در COVID-19 مبارزات انتخاباتی, مونتانا رژیم صهیونیستی است. استیو بولاک ممکن است گرفتن افزایش

بزرگنمایی این تصویر رژیم صهیونیستی. استیو بولاک (D-Mont.), چپ می شود به روز رسانی در coronavirus تست

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رژیم صهیونیستی. استیو بولاک (D-Mont.), چپ می شود به روز رسانی در coronavirus تست از عضو شورای مارتین مونتانا از Confederated Salish و Bonner قبایل. کرک Siegler/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کرک Siegler/NPR

در یک توده تست سایت در Flathead, مونتانا, رزرو صدها نفر از مردم در صف در معطل ماندن اتومبیل. آنها در انتظار یک ساعت یا بیشتر برای تحریک کننده بینی گرد و خاک برای آزمون COVID-19 اما بسیاری مانند فرانسین Van Maanen فقط ممنون در نهایت به یک.

"ما لذت می برد این واقعیت است که آنها تا به حال این آزمایش در دسترس ما پس چرا نمی توانید چک," او می گوید: در حالی که انتظار در خط با شوهرش.

پرستاران پوشیدن چهره سپر قرار دادن سواب در لوله های پلاستیکی در حالی که شدت تند یادداشت بر روی پلانشت. این "توده نظارت" تست رویداد بخشی از رژیم صهیونیستی است. استیو بولاک اخیر هدف به انجام جامعه نظارت تست 60,000 Montanans یک ماه — دولت هنوز برای آمدن به هدف قرار دادن آن است.

"این بزرگ است این است که قریب به اتفاق" بولاک گفت: قبیله ای و شهرستان مقامات بهداشت کار اخیر Flathead رویداد. "حالا اجازه دهید شروع به صحبت کردن در مورد زمانی که ما در حال رفتن به دوباره آن را انجام دهد."

تحت بولاک دیده بان مونتانا در حال حاضر دارای بالاترین coronavirus عفونت رای در کشور و در میان آن کمترین بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر. روزانه جدید مورد اعداد شده اند تا برای دو هفته گذشته اما تنها با یک یا دو رقمی. همه گیر و بولاک را از دست داده و آن را به عنوان دولت-رهبر — سریع تبدیل شدن به یک موضوع محوری در مبارزات انتخاباتی خود برای سرنگون کردن جمهوری خواه ایالت استیو Daines.

این مسابقه یکی از چند در سراسر کشور است که می تواند تصمیم بگیرد که کدام حزب کنترل مجلس سنای ایالات متحده در سال آینده. همچنین انتظار می رود به یکی از گران ترین در کشور و به احتمال زیاد گران ترین در مونتانا ،

بزرگنمایی این تصویر

برخی منتظر برای بیش از یک ساعت برای آزمایش در یک اخیر رایگان coronavirus تست رویداد در Flathead رزرو. کرک Siegler/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کرک Siegler/NPR

COVID-19 مبارزات

بولاک با استناد به مشاوره از محلی مقامات بهداشت عمومی اجرا شده یک ایالت اقامت در خانه نظم و بسته ترین مدارس پایین زودتر از برخی از کشورهای همسایه در مارس 28. مونتانا نیز شروع مرحله به مرحله بازگشایی زودتر از بسیاری از حدود اواسط ماه گذشته. ژوئن 1, با استناد به تعداد کم موارد بولاک برداشته 14 روز قرنطینه مورد نیاز برای مسافران و گفت کافی وجود دارد تماس ردیابی در حال حاضر.

"ما ممکن است موارد مثبت," او می گوید. "اما ما همچنین شناسایی کسانی که موارد مثبت قبل از آنها شروع به گسترش است."

در Flathead, یک بار نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد در عنصر خود را با پوشیدن شلوار جین و چکمه های کابوی خود را ری-ممنوعیت محافظ در برابر تابش خیره کننده از خورشید ضربه اواخر فصل بارش برف در ماموریت ها ،

بولاک نامیده می شوند به عنوان فرماندار پس از این سال است. پس از ماه ها اصرار او نمی خواهد اجرا شد فقط قبل از آخرین مهلت تشکیل پرونده او تغییر ذهن خود را در ماه مارس است. سپس چند روز بعد همه گیر رسید.

"من فکر می کنم وجود دارد خواهید بود در یک زمان برای مبارزه در کنار, که," او می گوید. "اما این نبوده است که من واقعا قرار دادن زمان است."

اما این بیماری همه گیر است که هر روز در اخبار است که تا کنون دقیقا نمی صدمه دیده بولاک که تا همین اواخر دیده شده است به عنوان توسری خور.

"او مسلط امواج رادیو و تلویزیون, شما نمی توانید به نوبه خود در اطراف و بدون دیدن یک داستان در مورد فرماندار می گوید:" کریس Mehl غیر حزبی شهردار Bozeman.

Bozeman دولت است سریع ترین شهرستان در حال رشد. این چرخش آبی به تازگی در بخشی به دلیل موج تازه واردان جذب شده توسط منطقه آزاد و تفریح و سرگرمی امکانات رفاهی و افزایش توانایی برای ارتباط از راه دور. دانشگاه شهر نزدیک به اسکی و پارک ملی یلوستون نیز مونتانا اولیه hotspot برای موارد.

"این حس تبدیل به آنچه که او را وابسته به" Mehl می گوید. "این موضوع برای او این است که صلاحیت رسیدگی به همه گیر هر دو در یک سمت سلامت بلکه در یک بهبود اقتصادی طرف."

بزرگنمایی این تصویر

Bozeman شهردار کریس Mehl شهر نهفته در قلب مونتانا سریعترین رشد منطقه است. همچنین در اوایل hotspot برای coronavirus موارد در غرب است. کرک Siegler/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کرک Siegler/NPR

'مشاغل و اقتصاد' در انتخابات

Bozeman نیز وطن خواه استیو Daines. به تازگی Daines تلاش کرده است به اخبار محلی تا آنجا که بولاک حتی پس از او به پاس یک جارو اراضی عمومی حفاظت لایحه. اگر این زمان عادی است که می توانست بزرگ اخبار با توجه به رشد نفوذ از تفریحات اقتصاد در دولت است.

با این وجود در یک مصاحبه تلفنی با سناتور می گوید که او فکر نمی کند که این بحران بهداشت عمومی خود را خواهد شد بسیاری از عوامل سقوط می آیند.

"من فکر می کنم در زمان رای دهندگان شروع به رأی گیری در این انتخابات در حال رفتن به یک شغل و اقتصاد انتخابات" Daines می گوید.

Daines تبلیغ خود را تجربه کمک به کسب و کارهای کوچک و او پیش بینی کرد نرخ بیکاری ادامه خواهد داد به کوه اگر این بیماری همه گیر در ادامه به مانع بهبود اقتصادی.

اما در مونتانا در حال حاضر Daines' انتخاب مجدد شانس بستگی دارد ممکن است بیشتر بر روی رئیس جمهور تهمت باقی مانده محبوب ترین ها در اینجا.

Daines است موقعیت خود را به عنوان یکی از رئيس جمهور از حامیان ثابت قدم. هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی به اصطلاح "تیم ملی" باید به جایی که آنها آمدند از Daines دو برابر شده است در پشتیبانی. او همچنین یکی از چند سناتور جمهوریخواه به عموم ستایش رئیس جمهور زمانی که معترضان مسالمت آمیز پاک شد از در مقابل کاخ سفید پس از مغلوب ساختن پیشی جستن مطرح می برگزاری مقدس است.

"Montanans در حال رفتن برای رای دادن به رئیس جمهور تهمت او رفتن را به نفع خود مونتانا" Daines می گوید. "آنها در حال رفتن به بود خوشحالم که او را از آمدن به اینجا."

تهمت نیز به مونتانا چهار بار در سال 2018 شکست برای سرنگون کردن دولت دیگر سناتور دموکرات جان تستر. در حالی که هیچ تاریخ شده اند مجموعه, بازگشت او به نمایندگی از Daines است که به طور گسترده ای انتظار می رود که باعث همان نگرانی های بهداشت عمومی که در تظاهرات اخیر در تولسا و محفل ققنوس.

"این پل خواهد بود هنگام عبور وجود دارد و تصمیم به تجمع" Daines می گوید.

مونتانا بلیط تقسیم

مونتانا است معروف در سراسر نقشه سیاسی است. زمانی که Daines انتخاب شد در سال 2014 او در زمان بیش از یک سنا صندلی که دموکرات برگزار شده بود برای 100 سال. در سال 2016 زمانی که برگ برنده برنده مونتانا نزدیک به 20 امتیاز استیو بولاک شد انتخاب مجدد به عنوان فرماندار.

درست مثل طول آستین شات ریاست جمهوری پیشنهاد بولاک است که شعار خود را دو حزبی رکورد از COVID-19 به مدیکید گسترش و نشان دادن حمایت برای خط لوله کی استون است که عبور از دولت است.

"نگاه من ایستاده بود تا به رئیس جمهور اوباما چندین بار" بولاک می گوید. "من با هر کس آن است که آن را در بهترین منافع از مونتانا است.

یک مکان بولاک گرفته است برخی از گرما برای دست زدن به او از این بیماری همه گیر است که در پارک ملی دروازه شهرها مانند West Yellowstone. مونتانا دروازه های ورودی باز سه هفته پس از وایومینگ را به عنوان در هر بولاک سفارش.

"من دوست داشتم به دیده ما باز زودتر می گوید:" تراویس وات مدیر کل برای یک هتل و یک زن و شوهر دیگر کسب و کار در گردشگری وابسته به شهر است. "من خوشحالم که او نمی صبر کنید تا دیگر من می دانم که وجود دارد مقدار زیادی از فشار به فشار تا بعد."

وات برای رای دادن نیست بولاک برای فرماندار اما او می گوید که دوست دارد چگونه او موفق این بیماری همه گیر است.

"این یک وضعیت منحصر به فرد و شما نگاهی به برخی از چیزهایی که در اطراف کشور و من فکر می کنم مونتانا نشسته خیلی خوب" وات می گوید.

در حالی که سناتور. Daines احتمالا می تواند برنده مونتانا با مشارکت مردم از مغلوب ساختن پیشی جستن پایه و روستایی رای دهندگان بولاک نیاز مردم مانند وات در نظر گرفتن عبور بیش از فقط به عنوان او نیاز coronavirus موارد به پایین ماندن و اقتصاد به دوباره بجای اول برگشتن.

آخرین مطالب