9/11 محاکمه چهره یکی دیگر از تاخیر: جدید گوانتانامو وکیل می خواهد 30 ماه برای آماده سازی

بزرگنمایی این تصویر این عکس نوشته شده توسط ارتش آمریکا ساخته شده و در طول یک همراهی دیدار را نشان می

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

این عکس نوشته شده توسط ارتش آمریکا ساخته شده و در طول یک همراهی دیدار را نشان می دهد اصلی دادگاه نظامی ایالات متحده در پایگاه نیروی دریایی در خلیج گوانتانامو کوبا در آوریل 9, 2014. Mladen آنتونوف/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Mladen آنتونوف/خبرگزاری گتی ایماژ

وجود دارد و در عین حال یکی دیگر از شکست ایالات متحده در دادگاه نظامی در خلیج گوانتانامو کوبا.

هیات داوران انتخاب در 9/11 محاکمه شد برنامه ریزی برای شروع وجود دارد این آینده ژانویه, اما که در حال حاضر به نظر می رسد به طور فزاینده ای بعید به دلیل جدید دفاع وکیل در این مورد می گوید: او باید دو سال و نیم برای دریافت آماده است.

دیوید بروکک که مشتریان گذشته شامل Charleston, کارولینای جنوبی, کلیسا تیرانداز Dylann سقف و ماراتن بوستون بمب افکن Dzhokhar Tsarnaev جدید منجر وکیل برای Ramzi bin al-Shibh یکی از پنج مرد متهم در 11 سپتامبر 2001 حملات تروریستی.

بروکک منصوب شد و در ماه آوریل پس از al-Shibh قبلی منجر وکیل, James P. Harrington خواسته به ترک این مورد با استناد به مسائل مربوط به سلامت و "ناسازگاری" را با مشتری خود را. بروکک رسما شروع به کار تمام وقت در مورد ژوئیه 1.

در یک حقوقی تشکیل پرونده چهار شنبه, Bruck گفت که او هنوز رتبهدهی نشده است ملاقات al-Shibh و چهره صدها ساعت کار فقط خواندن بیش از 33 ، 000 صفحه از شنیدن رونوشت تا کنون. او تخمین می زند آن را به او 30 ماه برای آماده شدن برای محاکمه و می گوید او می تواند شروع به آماده سازی به طور کامل تا زمانی که کار عادی و سفر رزومه در گوانتانامو. قانونی وجود دارد در متوقف مجازی به دلیل بیماری همه گیر.

این آخرین از بسیاری از موانع در گوانتانامو مشکل-گرفتار دادگاه نظامی و زندان که هزینه مالیات دهندگان ایالات متحده بیش از شش میلیارد دلار است. در مارس قاضی در سپتامبر. 11 مورد نیروی هوایی سرهنگ W. شین کوهن چپ پس از نه ماه و رئیس دادگاه نظامی مسیحی Reismeier نقل مکان کرد به یک نقش متفاوت پس از اینکه در موقعیت خود را برای کمتر از یک سال.

با توجه به این که تحول بسیاری از وکلای گوانتانامو شده اند آشکارا تردید است که دادگاه می تواند شروع در ژانویه 2021. بروکک اعلام می کند که حتی کمتر احتمال دارد و به معنی 9/11 دادگاه بعید است که قبل از شروع سال آینده سالگرد 20th باشد از این حملات است.

دولت دادستان هنوز به طور رسمی در پاسخ به بروکک را پر اما او اذعان آنها به احتمال زیاد به عقب براند در 30 سال تخمین می زنند. هنوز بروکک نوشت که "حداقل مقدار زمان مورد نیاز برای انجام این کار که من منصوب شده اند."

یک زن 48 ساله یمنی, al-Shibh است که متهم به کمک به طرح گردید. حملات 11 و امور مالی 9/11 هواپیماربایان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن