L. A. یهودی جماعت با کشتی پوریم جشن در میان coronavirus نگرانی

برخی از لغو کودکان کارناوال. دیگران به نام صحنه و لباس توپ. اما به عنوان خشن تعطیلات یهودی پوریم آغاز می شود د

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

برخی از لغو کودکان کارناوال. دیگران به نام صحنه و لباس توپ. اما به عنوان خشن تعطیلات یهودی پوریم آغاز می شود دوشنبه شب بسیاری در L. A. بزرگترین ارتدوکس محاصره باقی می ماند پاره بیش از چگونه به تعادل مقدس مراسم با بهداشت عمومی اقدامات احتیاطی پس از یک عضو از تنگ-جامعه گره آزمایش مثبت برای COVID-19.

خاخام در چند L. A. شهرستان جماعت گفت: آنها متوجه شدند در این مورد از مقامات بهداشت عمومی که به آنها گفتم این مرد قراردادی رمان کروناویروس در آمریکا و اسرائیل روابط عمومی کمیته کنفرانس در واشنگتن دی سی در هفته گذشته.

شنبه صبح کنیسه در پیکو-رابرتسون بودند مملو از اخبار بالا بردن ترس که تعطیلات آینده می تواند در تسریع و گسترش این بیماری در پر جمعیت منطقه.

"ما در حال تلاش برای مدیریت دلتا بین هوشیاری و وحشت گفت:" خاخام آدم Kligfeld معبد بت Am زیادی محافظه کار جماعت که پوریم حوادث به خصوص در میان خانواده های جوان است. "همانطور که در حال حاضر هیچ چیز لغو شد. ما در حال تشویق مردم به آمده است."

تبلیغات

پوریم جشن داستان ملکه استر یهودی همسر از یک قرن 5 فارسی امپراتور که در معرض خطر زندگی خود را برای خنثی کردن یک نسل کشی طرح. مرکزی تعهد دینی است که به شنیدن داستان خواندن با صدای بلند — یک بار در صبح و یک بار در روز بعد — در یک رویداد است که به طور سنتی شامل بسته بندی شده, جمعیت, داد و بیداد کن, مشارکت لباس های استادانه درست شده و تعداد زیادی از الکل است. سایر موارد مورد نیاز شامل تبادل هدیه و شراب آغشته به غذا برای جشن.

تا کنون محلی خاخام اند گفت: آنها را حفظ کسانی که مراسم البته با مراقبت. بسیاری از آنها livestreaming خوانش های عمومی برای کسانی که نمی توانند شرکت کنند, آیا به خاطر آنها احساس بیمار و یا ترس.

B'nai David-کرانه باختری زیادی ارتدوکس جماعت در پیکو-رابرتسون را ارسال روحانیت به عنوان خوانده شده به افراد مسن در حالی که بث یعقوب به همان اندازه بزرگ ارتدوکس کنیسه فقط در سراسر مرز در بورلی هیلز دارای منع عبادت از دست دادن. معبد بث هستم در خدمت آن جشن وعده های غذایی کوچک و پیچیده.

اما به عنوان تشدید اقدامات احتیاطی در اطراف مراسم روز دوشنبه سرنوشت بسیاری از وحشی احزاب و خشن و بی ادب کارناوال باقی مانده مشخص نیست.

تبلیغات

"ما تصمیم گرفته اند که آن را محتاطانه به انصراف از ما پوریم کارناوال دوشنبه شب به خصوص با توجه به این که آن را شامل مهم تعامل اجتماعی و واجب نیست" خاخام کالمن Topp نوشت: در یک ایمیل به اعضای بث یعقوب جماعت در یکشنبه شب.

هنوز کمتر از یک مایل دور, بث هستم کارناوال جلو رفتم.

"با پوریم کارناوال [یکشنبه] ما رفت و برگشت و چهارم اینکه آیا یا نه آن را لغو و آن را بسته بندی شده" Kligfeld گفت. "آن سرشار."

روحانیت و خانواده در هر دو طرف بحث تاکید کرد که هیچ یک کنیسه امیدواریم که می تواند شامل گسترش یافته است.

"جامعه یهودی است مایع" گفت: Rona Karp آورده است که او دو فرزند به بث هستم کارناوال یکشنبه بود اما "در حصار" در مورد شب دوشنبه ، "حتی اگر شما یک عضو در بث هستم شما می تواند رفته اند به یک بت میتسوا در b'nai دیوید و آن شب رفت و به [نماز شب] در بث یعقوب از آنجا که شما در این نزدیکی هست. شما می توانید از ناخواسته در چهار shuls در یکی شبات — و در پوریم مردم می خواهید برای رفتن به تمام رویدادهای مختلف."

برای بسیاری از محاصره غنی زندگی اجتماعی اصلی آن است جاذبه است. کسانی که دعا به طور منظم در چند کنیسه به عنوان مشترک به عنوان کسانی که حضور تنها یک و چند وعده های غذایی گرامی هفتگی سفارشی.

"این می تواند باشد که بسیاری از ما آن را داشته باشد و نمی آن را می دانم" Kligfeld گفت. "من مطمئن هستم که وجود دارد این است که اضطراب وجود دارد اما در حال حاضر ما در حال گرفتن آن است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن