نوتردام مربی تیم بسکتبال Muffet McGraw می خواهد برای دیدن بیشتر زنان مربیگری

بزرگنمایی این تصویر نوتردام سر مربی Muffet McGraw سوال رسمی در طول یک بازی در ساوث بند, Ind., در 23

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

نوتردام سر مربی Muffet McGraw سوال رسمی در طول یک بازی در ساوث بند, Ind., در 23 مارس 2019. McGraw بازنشسته در این هفته پس از 33 سال مربیگری بسکتبال زنان در نوتردام. رابرت فرانکلین/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رابرت فرانکلین/AP

برای 33 سال Muffet McGraw مربی تیم بسکتبال زنان در نوتردام برنده دو قهرمانی ملی و پیشرو در مبارزه ایرلندی به 848 پیروزی.

او بازنشسته در این هفته.

سال گذشته او ساخته شده امواج با تعهد به استخدام نر مربیان برای کارکنان خود را.

"ما لازم نیست به اندازه کافی زن مدل نقش. ما نمی باید به اندازه کافی قابل مشاهده زنان رهبران. ما لازم نیست به اندازه کافی زنان در قدرت" او به خبرنگاران گفت: در ماه آوریل 2019.

"همه این میلیون ها نفر از دختران که بازی های ورزشی در سراسر کشور می توانند هر روز ما در حال آموزش آنها چیزهای زیادی در مورد مهارت های زندگی, اما آن را نمی بزرگ اگر ما می تواند آنها را به تماشای چگونه زنان منجر شود؟"

McGraw القاء شد به مشاهیر Memorial Basketball Hall of Fame در سال 2017.

او در صحبت با همه چیز در نظر گرفته, در مورد او تصمیم به عنوان مثال برای زنان و چه برنامه ای برای بازنشستگی.


نکات برجسته مصاحبه

چرا او تصمیم به بازنشستگی در حال حاضر

من فکر می کنم این چیزی که در مورد بازنشستگی هر کس می خواهد به دانستن آنچه را از سحر و جادو پاسخ و چگونه شما می دانید? و چند نفر به من گفت که شما می دانید چه گاهی اوقات شما از خواب بیدار یک روز و شما بروید "من انجام می شود." و آن را که کاملا سریع است. اما من در یک سال طرح با خودم.

هر فصل من نگاه: ما برنده مسابقات قهرمانی. "آیا شما با رفتن به آمده به عقب در سال آینده؟" "من فکر می کنم من یک سال است."

و سپس ما برای قهرمانی بازی. "من فکر می کنم من یک سال است."

و سپس در این سال من از نوع نگاه و فکر شما, شما می دانید, من فکر می کنم من باید برنامه ای که من می خواهم آن را به بود و من آماده هستم برای کسی دیگری به سر می برد. من آماده برای انجام کاری جدید است. من واقعا می خواستم یک چالش جدید است. من و بعد فورا رفت واز یک کمی فعال تر در جامعه و در مورد صحبت کردن زنان و ... و من واقعا لذت بردن از آن نقش. و من می خواهم به صرف زمان بیشتری انجام آن است.

چگونه این بیماری همه گیر کوروناویروس — با ورزش در خود نگه دارد — تحت تاثیر او زمان

آن را در یک راه است. من فکر می کنم من تصمیم گرفته شد. من تا به حال ساخته شده من تصمیم پس از این فصل است. شما نمی خواهید به اتخاذ یک تصمیم درست بعد از این فصل است. بنابراین من قطعا با تکیه به سمت بازنشستگی. و پس از آن چه اتفاق افتاده در طول همه گیر شد و من تا به حال یک فرصت عالی برای تظاهر من بازنشسته به مدت یک ماه با هیچ کس دانستن آن و تصمیم گیری اگر من قادر به زندگی با آن است یا نه.

بنابراین من می گویند آن را تقویت تصمیم من. ... اگر چه من قادر خواهد بود حداقل به ترک خانه وقتی که من بازنشسته که من انجام بسیاری از در حال حاضر.

تغییرات در بسکتبال زنان در طول بیش از سه دهه مربیگری

من فکر می کنم بازی ما آمده است یک راه طولانی است. من فکر می کنم سطح است که ما در حال بازی در یک سطح بسیار بالایی از بسکتبال. فن حضور و غیاب رشد کرده است. متاسفانه رسانه ها توجه نکرده است. ما هنوز حدود 4 درصد از توجه رسانه ها.

زمانی که عنوان نهم تصویب شد و در اوایل دهه 70 و گفت: مردان و زنان در ورزش باید در برابر ما تا به حال حدود 90 درصد از مربیان ما بودند. و در حال حاضر ... ما به دنبال در 60 درصد از مربیان ما مرد هستند. و البته همه مربیان در بسکتبال مردان نیز مردان است.

بنابراین من می خواهم برای دیدن بیشتر زنان در مربیگری قطعا در سر مربیگری موقعیت بلکه به عنوان دستیار مربیان است. من می خواهم برای دیدن که تنوع چون من فکر می کنم این است که در آن کودکان و نوجوانان در حال دنبال کردن و دیدن "من باید یک فرصت به یک سر مربی است." و بنابراین شما می خواهید آنها را برای دیدن زنان در تلویزیون. و متاسفانه شما می دانید که ما در تلویزیون اما ما نمی تواند همان توجه به عنوان مردان مسابقات کنفرانس و NCAA مردان انجام دهد.

توصیه او به او داده شده جانشین Niele Ivey سابق نوتردام بازیکن و کمک مربی

من فکر می کنم بزرگترین چیزی است که به خودتان می شود من فکر می کنم در خود باور. چرا که به عنوان زنان ما تمایل به overthink. ما سوال خودمان کمی بیشتر از مردان انجام می دهند. ما لازم نیست که بیرون آمدن اعتماد به نفس است که مردان به نظر می رسد فقط باید. ما بازیکنان تیم ما بسیار وفادار ما همیشه درخواست برای ورودی ما شنونده خوب. و گاهی اوقات آن را سخت برای زنان به ایستادن و اتهام.

و بنابراین من واقعا به او کمک کرد تا فقط با استفاده از صدای او [می گویند] "از این جهت است که من می خواهم برای رفتن." نمی شود می ترسم و می دانم که مردم در حال رفتن به انتقاد شما بدون توجه به آنچه شما انجام دهد, بنابراین شما واقعا بهتر از انجام آنچه شما فکر می کنم که بهترین است. و البته شما در حال رفتن به دریافت ورودی از کارکنان خود را و از افراد مختلف و شما در حال رفتن به ادامه مربی شود و به رشد و گوش دادن به افراد دیگر. اما من فکر می کنم "چشم انداز خود را, شما, طرح," که یکی که من می خواهم او را به دنبال.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن