نیوجرسی قرار می دهد داخل سالن ناهار خوری در مکث به طور نامحدود به دلیل Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر رستوران در نیوجرسی مانند این یکی در Hoboken می توانید برای باز کردن فضای باز ناه

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رستوران در نیوجرسی مانند این یکی در Hoboken می توانید برای باز کردن فضای باز ناهار خوری. داخل سرویس به طور آزمایشی مجموعه ای به سر در جولای 2, اما رژیم صهیونیستی است. Phil مورفی اعلام کرد از آن خواهد شد به طور نامحدود به تعویق افتاد با توجه به نگرانی های بهداشتی. Jeenah ماه/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jeenah ماه/گتی ایماژ

محیط داخلی رستوران ناهار خوری در نیوجرسی در ابتدا مجموعه ای برای باز کردن پنج شنبه است و به طور نامحدود به تعویق افتاد.

رژیم صهیونیستی. Phil مورفی اعلام کرد روز دوشنبه که محدودیت در محل باقی می ماند با استناد به موج در COVID-19 موارد در کشورهای دیگر "رانده شده توسط در بخش, بازگشت از داخل سالن ناهار خوری."

"ما همیشه می گفت که ما دریغ نکنید برای ضربه زدن مکث در صورت نیاز به حفاظت از بهداشت عمومی" مورفی توییتی. "این یکی از آن زمان است."

اعلام می آید به عنوان برخی از کشورهای در حال تجربه COVID-19 سنبله و راه رفتن خود را بازگشایی برنامه.

پس از تگزاس گزارش داد سه روز متوالی از رکورد شکنی های صورت را افزایش می دهد, رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت دستور داد بارها را ببندید و رستوران خود را به کاهش گنجایش. و در کالیفرنیا مقامات موظف بسته شدن تمام میله در هفت استان ها و توصیه می شود تعطیلی در هشت دیگران است.

مورفی گفت که رسانه های اجتماعی و اخبار گزارش نمایش ازدحام اجتماعی فاصله نقض و عدم پوشش صورت در برخی از موسسات ایالت نیز به این تصمیم به تاخیر در داخل سالن ناهار خوری.

فضای باز ناهار خوری بازگشایی در نیوجرسی در 15 ژوئن در مرحله دو دولت را راه اندازی مجدد و بهبود برنامه است. مواد غذایی و آشامیدنی موسسات باید به دنبال سلامت پروتکل از جمله صندلی بیش از هشت نفر در یک جدول و فاصله احزاب حداقل 6 فوت از هم جدا.

مورفی اشاره کرد که بسیاری از موسسات و مشتریان مطابق با بازگشایی نیاز و خواست دیگران برای انجام همان.

"بی دقتی از یک استقرار می توانید به طور کامل لغو کار خوب از بسیاری از دیگران," او نوشت. "ما نمی خواهد تحمل پرت کافه ها و رستوران ها — و رک و پوست کنده کاربران — که فکر می کنم قوانین اعمال نمی به آنها."

نیوجرسی یکی از کشورهای سخت ترین ضربه از coronavirus زودتر این بهار آورده اما تعداد موارد جدید پایین به طور قابل توجهی پس از هفته ها اقدامات محدود کننده. این یکی از آخرین متحده برای بلند کردن آن stay-at-home منظور انجام این کار تنها در 9 ژوئن.

دولت ضبط شد بیش از 3000 نفر در روز به مقدار آوریل با موارد کاهش به تدریج طی ماه های مه و ژوئن. مورفی گفت: 156 مورد جدید گزارش شده بود آوردن دولت تجمعی تعداد به 171, 272.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن