همراه دستگاه های الکترونیکی از کسانی که در کوبه برایانت هلیکوپتر می تواند سرنخ نگه تصادف

با جعبه سیاه ضبط سرنشین این بالگرد که سقوط کرد در ماه گذشته در کالاباساس, قتل کوبه برایانت و هشت نفر دیگر از م

توسط MINERALNEWS در 24 بهمن 1398

با جعبه سیاه ضبط سرنشین این بالگرد که سقوط کرد در ماه گذشته در کالاباساس, قتل کوبه برایانت و هشت نفر دیگر از محققان با ملی ایمنی حمل و نقل در حال تبدیل به مسافران الکترونیک شخصی برای پاسخ های بالقوه.

محققان امیدواریم مسافران' تلفن همراه و خلبان اپل می تواند کمک به آنها را بهتر درک هرج و مرج آخرین لحظات قبل از پرواز هلی کوپتر ناودان به کالاباساس دامنه کوه در شرایط مه آلود.

کارشناسان گفته اند که این هلی کوپتر پرواز به اندازه کافی کم است که فعالیت های الکترونیک شد و به احتمال زیاد گرفته شده توسط تلفن همراه برج.

Ara Zobayan خلبان Sikorsky S-76B ساخته شده گذشته خود را در ارتباط با کنترل ترافیک هوایی به عنوان او با صعود به 2,300 پا به سمت کرمان در سنگین ابرها در Jan. 26. محققان به دنبال بازسازی آنچه که به رهبری او را به طور ناگهانی به سمت چپ و فرود به سرعت در حال درست قبل از سقوط.

تبلیغات

این NTSB به طور فزاینده ای با استفاده از الکترونیک شخصی برای کمک به درک حوادث هواپیمایی و جمع آوری دستگاه های تبدیل شدن به بخشی از تحقیقی پروتکل.

"ما به دنبال دستگاه های الکترونیکی که ما همیشه انجام دهید. ما قادر به بازیابی یک آی پد و تلفن همراه" NTSB عضو جنیفر Homendy گفت: در مدت کوتاهی پس از سقوط. در روزهای پس از آن محققان بهبود اضافی دستگاه های شخصی و مشخص است که اپل متعلق به Zobayan.

آن می تواند مدتی هر چند قبل از آنها می دانند که آیا بازیابی داده ها بر روی دستگاه های NTSB سخنگوی کیت هالووی گفت.

تبلیغات

محققان همچنین به بررسی هر یک بالقوه ارتباطات از این دستگاه در طول پرواز از جان وین در فرودگاه در اورنج کانتی که در آن هلیکوپتر در زمان خاموش در 9:06 صبح این گروه به عنوان برایانت Mamba آکادمی در هزار اوکس برای بازی بسکتبال.

زمانی که هلی کوپتر رفت و حدود 40 دقیقه بعد همه در هیئت مدیره کشته شد: برایانت لیکرز افسانه او 13 ساله دختر Gianna; Mamba مربی کریستینا Mauser; بازیکن Payton چستر و مادرش سارا چستر; بازیکن الهام Altobelli و پدر و مادرش جان و Keri Altobelli; و Zobayan. تمام درگذشت بلانت نیروی تروما با توجه به پزشکی قانونی گزارش شده است.

هلیکوپتر تا به حال نه یک cockpit voice recorder و نه یک پرواز ضبط داده های بهتر شناخته شده به عنوان یک جعبه سیاه برای NTSB به تجزیه و تحلیل. اداره هوانوردی فدرال مقررات نیاز نیست هلی کوپتر به چنین ضبط.

اما خلبان بود که برنامه لود شده بر روی خود اپل است که اجازه می دهد تا یک خلبان با طرح پرواز و بررسی بر روی آب و هوای زمین و خطرات بالقوه در زمان واقعی از کابین خلبان. این ForeFlight برنامه می تواند در پرواز هشدار از شرایط در حال تغییر و این مانیتور GPS سرعت و دینامیک دیگر از این هواپیما.

این معلوم نیست که آیا Zobayan با استفاده از اپل به دلیل سطح تخریب در طول تصادف NTSB گفت.

Gary نوکر سابق FAA بازرس که برای سال بازرسی صهردرس در جزیره بیان اپراتور هلیکوپتر که رفت پایین گفت: این غیر معمول نیست برای دیدن iPads ها با ForeFlight نصب شده برای استفاده توسط خلبانان. جانباز هوانوردان می گویند این دستگاه می تواند به ارائه بینش به پرواز اما همچنین می تواند به اثبات می شود یک حواس پرتی.

اطلاعات از دستگاه های الکترونیکی جمع آوری شده توسط NTSB محققان قبلا کمک به محققان در درک بهتر چرا هواپیما سقوط کرد. تلفن همراه سوابق بسیار مهم در تعیین علت سقوط مرگبار یک بل هلیکوپتر در نیومکزیکو در ماه سپتامبر 2017 آژانس گفت.

هلی کوپتر پرواز بیش از باز کردن زمین های مزرعه هنگامی که آن پایین رفت. این NTSB مشخص وجود نداشت مکانیکی یا خرابی اما خلبان تلفن همراه که بازیافت شد و بررسی ها نشان داد او به نام یک آژانس کرایه اتومبیل در طول پرواز.

تبلیغات

هنگامی که در مصاحبه های اجاره اتومبیل منشی گفت که او می تواند بگوید که خلبان بود در یک هلیکوپتر و که او به نظر می رسید "و یا مشغول پریشان." آنها صحبت کردن در مورد آینده اجاره زمانی که تلفن قطع اواسط حکم او گفت:.

"بر اساس اطلاعات موجود خلبان بود و به احتمال زیاد با استفاده از تلفن همراه خود را در طول کم ارتفاع پرواز و پریشان شد که منجر به کنترل پرواز به زمین" به NTSB تعیین شده در سال گذشته است.

به طور مشابه به احتمال زیاد علت این تصادف کشنده تک-موتور سسنا هواپیما در نزدیکی واتکینز Colo., در مارس 2014 نازل شده یک دوربین GoPro از بهبود خرابه. در حالی که خود سقوط نمی شد اسیر این ویدئو نشان داد که خلبان و مسافران مختلف بوده است گرفتن عکس های سلفی با گوشی های خود را در طول یک پرواز در شب و گاهی با استفاده از فلش.

این NTSB به این نتیجه رسیدند که احتمالا خلبان شد گیجی و "این احتمال وجود دارد که استفاده از تلفن همراه در طول حادثه پرواز پریشان خلبان و کمک به توسعه فضايی سردرگمی و متعاقب آن عدم کنترل است."

در علاوه بر این به الکترونیک شخصی محققان همچنین به احتمال زیاد در تلاش برای استخراج اطلاعات از پرواز این هلیکوپتر سیستم مدیریت.

داگ Solbrekken جانباز خلبان هلیکوپتر Sikorsky با دو دهه پرواز و همچنین آموزش خلبانان گفت: او مظنون سیستم نمی عملکرد خیلی بیشتر از آنچه که مقامات در حال حاضر می دانیم از محلی رادار.

"هنوز هم وجود دارد شانس است که یک مسافر تلفن همراه و یا اپل می توانست ضبط در زمان سقوط" او گفت:. "برخی از خلبانان همچنین استفاده از GoPro-نوع دوربین های مکش-گود به ویندوز یا اشاره در خارج و یا بازگشت به کابین خلبان و یا کابین در طول پرواز است."

تبلیغات

FAA در سال 2014 ممنوع خلبانان خطوط هوایی با استفاده از دستگاه های الکترونیکی شخصی, با استناد به آنها به عنوان یک حواس پرتی.

اما به طور کلی حمل و نقل هوایی خلبانان مجاز به استفاده از دستگاه ها از جمله تبلت ها با برنامه هایی مانند ForeFlight. با خلبانان که تایید شده به پرواز مسافران و محموله FAA می توانید اجازه اپراتورها به استفاده از دستگاه های الکترونیکی است که می تواند کمک به خلبانان.

وزارت ترابری ایالات متحده در سال 2014 به بررسی ایمنی پرواز الکترونیکی و دستگاه های الکترونیک شخصی مورد استفاده در کابین خلبان. خلبانان شکایت از مشکل اسکرول و زوم با گاهی اوقات اطلاعات نادرست و گفت: این دستگاه می تواند حواس پرتی و گاهی اوقات منجر به اشتباه یا غلط هواپیما پارامترهای عملکرد.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن