اندونزی طراحان ارائه دیجیتال برای رقصندگان

اندونزی - قبل از coronavirus همه گیر وارد 2020 بخت به نظر می رسید به یک سال بزرگ برای Siko Setyanto رقص حرفه ا

توسط MINERALNEWS در 5 خرداد 1399

اندونزی - قبل از coronavirus همه گیر وارد 2020 بخت به نظر می رسید به یک سال بزرگ برای Siko Setyanto رقص حرفه ای: تور آلمان و کره جنوبی, اجرای, در, اندونزی, کلاس ها و کلاس.

در حال حاضر این مرد در حال حرکت است و صرف بیش از دو ماه پر از سوراخ در خانه با همسر خود.

"رقصندگان آن است که مانند خط خون متوقف شده در بدن ما," او می گوید. "من نمی توانم آزادانه و نه بیشتر ، در حالی که من مسئولیت های اقتصادی را متوقف کند. شخصا, من تاکید بیش از حد."

او نجات توسط دو طراحان در اندونزی سرمایه که داده اند یک سیستم سنتی برای اوج هنرمندان saweran یک پیچ و تاب و مدرن — ارسال فیلم های ضبط شده از رقصندگان' کار بر روی یوتیوب و درخواست برای کمک های مالی برای حفظ رقصنده و هنر خود را زنده.

"ما به یاد داشته باشید مدت ها پیش ما به تماشای اجراهای با saweran سیستم" گفت: Rusdy Rukmarata که مغز متفکر این پروژه با یلا Yulfianti.

"بدون بلیط, جعبه, هیچ, ارتقاء, تنها فضا در بازار و نوازندگان. مردم می توانید آنها را به صورت رایگان اگر آنها آن را دوست دارم آنها به این نکته به هنرمندان" Rukmarata گفت.

بنابراین Rukmarata و Yulfianti اعضای جاکارتا شورای هنر آغاز شده Saweran آنلاین در اندونزی رقص شبکه کانال. در این دیجیتال, مرحله, رقصنده نشان می دهد کار خود را; این نشان می دهد که رایگان هستند اما بینندگان را تشویق به کمک مالی.

وجود دارد بیش از 60 ویدئوها توسط فرد و گروه های رقص از زمینه های مختلف و ژانرهای. شامل سنتی اندونزی رقص معاصر, رقص باله و حتی رقص تمرینات برای بینندگان. برخی از رقصندگان ارائه ویدئوها در حالی که دیگران ضبط اجرای برنامه در Rukmarata استودیو.

هر کمک مالی تقسیم شده است: 75% برای مجری 20 درصد به سایر COVID-19 نیاز در اندونزی و بقیه به پرداخت هزینه برای این پروژه هزینه.

Siko Setyanto دیدم پول سپرده در حساب بانکی خود را دو هفته پس از خود تصویری بالا رفت. پول مهم است که به Setyanto اما تا این فرصت برای نشان دادن هنر خود: "من واقعا درک چگونه این برنامه می تواند یک مکان برای رقصندگان به بیان ما کار می کند."

Yulfianti گفت: هنرمندان مسئول جذب بینندگان و پشتیبانی.

"رقصندگان باید به عنوان خلاق به عنوان آنها می توانند. آنها باید جذب بینندگان خود را بیش از حد" Yulfianti گفت.

دو ملحق شده در تلاش خود را مستقل هنر تولید کننده Ratri Anindyajati که بهبود از COVID-19 و مشهور است به عنوان مورد 03 در اندونزی. Anindyajati گفت: بقای خود الهام بخش او را به انجام بیشتر برای دیگران در طول بیماری همه گیر.

"همانطور که من با رقص, جامعه, من می خواهم به آنها کمک کند. آن است که نه تنها کمک به مردم در سراسر رقص جامعه" بلکه دیگران که نیاز به کمک Anindyajati گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

در حالی که nonstop اخبار در مورد اثرات coronavirus تبدیل به امری عادی, بنابراین بیش از حد داستان در مورد محبت افراد غریبه و افرادی که قربانی برای دیگران. "یکی از چیز خوب در" یک AP سری منعکس کننده این اعمال محبت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب