سیاست به صورت عادی به حالت تعلیق در B. C., اما خواهد شد که تغییر زمانی که خانه برمی گرداند ؟

ویکتوریا—بریتیش کلمبیا رهبر مخالفان می گوید مبارزه با این بیماری همه گیر تولید یک واحد بهداشت جلوی در میان سنت

توسط MINERALNEWS در 25 خرداد 1399

ویکتوریا—بریتیش کلمبیا رهبر مخالفان می گوید مبارزه با این بیماری همه گیر تولید یک واحد بهداشت جلوی در میان سنتی دشمنان اما با این استان رو به تاریک ترین آن بحران اقتصادی در دهه های سیاسی خطوط نبرد باید فراتر از همکاری با یکدیگر برای پهن کردن COVID-19 منحنی.

B. C. رهبر حزب لیبرال اندرو ویلکینسون گفت: فقط به خاطر حزب خود را پشت استانی بهداشت افسر همه گیر محدودیت معنا نیست که مخالفان را همکاری با حزب دموکراتیک ملی که قوه مقننه رزومه نشسته در 22 ژوئن.

"ما همه انتظار برای دیدن آنچه که NDP آمده تا با آن بهتر بود زیرا ما در اقتصاد است که صاف است و در پشت آن در حال حاضر" ویلکینسون در مصاحبه ای گفت:.

"ما باید برای همه تعجب می کنم که در مورد حزب دموکراتیک ملی مفروضات درآمد با توجه به این که ما می دانیم که اقتصاد کند شده است به طور چشمگیری در بزرگترین رکود اقتصادی در B. C. تاریخ و که بیش از نیم میلیون نفر یا چپ نیروی کار و یا بیکار هستند."

اما Wilkinson در نظر دارد برای برگزاری این دولت به حساب می تواند ملاقات با بی تفاوتی به عنوان بحث سیاسی باقی می ماند به طور کامل متمرکز بر مبارزه با COVID-19 می گویند کارشناسان سیاسی.

"در یک بار در یک قرن بحران از این طبیعت سیاست به صورت عادی به حالت تعلیق در نام عمومی, سلامت" گفت: پروفسور دیوید, سیاه, سیاسی و کارشناس ارتباطات در ویکتوریا Royal Roads University.

ناظر انتخابات Shachi Kurl از غیر انتفاعی آنگوس رید موسسه گفت: داده های اخیر نشان می دهد دولت وقت در سراسر کانادا در حال دریافت جامد تصویب رتبه بندی خود را برای رویکرد به این بیماری همه گیر از جمله B. C. برتر جان هرگن.

"این یک زمان دشوار برای هر رهبر مخالفان" Kurl گفت.

هرگن به تازگی تشکر لیبرالها و سبزها خود را برای همکاری در همه گیر پاسخ, اما او همچنین گفت که او انتظار دارد تعصب به بازگشت.

"اگر چه من می خواهم آن را ادامه خواهد داد تا زمانی که ممکن است من را درک اگر یک حزبی سنگ و یا دو پرتاب در هفته پیش رو," او اضافه شده است.

ویلکینسون گفت: برای حمایت از سلامت افسر دکتر بانی هنری است اما لیبرال ها می خواهند اقتصاد را به سرعت بهبود می یابند.

آنها فشار دادن اقلیت دولت برای کاهش هفت درصد مالیات فروش استانی به صفر به مدت سه ماه به خار ضریب اطمینان مصرف کننده و کسب و کار سرمایه گذاری ویلکینسون گفت. دولت نیز باید هدف نابود گردشگری و بخش های کسب و کار با کاهش مالیات و سرمایه گذاری, او گفت:.

"زمانی که فدرال کانادا واکنش اضطراری بهره مند اجرا می شود, ما یک جامعه در پریشانی" ویلکینسون گفت. "ما به دنبال پررنگ اقتصادی تصمیمات و اقدامات از NDP."

سیاه گفت که او انتظار دارد لیبرالها به پیشنهاد کاهش مالیات و قرمز-نوار کاهش, اما این بیماری همه گیر است که یک فرصت برای حزب به نگاه به آینده به اکتبر 2021 انتخابات.

"سوال من را برای اندرو Wilkinson است, 'چگونه می توانم به شما موقعیت خودتان را در آن بحث در مورد یک پست-همه گیر B. C.?' گفت: "سیاه و سفید. "که ما در طرف دیگر از این؟"

Kurl گفت: Angus Reid رای گیری آمار منتشر شده در ژوئن 8 یافت استانی دولت در نیوبرانزویک, B. C., و, Newfoundland and Labrador دریافت بالاترین تعداد ساکنان تصویب خود را در پاسخ به COVID-19 شیوع.

"زمانی که شخصی نزدیکی و نگرانی هر دو در سلامت و اقتصادی جبهه مربوط به COVID-19 ادامه آن دشوار خواهد بود برای هر رهبر مخالفان صرف نظر از آنچه در استان و یا جایی که در طیف ایدئولوژیک به انتخاب کنید تا مقدار زیادی از کشش" Kurl گفت.

ویلکینسون گفت: B. C. نیاز به یک اپوزیسیون کاملا متمرکز در استان بهبود اقتصادی و نه یک نگرانی در مورد انتخابات آینده.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"در حال حاضر از آن زمان برای حزب دموکراتیک ملی برای نشان دادن آنچه که آنها می توانید انجام دهید برای دریافت B. C. بازگشت به کار و انتظارات بالا هستند و ما خواهد شد برگزاری آنها را به حساب" او گفت:.

NDP خانه رهبر مایک فرنورته در مصاحبه ای گفت که همکاری از لیبرال ها جلوگیری خواهد شد ویلکینسون و همکارانش از منتقدان در قوه مقننه است.

"من به طور کامل انتظار می رود که وجود خواهد داشت بحث شدید مربوط بحث در این قانون است که ما را توان آوردن جلو," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن