افزایش عفونت های تعدیل عید جشن در جنوب شرقی آسیا

اندونزی—میلیون ها نفر از مسلمانان در اندونزی در حال مارک خاموش و غم انگیز تعطیلات عید فطر پایان روزه ماه رمضان

توسط MINERALNEWS در 4 خرداد 1399

اندونزی—میلیون ها نفر از مسلمانان در اندونزی در حال مارک خاموش و غم انگیز تعطیلات عید فطر پایان روزه ماه رمضان — معمولا joyous celebration شده است که به طور قابل توجهی باب روز پایین به عنوان coronavirus موارد افزایش می یابد.

بزرگترین اکثریت مسلمان کشور با بیش از 240 میلیون نفر گزارش شده حدود 22,000 عفونت و 1,350 مرگ و میر بیشتر در جنوب شرقی آسیا. به این معنی هیچ نماز جماعت در مساجد و زمینه باز هیچ هويدا هیچ بستگان تحمل هدیه برای کودکان.

"این بیماری است و نه فقط تخفیف ارواح عید فطر را نیز ساخته شده است که سنت کاملا متفاوت" گفت: Andieka ربانی دانشجویی در جاکارتا.

در این سال مانند دیگر محکومیت او تنها می تواند به خوش آمد می گوید پسرعموهای خود را و دوستان خود را از طریق تماس های ویدئویی.

در عمیقا محافظه کار آچه اندونزی تنها استان اجرای قانون شریعت اسلامی در مکان نماز عید هنوز هم می تواند انجام شود در مساجد و مزارع اما بدون تکان دادن دست و با محدود موعظه. یاد عمومی رژه تزئین وسایل نقلیه با بلندگو با استناد به نام خدا بود scrapped این سال است.

"این خیلی غم انگیز ... کل هفته استفاده می شود به یک جشنواره اما نه این بار گفت:" Muchtar یوسف ساکن آچه را لهکسومو شهرستان.

استان گزارش شده صفر coronavirus موارد در هفته گذشته و تا به حال تنها یک مرگ و 19 تایید عفونت.

بر خلاف آسه مساجد و مزارع در جاکارتا که معمولا همیشه شلوغ با عید نمازگزاران ایستاده بود پس از خالی مقامات تمدید مستند به 4 ژوئن به حالت تعلیق جمعی اجتماعات و ممنوع خودروهای شخصی از خروج سرمایه است.

جاکارتا تبدیل به کانون COVID-19 شیوع در اندونزی با 6,515 تایید موارد با 501 مرگ و میر ناشی از شنبه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب