تجاوز پراید در 50: تمرکز بر تغییرات در میان همه گیر نژادی ناآرامی

Pa. - تجاوز غرور است عطف 50 سال جاری کمی کوتاه در امضای آن هیاهو و پس از coronavirus همه گیر سوار آن به اینترن

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399

Pa. - تجاوز غرور است عطف 50 سال جاری کمی کوتاه در امضای آن هیاهو و پس از coronavirus همه گیر سوار آن به اینترنت و بعد از تماس برای برابری نژادی برانگیخته با کشتن جورج فلوید بیشتر آن پیشی گرفت.

فعالان و سازمان دهندگان با استفاده از تقاطع تعطیلات و سابقه در ساخت — از جمله دیوان عالی کشور تصمیم به همجنسگرایان محل کار حمایت — برای بالا بردن مردم از رنگ در حال حاضر در میان آنها و با ساخت Black Lives Matter محور جهانی غرور حوادث روز شنبه.

"غرور متولد شد اعتراض گفت:" کتی Renna ارتباطات ملی LGBTQ وظیفه نیروی دیدن شباهتها در این بیماری همه گیر و در موضوعات مشترک از سیاه و سفید و تجاوز به حقوق حرکات.

"ترانس زنان از رنگ قرار داده شده اند در چه نامیده شده است یک بیماری همه گیر و Stonewall قیام اتفاق افتاده در پاسخ به آزار و اذیت پلیس و خشونت" Renna گفت: در یک ایمیل.

اول غرور مارس صورت گرفت 28 ژوئن سال 1970 یک سال پس از سال 1969 شورش در Stonewall مسافرخانه یک گی بار که رهبری ترانس زنان از رنگ.

چند دیگر بزرگداشت صورت گرفت که در آن سال و بعد از آن گسترش تا 50 سال وجود دارد به ندرت یک پچ بر روی زمین نیست که میزبان برخی از نوع غرور رویداد.

نیویورک است که در میان بزرگترین و اما اجتماعی فاصله اقدامات برای بررسی گسترش COVID-19 در همه جا از اسکرانتون به سائو پائولو ساخته شده لغو و یا به تعویق افتادن یک یقین است.

جهانی افتخار است که به عنوان یک صورتحساب 24 ساعته جریان موسیقی, اجرای, سخنرانی ها و پیام ها پشتیبانی می کند. آن است که به میزبانی شنبه توسط Todrick سالن در کانال یوتیوب در iHeartRadio کانال یوتیوب و در جهانی غرور وب سایت.

از آن خواهد شد از ویژگی های فعالان و سیاستمداران از جمله نخست وزیر کانادا جاستین ترودو و هنرمندان مانند بتی که Deborah Cox, Laverne Cox, جیک قیچی و مارتا را بشویید.

"ترانس مردمی به ویژه تجاوز-من مردمی از رنگ بدست تبعیض از سیستم های بزرگتر از سفید برتری و نژادپرستانه شرایط و پس از آن نیز تجربه کرده اند تراجنسی و هوموفوبیا در درون خود ما و جوامع" Laverne Cox پیشگام ترانس بازیگر که ستاره دار در "Orange Is the New Black" گفت: آسوشیتد پرس در مصاحبه ای در این ماه.

"و به این ترتیب بخشی از آنچه سیاه, ترانس زندگی مهم جنبش ... است تصدیق کرد که جوامع از رنگ هنوز هم مقدار زیادی از کار را به انجام به طور کامل آشتی تاریخ ما از تراجنسی به طور خاص و همجنسگرا ستیزی و همچنین" کاکس گفت.

در مینه سوتا که در آن فلوید درگذشت ماه گذشته در دست مینیاپولیس پلیس بلافاصله آن را روشن بود که غرور طبق معمول — یکی از بزرگترین کشور — نامناسب خواهد بود گفت: شهرهای دوقلو غرور عضو هیئت مدیره فلیکس پرورش.

به جای غرور و افتخار را شامل مجازی مارس از فیلم های ضبط شده یک کشش سکوت به افتخار فلوید و همبستگی با یک راهپیمایی برای Jamar, Clark, یک مرد سیاه پوست کشته شده توسط پلیس مینیاپولیس در سال 2015 فاستر گفت.

در شمال شرقی پنسیلوانیا این گروه عجیب و غریب NEPA میزبانی رویدادهای آنلاین و حمایت از دیگران برگزار می شود توسط سیاه و سفید فعالان پس از قهرمانی در سال های گذشته در نزدیکی Wilkes-Barre و بالا بردن پرچم رنگین کمان را در اسکرانتون شهرستان سالن.

"برخی از مردم می گویند غرور لغو شده است اما من می خواهم بگویم آن تکامل یافته است" گفت: هیئت مدیره شرکت-صندلی Em Maloney. "در این سال متفاوت است چرا که بیشتر مردم بهتر آگاهی از امتیاز سفید و از مشکلات اطراف نژادی عدالت است."

Maloney شد heartened برای دیدن یک مشارکت مردم در اخیر Black Lives Matter اعتراض در اسکرانتون توصیف آن به عنوان "همه با هم به دلیل اعتقاد به این که هیچ کس نمی خواهد آزاد باشد تا هر کس آزاد است."

غرور وب سایت برای فیلادلفیا دو ساعت رانندگی در جنوب اشاره می کند که رویدادهای برنامه ریزی شده پیش از آن در ماه ژوئن لغو شد — و در آن فریاد و سیاه زندگی مهم نیست! قبل از مشاوره آنلاین جایگزین.

فیلادلفیا در سال 2017 معرفی جدید پرچم رنگین کمان را که برجسته سیاه و سفید و قهوه ای راه راه بالاتر از حد معمول رنگ از طیف برای برجسته کردن مردم از رنگ. آن را فورا پلاریزه اما منتقدان تا حد زیادی در اطراف می آیند و طراحی است و در حال حاضر شایع در سراسر جهان است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"ما پرچم کمک به شروع یک گفتگو و آن را به من به ارمغان آورد به اشک به دیدن آن را در همه جا در طول این محوری در کشور ما تاریخ" کهربا افزایش — که کار را برای دفتر شهردار زمانی که او نشان داد طراحی و که در حال حاضر اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا اولین رئیس حقوق صاحبان سهام و ورود افسر — گفت: در یک Facebook post.

"ما هرگز برای جلوگیری از اجازه دادن به خودمان و تمام لعنتی های جهان می دانند که ما آزادی همواره رهبری BIPOC دگرباشان جنسی و ترانس مردمی — و هنگامی که ما را رایگان دریافت کنید, هنگامی که ما دریافت رایگان آن را با سیاه و سفید و قهوه ای عجیب و غریب & trans مردمی در جبهه است."

___ آسوشیتد پرس تصویری نگار جان Carucci در نیویورک کمک به این گزارش.

آخرین مطالب