زائران دعا در اوج بعد از حج در سایه coronavirus

دبی, امارات متحده عربی - نقاب زائران وارد پنج شنبه در کوه عرفات صحرا تپه در نزدیکی اسلام جنش سایت به دعا و توب

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399

دبی, امارات متحده عربی - نقاب زائران وارد پنج شنبه در کوه عرفات صحرا تپه در نزدیکی اسلام جنش سایت به دعا و توبه در مهم ترین روز حج سالانه حج در مکه در عربستان سعودی است.

جهانی coronavirus همه گیر است و سایه انداختن بر هر جنبه ای از این سال را به زیارت که در سال گذشته به خود جلب کرد 2.5 میلیون مسلمان از سراسر جهان به کوه عرفات که در آن حضرت محمد تحویل نهایی خود خطبه نزدیک به 1400 سال پیش.

در این سال تعداد بسیار محدودی از زائران اجازه داده شد برای شرکت در حج در میان محدودیت ها و موانع متعددی برای محدود کردن پتانسیل گسترش coronavirus. دولت عربستان را منتشر کرده است یک رقم نهایی در تعدادی از زائران حج در این سال, اما گفت: در هر نقطه از 1000 تا 10000 خواهد بود ، تمام این سال را به زائران هستند یا مقیم و یا اتباع عربستان سعودی است.

در سال گذشته یک دریا از زائران در لباس سفید terrycloth لباس شروع به جمع آوری در کوه عرفات یا تپه رحمت آن را به عنوان شناخته شده است, قبل از طلوع آفتاب و در آنجا باقی می ماند تا زمانی که شب هنگام صرف روز در اعماق تفکر و عبادت است. این معمول است برای دیدن زائران با اشک جریان پایین چهره خود دست خود مطرح در عبادت در دامنه تپه سنگی که در آن حضرت محمد به نام برای برابری و وحدت در میان مسلمانان است.

بریدن از زائران انجام حج در این سال وارد در کوه عرفات قبل از ظهر با اتوبوس در روز پنج شنبه. آنها در حال سفر در گروه 20 پس از دستورالعمل های دقیق در اطراف اجتماعی فاصله باید تحت آزمایش برای COVID-19 بیماری بودند و در قرنطینه قبل از حج.

بر خلاف سال های گذشته زائران مجاز به ایستادن شانه به شانه با سایر مسلمانان از سراسر جهان در نظر گرفته شده در برابر اسلام قبل از خدا طلب رحمت و نعمت سلامتی فضل و شفا. زائران در حال پوشیدن مچبند در این سال ارائه شده توسط وزارت بهداشت عربستان است که متصل به تلفن های خود را و نظارت بر حرکات خود را به اطمینان حاصل شود فاصله فیزیکی.

پس از گذراندن روز در نماز در کوه عرفات زائران خواهد سر به سمت منطقه ای به نام Muzdalifa حدود 5.5 مایل (9 کیلومتر) غرب کوه عرفات.

در Muzdalifa زائران استراحت و به طور سنتی انتخاب کنید تا سنگریزه ها استفاده می شود که به صورت نمادین سنگسار شیطان و دور از بدی است. در این سال, اما, سنگریزه شده اند آماده و استریل.

مراسم نهایی طول می کشد بیش از سه تا چهار روز در مینا منطقه حدود 12 مایل (20 کیلومتر) در شرق مکه است. روزهای پایانی حج همزمان با عید قربان و یا جشنواره قربانی جشن توسط مسلمانان در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب