یکی از دموکرات ها' Top سنا استخدام تصادفا اعتراض

بزرگنمایی این تصویر سابق کلرادو رژیم صهیونیستی است. shive در نظر گرفته شده است یکی از دموکرات ها' قو

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سابق کلرادو رژیم صهیونیستی است. shive در نظر گرفته شده است یکی از دموکرات ها' قوی ترین نامزدها برای کوه در می رم یک جمهوری خواه کنترل مجلس سنا صندلی این سقوط. اما او ساخته شده اشتباه است که منجر شده برخی از رای دهندگان به این سوال که آیا آنها می تواند به حمایت از او جلوتر از دولت سهشنبه اولیه. الکس ونگ/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس ونگ/گتی ایماژ

کلرادو رای دهندگان به خوبی می تواند در این تصمیم گیرند که کدام حزب کنترل مجلس سنای ایالات متحده.

اما برای اولین بار در روز سه شنبه رای دهندگان را انتخاب کنید دموکرات برای به چالش کشیدن ایران از سوی دیگر ، کوری گاردنر. سابق رژیم صهیونیستی. shive است که حزب ملی انتخاب اول برای نامزدی اما مبارزات انتخاباتی خود برخورد کرده است برخی از موانع در هفته های اخیر. او دو دوره فرماندار سابق شهردار دنور بود و عمر کوتاه ریاست جمهوری پیشنهاد داد.

نام دیگر در انتخابات این است که دولت سابق مجلس اندرو Romanoff که کمتر شناخته شده در کلرادو و در حال اجرا به سمت چپ به عنوان پیشرفته تر نامزد شده است. Romanoff است ناموفق اجرا برای کنگره دو بار قبل از.

در میان برای اولین بار رای دهندگان تماشای این نامزد 18 ساله اما تانگ از کلرادو اسپرینگز. پیش از آن در مسابقه او داوطلب برای یکی از دو دختر سیاه و زنانی که تا به حال اجرا شده است و برای سنا در چه بوده است شلوغ و متنوع زمینه بیشتر کاندیداهای زن.

"در این مرحله من فقط تا پاره که وجدان من نمی خواهم من به رای دادن برای هر دو نامزد" تانگ گفت.

به عنوان یک کودک تایوانی مهاجران تانگ گفت که او را پشتیبانی نمی کند Romanoff, حمایت از سختی قانون مهاجرت زودتر در کار خود را در سال 2006. او پس از عذرخواهی کرد اما او گفت که او فکر نمی کند که او انجام داده به اندازه کافی برای اصلاح آن است.

سابق کلرادو مجلس اندرو Romanoff در اینجا در سال 2014 در حال اجرا است برای حزب دموکرات در مجلس سنا نامزدی به عنوان یک پیشرفته تر جایگزین برای Hickenlooper. داگ Pensinger/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
داگ Pensinger/گتی ایماژ

همانطور که برای Hickenlooper او گفت که او فکر می کند او اجرا, درهم و برهم, کمپین. او می بیند او را به عنوان بیش از حد نرم در محیط زیست و نگرانی خود را در مورد پاسخ به یک سوال در یک نژادی عدالت فروم طول جورج فلوید تظاهرات در دنور.

وقتی پرسیده شد که چه مدت سیاه و سفید زندگی می کند موضوع به معنای به او Hickenlooper پاسخ داد: "سیاه زندگی موضوع بدان معنی است که هر زندگی مسائل و رنگ پوست یک فرد است و هیچ ربطی به غنای زندگی خود را."

این یک مشکل پاسخ برای تنگ.

"من احساس می کنم مثل او باید انجام برخی تحقیقات در مورد 'تمام زندگی matter' در مقابل 'Black Lives Matter' دلیل است که بیش از همه اخبار, همه بیش, رسانه های اجتماعی," او گفت:. "من فکر می کنم هیچ چیز او می تواند انجام دهید و یا می گویند در حال حاضر که راستش من می خواهم به او رای."

Hickenlooper بعد عذرخواهی کرد و گفت که او "stepped on my own words اطراف سیاه زندگی مهم است."

"وجود دارد یک زمان که در آن ما مجبور به عقب برگردد و می دانیم که برده داری است آزار دهنده مداوم شرم از این کشور آن را تکذیب کرد وعده برابری برای بیش از حد طولانی به مراتب بیش از حد بسیاری از مردم" Hickenlooper ادامه داد.

کلرادو سیاه زنان برای عمل سیاسی است هنوز رتبهدهی نشده است تایید شده هر کسی که در این مسابقه است. این گروه رئیس جمهور طمرة DeBrady که خواسته Hickenlooper این سوال گفت: پاسخ او هر دو گفتن و ناامید کننده است.

"همه درک می کند" همه چیز در زندگی مهم نیست آنچه در آن در مورد" او گفت:. "این در مورد درک اهمیت سیاه و سفید زندگی می کند به خصوص اینکه در جامعه ای که به نظر می رسد بارها و بارها به ما نشان می دهد و درمان ما مانند زندگی ما هیچ ارزش."

یک سری از اشتباهات

Hickenlooper پاسخ یکی از اشتباهات است که کارلوس Valverde, یک جامعه فعال و دولت مدیر کلرادو خانواده های شاغل, پارتی, فکر می کند می تواند اولیه مسابقه نزدیک تر از او فکر کردم ممکن است. در یک بحث تلویزیونی Hickenlooper به اشتباه گفت فلوید به ضرب گلوله کشته شد و پس از آن ظاهر از 2014 که در آن او در مقایسه با سیاستمداران به بردگان است.

"با توجه Hickenlooper نام ID با توجه به مقدار پول او برای خرید تلویزیون و تبلیغات, با توجه به حمایت از استقرار واقعا دموکرات ها من گفت که او با جاوا اجرا میشه با این چیزی که نسبتا به راحتی گفت:" ولورد که گروه است نه حمایت از یک نامزد. "و من می خواهم بگویم در حال حاضر Romanoff دارای حرکت است."

مشکل دیگر برای Hickenlooper است که دولت مستقل اخلاق کمیسیون مصمم او گرفتار کلرادو هدیه بان در دو مورد زمانی که او فرماندار. Hickenlooper به مبارزه طلبیده احضاریه به شهادت از راه دور در اخلاق کمیسیون شنوایی. او استدلال کرد که این امر نقض خود حقوق دادرسی در نهایت قبل از او حمایت و شهادت دادند.

اگر Hickenlooper برنده نامزدی این مسائل نمی رود از بین برود.

"هر کمپین ارزش نمک خود را ادامه خواهد داد سعی کنید به نگه داشتن آن روایاتی که در ذهن رای دهندگان کاملا" سیاسی دموکراتیک مشاور Sheena کدی گفت. "من انتظار می رود گاردنر تیم برای ادامه به انجام این کار است."

"کمی bumbling"

و مقدار زیادی از پول جریان به کمک Hickenlooper در هفته های آخر. با توجه به مرکز سیاست پاسخگو سنا اکثریت PAC صرف نزدیک به 1.5 میلیون دلار در آگهی خرید حمایت از Hickenlooper. اجازه دهید به نوبه خود کلرادو آبی به تازگی تشکیل شده فوق العاده PAC راه اندازی یک 1.1 میلیون دلار تبلیغ کمپین حمله به Romanoff بیش از مهاجرت خود را ضبط.

"Hickenlooper همیشه در نظر من است کمی bumbling و من فکر می کنم گاهی اوقات آن را سخت و شاید من بهانه ای برای او. من نمی دانم. من فکر می کنم او اخلاق نقض شد کاملا مضحک خود گفت:" دموکراتیک رای دهندگان جنیفر رایلی از شمال غرب کلرادو.

با وجود ناکامی رایلی گفت: او هنوز هم به عقب Hickenlooper و احساس او تجدید نظر گسترده به رقابت در برابر گاردنر. Hickenlooper رهبری دولت را از طریق رونق اقتصادی و بهبود و بر خلاف اولیه حریف او بیشتر تراز وسط قرار دارد با نسیم دموکرات نیست و پشت سبز جدید معامله و یا "مدیکر برای همه است."

"من خوب متوسط" رایلی گفت. "من OK با سازش. زمانی که او فرماندار او سازش و او مردم در هر دو طرف راهرو به حمایت از او."

او اما معلم بازنشسته استیو Martinson شده است در حصار. او با اشاره به این که قرار است فرمانداران داده جمهوریخواهان مقدار زیادی از مهمات را به استفاده از در برابر او باید او برنده است.

"او گفت که جمهوری خواهان پس از رفتن او همه چیز را با آنها می تواند باعث شود آنها از او می ترسند و ممکن است برخی از حقیقت است. اما او باید به کار گرفته آن را مستقیما در" Martinson گفت: از اخلاق شکایت.

حتی با این کمپین تصادفا در روزهای اخیر Martinson آمده است در اطراف به این ایده است که Hickenlooper ممکن است بیشتر electable نامزد شده است.

سابقه طولانی در کلرادو سیاست

Hickenlooper را سابقه طولانی در کلرادو سیاست است که چرا بسیاری از دموکرات خودی مانند دولت و مجلس KC بکر گفت: فرماندار سابق ممکن است تا حدودی عایق اخیر خود دچار سردرگمی.

"او همواره در سراسر آمده به عنوان کسی که واقعا relatable و دوستانه است. و این صفت مهم در زمانی که همه چیز تا تفرقه" بکر گفت. "بنابراین من فکر می کنم مردم دیدن و مانند آن و حتی با برخی از اشتباه است که رفتن به محل کار به خوبی برای او است."

آیا دوستی و Hickenlooper را عجیب و غریب طبیعت مجموعه ای از تن برای این لحظه تاریخی است و یکی از چیزهایی که رای دهندگان دست و پنجه نرم کردن با آنها احساس وزن به طور بالقوه تصمیم گیری کنترل سنا.

کاترین Newell است 31 ساله کارش رای دهندگان استفاده می شود که به عنوان یک ثبت نام دموکرات. او گفت که او چپ حزب "از آنجا که آن را واقعا زندگی می کنند تا به آن آرمان است." او قصد دارد در انتخابات پارلمانی اولیه است که اجازه می دهد تا کارش رای دهندگان به شرکت.

"ما یک فرصت در حال حاضر به تغییر پارادایم در واشنگتن; ما در حال تکامل هستند تا به سرعت به عنوان یک دولت" او گفت:. "من واقعا دوست بسیاری از تغییرات است که ما توانسته ایم در چند سال گذشته به همین دلیل است که من شده اند به طوری شوکه, اوه, خدای من, مرد رنگ پریده و کهنه انتخاب های ما در حال حاضر در مجلس سنا اولیه است."

Newell موقعیت چیزی صحبت می کند که به تنش های حزب دموکرات مواجه اخیر ریاست جمهوری ابتدایی مسابقه به پایان رسید که با معاون رئیس جمهور جو بایدن به عنوان presumptive نامزد. آن را نیز می تواند یک هشدار است که نیاز به توجه شود اگر دموکرات ها امید برای آبکاری حمایت کافی به دست گرفتن کنترل مجلس سنا.

"من فکر می کنم به عنوان یک هزاره بسیاری از مردم در سن و سال من احساس بسیار مشابه" Newell گفت. او تصمیم گرفته نشده که او را برای رای دادن اما در عین حال افزود: "اگر شما یکی از اولین انتخاب, اگر ما همه حل برای شما, چرا شما حتی رفتن به واشنگتن؟"



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن