اعضای ارشد روابط خارجی سنا پنل. او همچنین رئیس مجلس سنا کوچک-کسب و کار, کمیته, که در آن او شده است مذاکره اقدامات امداد در طول coronavirus بیماری همه گیر. در اعلام روبیو انتصاب به سر هوش پنل رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل نمی گویند که آیا او را به نگه داشتن کسب و کار کوچک gavel.

مک کانل گفت که روبیو یک "انتخاب طبیعی" و کنگره نظارت لازم بود "به خاطر تعصب حزبی و سیاسی دخالت" از هوش مهم است.

"مراقبت از خود برای ملت ما امنیت وکالت برای ما ارزش ها و منافع و هوشیاری در قبال تهدیدات را به دست آورده شهرت ملی," مک کانل گفت. "در مورد موضوعات مختلف از چین و روسیه به ایران و کره شمالی به استبداد و ناآرامی در خود ما نیمکره سناتور روبیو شده است در مورد سال است."

روبیو با صدور بیانیه ای کوتاه ضمن تشکر از مجلس نمایندگان آمریکا برای ارسال. "من سپاسگزار به رهبر مک کانل برای اعتماد به نفس خود را در من منجر به کمیته اطلاعات مجلس سنا در طول سناتور با مته سوراخ کردن در شرایطی از ریاست," او گفت:. "این کمیته شده است که انجام آن کار به طور جدی و من مشتاقانه منتظر ادامه آن سنت است."

وزارت دادگستری در حال بررسی است که آیا بهره برداری با مته سوراخ کردن اطلاعات مربوط به پیشرفت زمانی که او تخلیه آنجا که $1.7 میلیون سهام در ماه فوریه روز قبل از coronavirus همه گیر باعث شده بازار به نازل شدن. با مته سوراخ کردن که باقی خواهد ماند در این کمیته را رد کرده است هر گونه تخلف.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب