هند و پاکستان مبارزه در کشمیر و کشته شدن 3 زخم 2

سرینگر هند - آتش بین هند و پاکستان سربازان همراه بسیار مسلحانه مرزی در منطقه مورد مناقشه کشمیر را ترک کرده است

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399

سرینگر هند - آتش بین هند و پاکستان سربازان همراه بسیار مسلحانه مرزی در منطقه مورد مناقشه کشمیر را ترک کرده است سه نفر از اعضای یک خانواده کشته و دو غیر نظامیان پاکستانی زخمی مقامات از هر دو طرف خبر داد.

یک زن 50 ساله زن هندی شوهرش و پسر نوجوان شد ضربه توسط یک پوسته در خانه خود را به عنوان خانواده پخت و پز اواخر جمعه شب در جنوب Poonch منطقه ای در هند-اداره کشمیر گفت: Rahul Yadav, یک هندی مدیر. او گفت: سه در نقطه درگذشت.

سخنگوی ارتش هند سرهنگ سرهنگ Devender آناند گفت: نیروهای پاکستانی در حمله, هندی, موقعیت در امتداد خط کنترل تقسیم کشمیر بین دو کشور اواخر جمعه.

نند آن را به نام یک "بی دلیل" نقض " از سال 2003 آتش بس توافق بین archrivals و گفت: هند نیروهای نظامی "انتقام befittingly" به معمول توضیحات تقریبا بعد از هر جمله مبارزه در طول فرار عملا مرز.

وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای گفت که دو پاکستانی بودند زخمی در شلیک در پاکستان-اداره کشمیر در روز جمعه.

پاکستان احضار یک دیپلمات به "تسلیم اعتراض شدید" بیش از این آتش بس نقض "، که توسط نیروهای اشغالگر در امتداد خط کنترل" که در بیانیه ای گفت.

آن گفت: نیروهای هند "شده اند به طور مداوم با هدف قرار دادن مناطق پر جمعیت غیر نظامی با آتش توپخانه سنگین کالیبر خمپاره و سلاح های خودکار."

در گذشته هر دو طرف را متهم دیگر از مرز شروع درگیری در کشمیر است که تقسیم میان دو کشور اما ادعا شده توسط هر دو را در تمامیت آن.

شده است وجود دارد و تقریبا روزانه جنگ بین هند و پاکستان سربازان در طول چند ماه گذشته همراه ناهموار و کوهستانی مرز خروج ده ها تن از غیر نظامیان و سربازان مرده در هر دو طرف.

هند نظامی می گوید پاکستان تا کنون در سال جاری متعهد شده است بیش از 2500 آتش بس نقض شده است. پاکستان می گوید در هند تا به نقض آتش بس در حدود 1,700 بار در این سال است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن