لهستان به طور تصادفی با حمله به جمهوری چک در 'سوء تفاهم کوچک'

شما می خواهم برای روشن نمی دانستند که لهستانی نظامی به تازگی حمله کرد و به طور خلاصه به سرزمین های اشغالی در ج

توسط MINERALNEWS در 25 خرداد 1399

شما می خواهم برای روشن نمی دانستند که لهستانی نظامی به تازگی حمله کرد و به طور خلاصه به سرزمین های اشغالی در جمهوری چک. به نظر می رسد مانند تیتر اخبار, مطمئن, اما به نظر می رسد که حتی نیروهای لهستانی نمی دانم آنچه که آنها انجام می دهند.

یک سخنگوی, چک, وزارت خارجه تایید کرد به NPR در روز شنبه که "سربازان لهستانی به اشتباه منصرف شهروندان ما از ورود به یک کلیسا در چک خاک در مجاورت نزدیک از چک و لهستان در مرزها."

چک, مقامات می گویند که این حادثه اتفاق افتاده در اواخر ماه مارس در نزدیکی یک روستای کوچک شناخته شده به عنوان Pelhřimovy فقط در سراسر مرز از لهستان. آنها اضافه شده است که دیپلمات های خود را بلافاصله اطلاع خود همتایان لهستانی و لهستانی سربازان "دیگر" در حال حاضر در این سایت که چک اتباع می توانید دوباره بازدید کنند.

لهستان وزارت امور خارجه تایید این حادثه در حالی که در تناقض با این ادعا که آن را رسما اطلاع داده شود. نه وزارت و نه لهستانی سفارت در پراگ بودند به طور رسمی در مورد آن یک سخنگوی NPR گفت.

"با توجه به اطلاعات ما در مورد بحث مطرح شد و توسط مقامات مسئول برای حفاظت از مرزها در لهستان و چک از طرف" وزارت نیوز در بیانیه ای گفت. "در روح خوب لهستانی-چک روابط ما معتقدیم که این تنها یک سوء تفاهم کوچک بود که به سرعت پاک کردن."

لهستان وزارت دفاع را بلافاصله پاسخ به NPR درخواست برای نظر. اما در بیانیه ای به سی ان ان مقامات وجود دارد ارائه جزئیات بیشتر در مورد "سوء تفاهم" بین دو اعضای اتحادیه اروپا است که آنها می گویند فقط رخ داده است در سراسر مرز از لهستانی روستای مرزی شناخته شده به عنوان Pielgrzymów. سربازان کمک به این کشور در مرز گارد به سادگی تاسیس پست خود را در محل اشتباه در ماه گذشته. آن را "نه یک اقدام عمدی" وزارت گفت.

"آن را تصحیح شد و بلافاصله مورد حل و فصل شد — همچنین توسط چک,,,,, سمت," سخنگوی توضیح داد به سی ان ان.

هر چند هر دو کشور به اتحادیه اروپا تعلق لهستان مرزهای خود را بسته برای نزدیک به سه ماه در تلاش برای کند کردن گسترش coronavirus. لهستان تنها برداشته کسانی که محدودیت برای بسیاری از همسایگان خود در روز شنبه از چند روز جلوتر از اتحادیه اروپا مهلت برای باز کردن مرزهای داخلی در درون بلوک.

چک سخنگوی وزارت خارجه, fat guy Štíchová ساخته شده روشن هیچ احساسات سخت وجود دارد در مورد گرد و غبار ،

"ما همتایان لهستانی غیررسمی به ما اطمینان داده است که این حادثه صرفا یک سوء تفاهم ناشی از لهستانی نظامی با هیچ دشمن قصد" او گفت:. "با این حال ما هنوز در انتظار یک بیانیه رسمی."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب