قفل در قفل: یک زندانی در آواز خواندن آواز خواندن در زندگی در طول COVID-19 بحران

بزرگنمایی این تصویر "چه چیزی باعث این بیماری همه گیر خیلی ترسناک است که تمام عوامل ناشناخته" می نویس

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

"چه چیزی باعث این بیماری همه گیر خیلی ترسناک است که تمام عوامل ناشناخته" می نویسد: 40-year-old محمد Monsuri. لیزا R. Cohen پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لیزا R. Cohen

محمد Monsuri یک زندانی و نوازنده است که در خدمت به 25 سال حبس در خواندن و Correctional Facility در اسینینگ n. y. در این مقاله دیکته به نگار Daniel A. ناخالص, Monsuri می نویسد: در مورد تاثیر coronavirus در داخل زندان با سیستم. شما می توانید او را بشنوند در گفتگو با رابرت پولاک خود را دوست و مدیر قلم آمریکا, زندان, نوشتن برنامه در لینک صوتی بالا.

در تاریخ 11 مارس در حدود 10:30 a. m. من راه رفتن را از خواندن و قانون کتابخانه با یک زن و شوهر دیگر زندانی مردان است. ما صحبت idly در مورد چیزی به نام coronavirus نیست اما مصرف بیش از حد جدی است.

"چیزهایی مانند آن را به طور کلی تحت تاثیر قرار زندانیان" شد اجماع عمومی در میان ما.

چند هفته بعد یکی از بچه ها من راه رفتن با آن روز شد اولین کسی که به مرگ از بیماری همه گیر کوروناویروس در نیویورک ،

COVID-19 تبدیل به یک جدید لحظه غم انگیز در تاریخ آمریکا شبیه به جنگ داخلی, رکود بزرگ و هفت. 11. رسیدن به این بیماری همه گیر به نظر می رسد بی حد و حصر.

در آواز خواندن, آواز خواندن, Correctional Facility — که در آن من در حال حاضر در خدمت 25 سال اقدام به قتل و جایی که من سعی کردم به تغییر به عنوان یک فرد به جای بهانه ای برای من گذشته — coronavirus کشته شدن چهار نفر. این تلاش من به وقایع داستان از مردم که جامعه تمایل به فراموش نکنید.

سرپا ایستادن کردن خاطرات است یک سری جدید از رادیو خاطرات های کوتاه, خاطرات و مکالمات بین افراد هم انداخته با این بیماری همه گیر. داستان در مورد زندگی عادی در زمان فوق العاده ای. برای شنیدن مطالب بیشتر از سرپا ایستادن کردن سریال خاطرات مشترک به رادیو Diaries پادکست.

پس از راه رفتن به سلول های ما برای صبح که تعداد روز در ماه مارس تسهیلات اعلام کرد که همه حرفه ای و برنامه های مدرسه بودند فسخ برای بقیه روز.

"آه آه" من فکر می کردم. که معمولا به معنی یک مرکز مستند در حال آمدن است. بچه ها شروع به عجله برای همه چیز آماده — سطل آب اضافی کاغذ توالت به آب و شرایطی است که با قفل بودن در یک سلول به طور مداوم برای چند روز و یا هفته ها در پایان.

برخی از بچه ها شروع به شناور این ایده که این در پاسخ به coronavirus. حقیقت گفته شود, من برطرف شد وقتی شنیدم که چون من می دانستم که کمی در مورد COVID-19 من متقاعد شده ام که این فقط یک اقدام احتیاطی, ترساندن, بهانه ای برای بسته زندان کردن.

در طول نرمال مستند بازديد معمولا هنوز هم اجرا شود تا خود مردم با مراجعه به آنها به طور مداوم برای شکستن یکنواختی به دنبال در دیواره های سلولی در تمام طول روز طولانی است. بچه ها که هنوز از سلول های خود که صبح تماس خانه به اجازه خانواده خود را می دانید چه چیزی و به آماده شدن برای آمد و آنها مراجعه کنید.

چهار روز بعد در مارس 15, تمام بازدیدکننده داشته است به حالت تعلیق شد. این به مکث برای همه. "شما چه معنی بازديد مرده است ؟" بچه ها نگهداری می پرسیدن. همه سوالات. هیچ کس تا به حال پاسخ.

بزرگنمایی این تصویر

یک برج نگهبانی و نرده سیم خاردار ایستاده در خارج از آواز خواندن, آواز خواندن, زندان, on Feb. 16 در اسینینگ n. y. علامت Lennihan/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Lennihan/AP

در همان روز یکی از بچه ها که رفت و برگشت با من در مارس 11 بستری شد به بیمارستان برای مشکلات تنفسی. ژوئن Mosquero بود 58 ساله قانون کتابخانه پورتر آرام و بی ادعا مرد با یک مداد نازک سبیل که همیشه استقبال مردم با "خدا نگهدار شما برادر."

روز بعد در مارس 16, همه دانشگاهی و فنی و حرفه ای برنامه ها متوقف شد به طور نامحدود. دو روز بعد نمازخانه بود و تعطیل. دو روز پس از آن در 20 تمام خدمات مذهبی تعطیل شد, به عنوان به خوبی. هیچ جنبش است. هیچ بازدیدکننده داشته است. هیچ کلیسا. هیچ jumah یا نماز جمعه. رسانه های خبری شد و در حال حاضر گزارش داد که آمریکا در مقابله با یک بیماری همه گیر.

"آیا این مثل سارس و یا MERS ؟" آگاهانه تر از ما نشان می دهد. هیچ کس تا به حال پاسخ. آنچه به نظر می رسید مانند توطئه چند روز پیش در حال حاضر شروع به نظر می رسد مانند اطلاعات معتبر. این احساس بود که وجود دارد یک اشکال جدی در دنیای واقعی و در هیچ زمان آن را راه خود را در اینجا.

فرضا یکی از معدود چیزهایی که هنوز هم در حال اجرا و به سرعت آنها فرار از ویتامین C و سیر با نام مستعار jailhouse پنی سیلین. به عنوان رسانه ای توصیف علائم COVID-19 من شروع به نگرانی در مورد عفونت. من می دانستم که ظروف سرباز یا مسافر سالن بود بنابراین من شروع به محدود کردن بازدیدکننده داشته و سعی به بخش فروشگاه من-خرید اقلام مواد غذایی است.

بچه های دیگر سعی کردم به درخواست دولت نیاز به ماسک برای حداقل افسران و اجازه می دهد تا ماسک های ارسالی در صفحه اصلی. دولت هم شروع به افسران متوسط.

اما از آنجا که ماسک محدود شد در آن زمان نمی توانستم آنها را نیاز به افسران به آنها را می پوشند. آنها نمی خواهد اجازه دهید با زندانیان دریافت ماسک های ارسال شده از خانه.

در مارس 30, ژوئن Mosquero شد اولین تلفات در ایالت نیویورک سیستم زندان به مرگ از عوارض COVID-19.

بعد Sing Sing ارسال شده جدید وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت, پروتکل که شامل موارد زیر است: "پرسنل مورد نیاز برای ارتباط برقرار کردن با افراد در عرض 6 پا باید پوشیدن یک ماسک صورت در حالی که کار برای 14 روز پس از آخرین قرار گرفتن در معرض." افسران بودند در حال حاضر با پوشیدن ماسک.

در طول این زمان بیشتر مردم شروع به توسعه علائم است که نشان داد ممکن است عفونت با کوروناویروس. مسکن بلوک تبدیل شده بود به یک موقت قرنطینه بازیابی منطقه به عنوان بیشتر و بیشتر مردم شروع به تست مثبت است.

یک آقایی از من بلوک شد قرنطینه پس از او آزمایش مثبت است. چند روز بعد من شاهد سپاه پاسداران حمل دیگر با مشکلات تنفسی به خارج از سلول خود در اواخر شب.

بچه های دیگر شروع به صحبت در مورد احساس عجیب و غریب خود را از دست دادن حس چشایی و حس بویایی. من قرار داده تا ورق در مقابل من بارها در تلاش برای جلوگیری از سیار سرفه و عطسه است که اتفاق می افتد همه در اطراف من.

مرد دیگری من می دانم که شروع به تنفس مشکل در اوایل ماه آوریل.

"من از خواب بیدار در سلول من ... با تنگی نفس و تعریق شبانه. من به نام افسر و او همراه من به بیمارستان" او به من گفت. "من از دست رفته من حس چشایی و بویایی و من به طور مداوم خسته. من را بر ضد ویروسی درمان مواد مخدر."

او از دست داده و بیش از ده پوند در طول زمان خود را در درمانگاه و بعد در قرنطینه.

من قادر به مصاحبه با او را چرا که او در نهایت به بهبود است. به عنوان برای دو نفر در بلوک من یکی از آنها را نیز بهبود یافتند. من نمی دانم هنوز در مورد یکی دیگر.

چه چیزی باعث این بیماری همه گیر خیلی ترسناک است که تمام عوامل ناشناخته. پس از نگهبانان خالی کردن یک زندانی را به همراه یک شایعه شروع به گردش است که او گذشته بود از COVID-19. در واقع او به بستری در آسایشگاه چرا که او بسیار بیمار است. من هنوز نمی دانم در مورد خوب بودن.

در آوریل 22, من خواندن نیویورک دیلی نیوز و آموخته است که لئونارد کارتر درگذشت در مارس 14 از COVID-19 در حالی که در Queensboro Correctional Facility. آقای کارتر که من استفاده می شود به تماس او به من آموخت که واقعا بازی شطرنج. من حتی نمی دانند که او دیگر در زندان و در حال حاضر او مرده ،

به هفته ها تبدیل به ماه نمی دانستند می شود طبیعی است. دادگاه بسته شده و تنها چیزی که در حال اجرا در اینجا این است که rec حیاط. اعصاب ساییده شده به عنوان ما تنظیم به حالت عادی در اینجا.

خوشبختانه نوع روح اهدا ماسک برای ما و در حال حاضر ما نیاز به آنها را می پوشند هنگامی که ما با استفاده از تلفن و یا رفتن به بیمارستان است. شده است وجود دارد تلاش در اجتماعی فاصله اما چگونه است که واقعا کار در محیط محصور شده?

همانطور که همه ما انجام این کار به عنوان افراد و به عنوان یک ملت جورج فلوید است به قتل رسید.

"آیا شما می بینید چه خبر ؟" کسی از من پرسید. "آنها کشته و دیگری غیر مسلح ،

ما تقریبا فراموش کرده در حالی که برخورد با کروناویروس که وجود دارد یکی دیگر از ویروس: نژادپرستی نظاممند. کسانی هستند که می گویند هیچ مشکل سیستمیک نژاد پرستی. برخی از آنها ممکن است همچنین به عنوان شدت COVID-19. هزینه این انکار است که توسط سیاه و قهوه ای بدن.

به من سر به تابستان 2020, من می دانم بسیاری وجود دارد که من نمی دانم. من نمی دانم که در آن دوست من است یا او چگونه است. من نمی دانم وقتی که ما به ما بازدیدکننده داشته است بازگشت. من هم نمی دانم اگر این افرادی که من می بینم در تلویزیون که مرتکب همان جرم که برخی از بچه ها در اینجا انجام می دهند جدی بار برای همیشه خواهد بود به عدالت به ارمغان آورد.

جهان در حال حاضر به نظر من یک جای بی پایان ناشناخته متغیر است. تنها چیزی که من می توانید انجام دهید در حال حاضر است به آینه چه من اعتقاد دارم که تمام جهان در حال حاضر فعال در: شهادت.

این داستان های صوتی تهیه شده توسط Daniel A. ناخالص برای رادیو Diariesبا کمک از سارا کیت Kramer جو Richman و نلی Gilles. آن بود ویرایش شده توسط دبورا جورج و بن شاپیرو. ما نیز تا به حال کمک از کانر Donevan.

آخرین مطالب