دادستان در سوئد در نهایت نزدیک مورد در سال 1986 ترور اولاف پالمه

بزرگنمایی این تصویر نخست وزیر سوئد اولاف پالمه بود به ضرب گلوله در نقطه ای خالی محدوده در یکی از شلو

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

نخست وزیر سوئد اولاف پالمه بود به ضرب گلوله در نقطه ای خالی محدوده در یکی از شلوغ ترین خیابان در مرکز شهر استکهلم به عنوان او و همسرش Lisbet شد خروج یک فیلم تئاتر در فوریه 28, 1986. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

دادستان در سوئد چهارشنبه اعلام کرد که نام آنها بر این باورند داغستان نخست وزیر اولاف پالمه بیش از سه دهه پیش در استکهلم در خیابان.

در یک کنفرانس خبری در پایتخت, رئیس دادستان Krister Petersson شناسایی کرده اند که به احتمال زیاد قاتل به عنوان استیگ Engström یک طراح گرافیک بود که مصاحبه همراه با بیش از یک دوجین دیگر که گفت: آنها را دیدم که در حال فرار از صحنه بلافاصله پس از حمله در سال 1986. Engström بود در آن زمان به طور خلاصه در نظر گرفته می شود.

آن را خیلی دیر شده اما به دنبال یک مورد در برابر او. Engström درگذشت, با ظاهری خودکشی در سال 2000.

بزرگنمایی این تصویر

رئیس دادستان Krister Petersson راست و سر از تحقیقات هانس Melander به عنوان دیده می شود در یک لپ تاپ در یک دیجیتال کنفرانس مطبوعاتی در استکهلم شنبه ، Stina Stjernkvist /TT News Agency/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Stina Stjernkvist /TT News Agency/خبرگزاری گتی ایماژ

"از آنجا که فرد مرده است من را نمی تواند اتهامات علیه او و تصمیم گرفته اند به بررسی" Petersson گفت.

"چگونه او عمل کرده بود که چگونه ما باور قاتل را عمل کرده است," او اضافه شده است.

بسیار شبیه به ترور رئیس جمهور آمریکا جان اف کندی, قتل پالمه — زمان چپ نخست وزیر با اعتبار شکل مدرن سوئد — شده است یک موضوع مورد علاقه نظریه پردازان توطئه که در زمانهای گوناگون و فرض دخالت سازمان سیا کردی طلبان آفریقای جنوبی سرویس های امنیتی و شیلی فاشیست, در میان دیگران.

Engström بود که دوبله شده توسط رسانه های سوئد به عنوان "Skandia مرد" از آنجا که او در مقر Skandia شرکت بیمه در نزدیکی محل قتل پالمه است که برجسته در بسیاری از گمانه زنی ها در طول سال. که مهمترین آنها روزنامه نگار مستقل توماس Petterson شده است در میان کسانی که با اشاره به Engström به عنوان به احتمال زیاد قاتل.

بزرگنمایی این تصویر

Stig Engström همچنین به عنوان شناخته شده "Skandia مرد" عکس خارج Skandia دفاتر در استکهلم سوئد در سال 1986. گوران Arnbaeck/TT News Agency/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گوران Arnbaeck/TT News Agency/خبرگزاری گتی ایماژ

در شب 28 فوریه سال 1986 پالمه که به اخراج او از جزئیات امنیتی پیش از آن در روز بود به ضرب گلوله در پشت در نقطه ای خالی محدوده در یکی از شلوغ ترین خیابان در مرکز شهر استکهلم به عنوان او و همسرش Lisbet بودند ترک سینما.

Lisbet بود که آن هم کمی زخمی در حمله به شوهر او بعد از شناسایی به Christer Pettersson, (نامربوط یا دادستان یا روزنامه نگار) به عنوان قاتل. نخل طلایی را دله که او نیز در حال حاضر در ترور شناسایی Pettersson به عنوان به خوبی.

بزرگنمایی این تصویر

مردم دراز گل روی قبر سابق نخست وزیر سوئد اولاف پالمه در سال 1986 در 30 سالگرد مرگ او. جاناتان Nackstrand/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاناتان Nackstrand/خبرگزاری گتی ایماژ

Petterson یک خرده جنایی داشت به جرم قتل در سال 1989 اما اعتقاد خود را لغو شد و سال بعد در یک تصمیم با استناد به فقدان شواهد مهمترین آنها عدم وجود یک قتل با سلاح است که محققان اعتقاد بر این بوده است .357 Smith & Wesson مگنوم. به Christer Petterson در سال 2004 درگذشت.

در یک سال 2018 مصاحبه با نیویورک تایمزتوماس Petterson روزنامه نگار گفت: Engström که تا به حال در ارتش خدمت کرده بود دسترسی به همان نوع سلاح مورد استفاده در ترور فعال بوده است در یک باشگاه تیراندازی و حال سیاسی و انگیزه های خصوصی است.

این روزنامه نگار که گفت که او تا به حال به بررسی مورد به مدت 12 سال نیز اشاره کرد که Engström دروغ گفته بود به پلیس تا به حال "زمان بندی درست لباس مناسب ... اطلاعات منحصر به فرد" است و او "عمیق سیاسی و علاقه عمیق ضد پالمه کرد."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن