میشیگان در مرکز فراجنسیتی حقوق مورد می میرد

دیترویت - دیترویت-منطقه بود که از کار اخراج شده توسط یک مراسم تشییع جنازه به خانه پس از او دیگر نمی خواستم به

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399

دیترویت - دیترویت-منطقه بود که از کار اخراج شده توسط یک مراسم تشییع جنازه به خانه پس از او دیگر نمی خواستم به رسمیت شناخته شود به عنوان یک مرد مرده سهشنبه قبل از دادگاه عالی ایالات متحده می تواند حکومت در مورد اینکه آیا فدرال حقوق مدنی قانون محافظت از نما مردم است.

Aimee Stephens' مرگ اعلام شد توسط اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا که به نمایندگی او در یک طرح دعوی در دادگاه در برابر R. G. G. R. Harris کفن.

Stephens, 59, حال بیماری های کلیوی و در آسایشگاه مراقبت. او در یک صندلی چرخدار که دادگاه شنیده استدلال پاییز گذشته.

"Aimee را تنظیم کنید تا به یک قهرمان و یک پیشگامی اما او یکی است و کشور ما مدیون او بدهی قدردانی برای او تعهد به عدالت برای همه مردم و فداکاری به ما transgender community" گفت: تعقیب Strangio عضو Stephens' تیم حقوقی.

او همسر دانا تشکر عمومی برای "نگه داشتن بهترین دوست من و دلبر در افکار و دعاهای خود را."

استفن بومی کارولینای شمالی مشغول به کار به عنوان یک embalmer و کفن مدیر در هریس تشییع جنازه خانه در باغ شهر است. او از کار اخراج شد در سال 2013 زمانی که او گفت که او رئیس است که او می خواست به شناخته شده به عنوان Aimee نه آنتونی و گزارش کار پوشیدن یک محافظه کار دامن کت و شلوار و یا لباس.

توماس Rost گفت: Stephens' ظاهر خواهد بود حواس پرتی برای خانواده های عزادار.

"من احساس کردم آنچه را که آنها به من درست نبود. در واقع آن را کاملا اشتباه" استفن گفت: خبر مربوط به سال گذشته است. "اما من هم متوجه شدم این بود که فقط من که در آنجا بودند و دیگران در جهان در مواجهه با همان لحن."

این موضوع برای دادگاه عالی این است که آیا فدرال حقوق مدنی قانون که میله کار تبعیض بر اساس جنسیت محافظت از نما مردم است. برخی از دادگاه های خواندن زبان شامل تعصب علیه همجنسگرایان به عنوان یک زیر مجموعه از تبعیض جنسی. یک تصمیم است که انتظار می رود در اواخر ماه ژوئن است.

بیش از نیمی از ایالت ها اجازه نمی منع تبعیض در اشتغال به دلیل هویت جنسیتی یا گرایش جنسی وجود دادگاه عالی 2015 حاکم ساخته شده است که ازدواج همجنسگرایان قانونی در سراسر ایالات متحده است.

Rost ابراز تسلیت به Stephens " خانواده در بیانیه ای از وکیل جان Bursch.

"ما دعا می کنیم که خدا را دوست دارم و حضور آنها را راحت خواهد شد در این زمان دشوار" Bursch گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

___

دنبال اد سفید در http://twitter.com/edwhiteap



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن