L. A. دیگر مناطق برنامه ریزی برای بازگشایی برخی از کسب و کار در خرده فروشی به احتمال زیاد رفتن به اولین

به عنوان کالیفرنیا شروع به خم شدن منحنی در coronavirus موارد برخی از دولت های محلی به فکر چگونه آنها ممکن است

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399

به عنوان کالیفرنیا شروع به خم شدن منحنی در coronavirus موارد برخی از دولت های محلی به فکر چگونه آنها ممکن است به تدریج بازگشایی مختلف و محل های کار در ماه آینده.

در لس آنجلس مدیر اداره بهداشت عمومی, باربارا فرر صحبت از استراتژی های خاص در محل "همانطور که ما شروع به بلند سلامت ما مسئول سفارشات و امن تر در صفحه اصلی بعد از آن در ماه مه در ترین احتمال است."

فرر گفت: همه چیز متفاوت خواهد بود به عنوان کسب و کار بازگشایی: اجتماعی فاصله هنوز هم مهم است. فروشگاه های خرده فروشی ممکن است در آینده نزدیک "اما وجود خواهد داشت محدودیت در چگونه بسیاری از مردم می تواند در یک فروشگاه در هر زمان داده شده به طوری که مردم وجود دارد که می تواند به حفظ فاصله زیادی بین خود" فرر گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه.

هنر نمایشگاه ها و سایت های فرهنگی را بازگشایی در برخی از نقطه "اما حوادث ممکن است تماشاگر-رایگان" او گفت:, و تعداد افراد مجاز در داخل ممکن است محدود شود.

تبلیغات

و هنگامی که مسیرهای پیاده روی و مسیرهای دوچرخه می تواند بازگشایی "آنها ممکن است نیاز به یک راه به طوری که مردم می توانند با حفظ فاصله فیزیکی از یکدیگر است."

فرر نظر می آیند به عنوان L. A. شهرستان سفارش جدید آموزش تمام 10 میلیون نفر به سایش پوشش صورت در حالی که خرید در ضروری کسب و کار به اثر رفت جمعه شب.

"آنچه که ما در حال رفتن به کار به عنوان بخشی از بازیابی ما این است که بدانند چگونه ما می توانیم در واقع بیشتر مردم به کار" فرر گفت.

تبلیغات

شهرستان ونتورا مقامات پیشنهاد یک نظم جدید در روزهای آینده می تواند سهولت و محدودیت های فعلی به عنوان طولانی به عنوان آن را خنثیسازی پیشرفت که ساخته شده است. دکتر رابرت لوین شهرستان بهداشت عمومی افسر گفت که او پیش بینی نیست اضافه کردن هر بیشتر مقررات به اقامت در خانه که تمدید شد مه 15.

"ما فقط انجام خواهد داد که اگر ما اعتقاد داریم که ما می توانید انجام دهید که بدون به خطر انداختن اجتماعی ما فاصله," لوین گفت. او هشدار داد در برابر توقف اقدامات خیلی زود هر چند.

"مردم به نظر می رسد که اقداماتی را که ما گرفته ایم دلیل است که ما موفق هستیم. و بنابراین من فکر می کنم این برای ما مهم است به از دست دادن ایمان در آن اقدامات," او گفت:.

Westfield Topanga mall parking lot

نشان داده شده است یک نمایش هوایی از خالی Westfield Topanga بازار پارکینگ. مقررات جدید بسته اند تمام داخلی مراکز خرید در کنگا پارک.

(Brian van der Brug / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

سانتا کروز مسئولان شهرستان گفت: آنها در مذاکرات با همتایان خود در منطقه خلیج سان فرانسیسکو برای ایجاد یک منطقه ای با رویکرد کاهش پناهگاه در محل قوانین اجرا یک ماه پیش.

این شهرستان سانتا کروز افسر بهداشت دکتر گیل Newel گفت: هیئت ناظران در روز سه شنبه است که او "با همکاری های منطقه ای و بهداشتی دولتی و افسران به پیش نویس کمتر محدود پناهگاه در محل [سفارش] برای شروع on May 4th. بنابراین ما می توانید ببینید که چگونه دو هفته آینده به, اما ما در حال نگاه کردن به بلند کردن برخی از محدودیت."

ایده های شامل اجازه دادن به برخی از صنایع که در آن کار انجام می شود در خارج از منزل مانند ساخت و ساز و محوطه سازی برای بازگشت به کار اگر کارکنان تمرین های اجتماعی فاصله گفت: Jason Hoppin سخنگوی Santa Cruz County است. موجود پناهگاه در محل سفارش برای شهرستان سانتا کروز و شهرستانهای San Francisco, San Mateo, سانتا, کلارا, گردشگاه عمومی کنترا کوستا و مارین منقضی می شود ممکن است 3.

شهرستان سانتا کروز در حال حاضر برنامه ریزی برای بازگشایی برخی از سواحل و پارک ها در روز پنج شنبه. شهرستان افسر بهداشت صادر پتو منظور آغاز شد که 8 مارس و تمام شده در پنج شنبه, بستن همه مسیرهای پیاده روی در سواحل اسکله پارک ها و پارکینگ ها برای هفت روز دوره که شامل عید پاک و تعطیلات عید فصح.

تبلیغات

این شهرستان تاکید کرد که بازگشایی برخی از سواحل خواهد اجازه می دهد تا ساکنان به ادامه استفاده از آنها را برای پیاده روی روزانه و اجازه می دهد انفرادی خوانندگان را به اقیانوس. باز نمی شد اما یک دعوت نامه برای گروه زیادی از مردم به صرف یک روز با هم در ساحل خواهد بود که تخلف از اقامت در خانه سفارش دهید.

"All-day-at-the-beach وضعیت این چیزی است که ما نمی خواهیم," Hoppin گفت.

شهرستان سانتا کروز خواهد بود محدود کردن پارکینگ در نزدیکی سواحل, بسته شدن برخی از نقاط و سازماندهی محدودیت در جای دیگر که نیاز به یک پارکینگ مجوز.

تبلیغات

California Street in San Francisco, usually filled with cable cars, is empty.

خیابان کالیفرنیا در سان فرانسیسکو معمولا پر از اتومبیل کابل خالی است.

(جاش peter bradley / خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ)

مقامات خوش بودند از آنها اجتناب شود یک فاجعه در حال حرکت اولیه برای نگه داشتن ساکنان در خانه برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

در همان بعد از ظهر پس از شش منطقه خلیج سان فرانسیسکو شهرستانهای دستور ساکنان به پناهگاه در خانه در مارس 16 — مرتبه اول از نوع خود در کشور — شهرستان سانتا کروز صادر شده یک جهت مشابه است. در آن زمان, Santa Cruz شهرستان گزارش شده بود نه COVID-19 موارد و بدون مرگ و میر.

مقامات در این شهرستان 273,000 مردم جدا از منطقه خلیج توسط رشته کوه — حال می ترسید افزایش موارد به نظر می رسد از اواسط ماه مارس و به سرعت پایمال تعداد محدود موجود تخت بیمارستان.

تبلیغات

در عین حال وجود داشته است پنج یا کمتر در بیمارستان بستری coronavirus بیماران در هر روز داده شده در مارس با توجه به اسلاید ارائه شده توسط Mimi هال مدیر بخش خدمات بهداشت و درمان آژانس در این هفته هیئت ناظران نشست.

به عنوان یک نتیجه, Santa Cruz County لغو یک دولت درخواست برای کارکنان داوطلب برای کمک به مقابله با کروناویروس بیماران. به عنوان چهارشنبه, Santa Cruz شهرستان گزارش شده بود 96 coronavirus موارد و دو مرگ.

"بیماری واقعی منحنی است که ما شاهد — و تعداد واقعی موارد — دارای پهن به طور چشمگیری پس از ما شروع به ما پناه-در-محل سفارش" هال گفت.

تبلیغات

در یک نقطه سالن نشان داد یک تصویر از زمان " coronavirus ردیاب نشان دادن یک نمودار مقایسه پیشرفت coronavirus موارد در میان 53 کالیفرنیا 58 شهرستانهای استان با ساکنان آلوده.

این بار' نمودار نشان داد که چگونه Santa Cruz County روند جدید موارد نسبتا مسطح در مقایسه با سایر استان ها که در آن موارد در حال افزایش است با سرعت بیشتری از جمله در شهرستان ریورساید در کالیفرنیا و کرن استنیسلاس و شهرستان تولار شهرستان در دره مرکزی.

مقامات منتخب در شهرستان سانتا کروز ستایش عمومی برای انجام خوبی در پیوستن به پناهگاه در محل سفارش.

"من می دانم که برخی از تصمیم گیری ... شده اند بحث برانگیز" سرپرست بروس مک فرسون گفت. "اما آنها لازم است و من فکر می کنم ما فقط باید به نتایج نگاه کنید به گفتن آنها مثبت است."

تبلیغات

وجود نشانه های امیدوار کننده که در کالیفرنیا شد و در ادامه برای نشان دادن بهبود: تعداد COVID-19 موارد گزارش شده در هر روز است شروع به نشان دادن نشانه هایی از گسترش این ویروس کاهش است. بنابراین تعدادی از بیماران در کالیفرنیا مراقبت ويژه که باقی مانده است بین های 1100 و 1200 نفر از 7 آوریل.

اما کالیفرنیا نیز همچنان به افزایش تعداد coronavirus مرگ و میر; از شنبه شب 889 مرگ و میر ثبت شده است — از جمله 101 جدید مرگ و میر گزارش شده است که روز بزرگترین روز تلفات به تاریخ. وجود دارد بیش از 27,000 موارد در سراسر کشور تعدادی که افزایش 1,320 در روز چهارشنبه.

انتخاب رهبران هشدار داده اند که زندگی را نمی خواهد به بازگشت به حالت عادی هر زمان به زودی.

تبلیغات

داخلی لس آنجلس آتش نشانی ایمیل reviewed by بار نشان می دهد که این شهر نگه دارید ممکن است در اجازه می دهد گردهمایی بزرگ مانند کنسرت ها و رویدادهای ورزشی تا 2021 به دلیل coronavirus تهدید.

"من فکر می کنم ما یک راه طولانی کردن از گردهمایی" شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti گفت: در جمعه شب در کنفرانس خبری. "ما نمی توانیم بازگشایی همه چیز به سادگی به خاطر دل ما می گویند که ما می خواهیم. من همیشه از گوش دادن به پزشکان; من همیشه گوش دادن به سلامت عمومی است."

Garcetti گفت: او می تواند پیش بینی تیم های ورزشی که قادر به بازی بدون مخاطبان زنده اگر مقامات بهداشت عمومی می گویند این حرکت خواهد بود امن است. "من فکر می کنم که احتمالا چیزی است که ما را ببینید قبل از اینکه ما دیدن ورزشگاه پر است."

بار نویسنده کارکنان ملیسا گومز کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن