Riverside County گزارش بزرگترین واحد-روز پرش در COVID-19 موارد در عید پاک یکشنبه

با 188 جدید COVID-19 موارد در جمعه شهرستان ریورساید مقامات بهداشتی گزارش خود بزرگترین واحد-بعد سنبله پس از آغا

توسط MINERALNEWS در 26 فروردین 1399

با 188 جدید COVID-19 موارد در جمعه شهرستان ریورساید مقامات بهداشتی گزارش خود بزرگترین واحد-بعد سنبله پس از آغاز شیوع کروناویروس. وجود دارد هیچ ویروس های مربوط به مرگ و میر بیش از تعطیلات آخر هفته سوابق نشان می دهد.

همانطور که از یکشنبه شب در این شهرستان تا به حال 1,619 موارد و 41 مرگ و میر. در مجموع 194 ساکنان بهبود از رمان virus توجه کنند.

در طول تعطیلات آخر هفته شهرستان مقامات مجاز ساکنان به مشارکت در رانندگی در خدمات مذهبی به عنوان طولانی به عنوان آنها تمرین "اجتماعی مناسب فاصله" این آخر هفته تنها. بروک فدریکو این شهرستان اطلاعات عمومی افسر گفت: یک زن و شوهر از کلیساها شرکت در رانندگی-در خدمات, اما بسیاری از رهبران مذهبی و تشویق اعضای خود را به ماندن در خانه.

تعداد تایید COVID-19 موارد بیش از دو برابر این تعداد از گذشته یکشنبه, سوابق نشان می دهد.

تبلیغات

روز جمعه چاک واشنگتن یک عضو از شهرستان از هیئت ناظران التماس به مردم به دور ماندن از Idyllwild دریافت کرده است که حدود 5 تا 6 اینچ از برف در طول هفته گذشته با توجه به خدمات ملی آب و هوا.

نزدیک کاج-یارو که بالاتر است و در ارتفاع حدود 12 تا 18 اینچ از بارش برف غیر منتظره ای بزرگ مقدار برای ماه آوریل پیش بینی Matt Morgan روز دوشنبه گفت:.

اما واشنگتن که نشان دهنده Idyllwild در هیئت مدیره ارسال شده در یک ویدیو در توییتر درخواست برای گردشگران به "صرفه جویی در برف بازدیدکننده داشته است برای سال آینده است."

تبلیغات

"من درک می کنم که خانواده هایی که جدا شده اند که برای هفته می خواهید برای سرگرم کردن کودکان خود را, اما ما در میانه یک بحران بهداشت عمومی" او گفت:. "ما نمی توانیم خطر ابتلا به خانواده های در معرض خود را و ساکنان Idyllwild به COVID-19 فقط برای یک سفر برف."

واشنگتن گفت او دریافت چندین شکایت از ساکنان در هفته های اخیر مورد بازدید گردشگران این منطقه با وجود این شهرستان را سخت اقامت در خانه سفارش دهید. Idyllwild یک جامعه از حدود 2500 نفر نیست به اندازه کافی منابع یا خدمات پزشکی برای ارائه برای هر دو ساکنان و مسافران است.

کسانی که به نقض شهرستان ممنوعیت عمومی و خصوصی تجمعات هر اندازه می تواند جریمه تا 1000 $یا حبس از یک بیانیه از واشنگتن شدهاند. هفته گذشته Riverside County Sheriff چاد بیانکو گفت: او برنامه ریزی برای بلیط ساکنان به جای او گفت که این گروه خواهد تمرکز بر آموزش های عمومی در این شهرستان امنیت عمومی و نظم است.

همه کوتاه مدت-اسکان و امکانات از جمله هتل ها اجاره کوتاه مدت و اجاره تعطیلات دستور داده شده است که برای محدود کردن کسب و کار تا ژوئن 19, عامل تنها در صورت نیاز به پشتیبانی coronavirus پاسخ مقامات بهداشت هفته گذشته اعلام کرد.

فضل هان یک مدیر در یک Idyllwild رستوران گفت که او تا به حال متوجه افزایش ترافیک پا در طول تعطیلات آخر هفته.

پس از واشنگتن "ساخته شده است که با اعلام ما شاهد هجوم مردم که در راه رفتن و سفارش به رفتن و آنها معمولا محلی" هان مدیر در مسیر بالا کافه گفت. این رستوران شده است پذیرش گرفتن سفارشات و ارائه تحویل در سه مایل از محل آن پس از اقامت در خانه سفارش در محل قرار داده شد.

"این آخر هفته وجود دارد مقدار زیادی از برف و مردم می خواهند به دیدار" او گفت:. اما ساکنان شکایت کرده است که بازدید شده اند در تلاش برای سوار سورتمه در اموال خود را و یا خاطی به بیل برف به وانت. شکایت مملو بوده است در Facebook, او گفت:.

هان گفت که او و شوهر, Jason مدیران برای سه سال از رستوران که متعلق به مادرش بوده است تلاش برای کشف کردن که چگونه به باز باقی می ماند و حفظ کارکنان خود کار می کند.

تبلیغات

هنوز هم — اگر چه او همدردی با گردشگران که ممکن است cabin fever — او گفت: آن را ناامن برای بازدید Idyllwild در این زمان.

"Idllywild تا حد زیادی در جامعه بازنشستگی," او گفت:. "وجود دارد هیچ بیمارستان اینجا. [و] آنچه ما برای کادر پزشکی بسیار محدود است بنابراین آن را بسیار خطرناک است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن